ronron25 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Moa sier nei til Manu...http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=544648 Ja, så det. Gleder meg at det ser ut til at Moa fortsetter i Enga . Lenke til kommentar
3skim0 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Moa sier nei til Manu...http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=544648 De ville vel ikke ødelegge selvtilliten hans med å sende han over til United i ei uke. Endret 24. november 2008 av 3skim0 Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Får håpe MOA blir i Vålerenga et par sessonger til. Han og Fredheimholm er gullverdt oppe på topp. Endret 24. november 2008 av JonasT93 Lenke til kommentar
lfcvif Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Får håpe Moa blir ja : ) Og håper denna sesongen bare var en sånn 'sette-sammen-laget-sesong', for det viste de jo på slutten ! Køppgull 2008 <3 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wee, gullskjerf! MISUNNELLLIIIIIIIG! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Wee, gullskjerf! Vært i sjappa og kjøpt nå? Vet du om de hadde igjen mange? Hørte rykter om at det sto 200 stk der i kø når de åpnet i dag, så jeg hadde i utgangspunktet slått det fra meg å handle skjerf etter jobb i dag... Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, sto i kø en time! MEN, de fylte på skjerf hele tiden, var mange når jeg dro kl 13. Må ha vært minst 150 stk foran meg i kø, og man kunne kjøpe så mange man ville. Så ut som de hadde tatt inn mye... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde helt glemt at cupfinalen var spilt Vålrenga - Cupmester 2008 er vel mer riktig signatur? Jeg synes at når det går veldig dårlig med en klubb, så er cupen en veldig grei trøstepremie og gjør at spillerene får en liten egoboost. Men personlig har jeg altid sett på cupen som treningskamper som tippeligaklubbene ikke bør fokusere noe særlig på. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvis det er meg du sikter til så er cupen NM- Norgesmesterskap. Så jeg holder meg til den jeg:) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, sto i kø en time! MEN, de fylte på skjerf hele tiden, var mange når jeg dro kl 13. Må ha vært minst 150 stk foran meg i kø, og man kunne kjøpe så mange man ville. Så ut som de hadde tatt inn mye... Ajajaj... dårlig nyhet, sendt dama innom for å sjekke hvordan det ligger ann etter jobb i dag, får håpe de fortsatt har igjen noen, hvis ikke blir det hvertfall DVD på meg, det er jo en liten trøst bare det. Gratulerer med flott skjerf hvertfall, regner med det får hedersplass /Espen Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er allerede hengt opp på best mulig plass. Har navnetrekkene til Daniel, Freddy, Berre og Jepsen også, meget pent Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er allerede hengt opp på best mulig plass. Har navnetrekkene til Daniel, Freddy, Berre og Jepsen også, meget pent Herlig, var heldigvis igjen til meg også, gledelig overraskelse =) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kampoppsettet for 2009-sesongen Vi starter borte mot Rosenborg på Lerkendal, har hjemmekamp mot Fredrikstad 16.mai, og spiller siste serierunde borte mot Start. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kampoppsettet for 2009-sesongen Vi starter borte mot Rosenborg på Lerkendal, har hjemmekamp mot Fredrikstad 16.mai, og spiller siste serierunde borte mot Start. Herlig å få hjemmekamp 16.mai! Så får vi bare håpe at vi slipper flest mulig mandagskamper! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ja, bra med hjemme 16. mai! + at de to kampene midt i juli er bortekamper Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Koselig med Start i siste runde. Koselig at Start er tilbake Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Lang sesong a'. Starter 15.mars og slutter 1.nov med bare en 14 dagers pause i juli. Burde forresten klare å hente inn endel poeng i sesong-starten. RBK, Ålesund, Tromsø og pip-pip. Jeg tipper et sted mellom 9 og 12 poeng på de 4 første kampene. Kan risikere poengtap mot Tromsø.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå