Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg vil ikke selge han til gjødsel. Men om har derimot får kontrakt fra United så syns jeg kan skal prøve seg, men at det ligger en klausul der om at Enga kan kjøpe han tilbake om han blir en flopp.

Enig, se på storspilleren Daniel Braathen, hva skjedde med han. Jo, han ble årets flopp i Premier League.

Lenke til kommentar

Soko til Enga leste jeg også. Han er en jævla god spiller. Jeg sier ikke nei, takk.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/18/554470.html Les dette. HERLIG spør du meg, jeg kan ikke vente til å se Moa og DFH i landskampen og enda mindre vente på 09-sessongen!

 

Raste: Lillebroren min begynte forresten å grine av artikkelen hvor Moa sa at Liverpool er klubben hans. Haha :)

Lenke til kommentar

Latterlig hvor mye tabloidmediene blåser opp Moa (les: sammenligner ham med Solskjær). Han har vært god på ett av bunnlagene i årets tippeliga (uten kommentar til tippeliga-nivået generelt) - dette stiller ham neppe i samme klasse som f.eks. OGS.

 

På "VG-børsen" (VG er en av avisene s om blåser ham opp) har han fått 4,95 / 10 i snitt og ligger bl.a. bak Martin Andresen.

 

Jeg syns Moa har vært god og tror han har potensiale til å bli bedre, men å skryte ham opp slik VG/DB har gjort de siste ukene er urealistisk, i beste fall spekulativt (blås opp mange nok, så kan vi si "hva var det vi sa" hvis 1 av de faktisk slår til).

Lenke til kommentar
http://www.lyn.no/index.aspx?cat=1138&...&id=2865033

 

Da er det bare å "gratulere" lillebror. Fysj. Jeg må si jeg ble bittelitt skuffa over NFF, men se på det positive. Vi slipper å vente med å slå Lyn ;) Hoho, til neste år tar vi dem.

Enig. Mistenker at NFF har svelget en kamel eller to for å beholde Liiin i TL, men pytt. Neste år slår vi dem. Forresten, en liten morsomhet i bunn av linken:

"Butikken holder naturligvis åpent, og reklamerer med full pris på alle varer!" :!:

 

Tror heller jeg handler i Sjappa med 70% rabatt enn i Lyn-butikken med full pris for å si det sånn....

Lenke til kommentar
http://www.lyn.no/index.aspx?cat=1138&...&id=2865033

 

Da er det bare å "gratulere" lillebror. Fysj. Jeg må si jeg ble bittelitt skuffa over NFF, men se på det positive. Vi slipper å vente med å slå Lyn ;) Hoho, til neste år tar vi dem.

Enig. Mistenker at NFF har svelget en kamel eller to for å beholde Liiin i TL, men pytt. Neste år slår vi dem. Forresten, en liten morsomhet i bunn av linken:

"Butikken holder naturligvis åpent, og reklamerer med full pris på alle varer!" :!:

 

Tror heller jeg handler i Sjappa med 70% rabatt enn i Lyn-butikken med full pris for å si det sånn....

Haha, det er viktig med respekt og status i forhold til penger på vestkanten vettu. De kjøper ikke noe som er på salg!

Lenke til kommentar

Grunnregelen i diskusjonstrådane for fotballag er at ein helst skal halde seg i tråden for sitt favorittlag. Tåpelige utblåsninger og kommentarer i tråden for eit lag ein ikkje likar er ikkje akseptert. Me forstår at det er mykje hat i fotball, men det er ingen grunn til å uttrykke det på dette forumet. Ein sakleg diskusjon kan alle være med på, men skittkasting må alle klare å halde seg for gode til.

 

Eg har luka vekk 20 innlegg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...