kandinsky Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, jeg tror og håper at han ikke er mett på seier med Vålerenga. Håper han blir en stund til, men det er usansynlig at han blir gammel i enga Enig og enig. Han blir nok ikke her for alltid (Bolthof, hehe). Håper han spiller seg større til neste sessong og at vi selger han for 40+ da. Så kan han komme tilbake om 5-6 år igjen edit: http://www.p4.no/story.aspx?id=291962 Sorry meg ass, men; Hahahaha For en glad-sak! Det hadde jo selvfølgelig vært veldig gøy og sett både LSK og Lyn rykke ned, men man hadde savnet oppgjørene mot de også. Vinn-vinn-situasjon for min del nå. Gleder meg til å se hva som skjer da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Han blir solgt, garantert... Var om det på Østlandssendingen nettopp. "Moa er interessert i en overgang". Jaja, flotte greier... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er vel egentlig ikke så smart å dra nå. Beste tiden å satse i utlandet for han er vel om 1-3år, det er det erfaringene viser hvert fall. Men håper han forblir hos oss lenge! Skal nok ikke se bort i fra at han blir "gammel" i enga, kommer kanskje tilbake igjen som Carew hinter til. Han har jo sagt at om han noen gang skal spille i norsk fortball igjen blir det hos oss. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kanskje Carew drar en Lange. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som vet... Når sesongkortene legges ut har tidl. sesongkortholdere førsterett. Men gjelder det bare på lik plass som forrige gang, eller er det samme tribune f.eks.? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 DEILIG kamp på søndagen! sitter gliser hver dag nå! 8. desember har jeg hørt noe om, i det nye lokalet til sjappa;) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvor ligger det? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 På Oslo S! Det blir bra! Store fine lokaler som åpner 1. desember! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vålerenga hjelper Lyn "Vålerenga sponser Lyn med 500 000 kroner i håp om at det kan bidra til at naboklubben beholder lisensen til å spille i eliteserien også neste år." Storebror i Oslo må vist hjelpe til Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Haha. Så morsomt! - Det hadde vært trist om Lyn ble satt ned to divisjoner. Da får vi jo aldri slått dem, sier VIF-direktør Pål Breen til VG. Genialt! Dette gir virkelig oss i Enga en god grunn til å føle oss superior (I mangel av et godt norsk ord) ovenfor Lyn! Lillebror Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hahaha så bra, Lyn føler seg sikkert store nå x) rart at ikke pappaguttene kan selle pappas mercedes ellerno for å redde klubben, bønder hele gjengen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hehe, en kompis som ikke syns det er like fett. http://www.norskefans.com/norge/vif/artikel.asp?id=24789 Spør du meg er dette en vinn-vinn for enga. Herlig Hvor mange Lyn-supportere trengs det for å skifte en lyspære? ... Begge Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hadde ikke gjort meg noe om Lyn forsvant ned 2 divisjoner. Jeg hadde ledd godt! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 LSK SPARKET INVALID MILLIONFLOPP Det går jo uhyre dårlig med våre to kjære yndlingslag, da! Morsomt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/15/554152.html Tjoho! Jeg ser han heller i United enn Groningen forsåvidt. Håper han blir vår (Norges) nye Solskjær Og tenk så mye vi kan få for han, om han har samme kurve ett år til og United byr på han. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 jaa, så det jeg også. Enig med deg niko_90, vil heller (mye heller) 'se' han i Manchester united enn i groningen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg vil se Moa i minst en sesong til i Vålerenga . Synd om han blir solgt nå ! Endret 15. november 2008 av ronron25 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Håper virkelig han blir et år til... Tror dere han klarer si nei til United hvis de byr? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mistenker at dette bare er rykter, skjønner ikke helt hvorfor han skulle være interessant for united, men skulle de legge inn et bud og få det godkjent ville nok Moa ville sagt ja uten å nøle, en enestående mulighet for han... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Håper han blir en sesong til hos oss, men hvis han skal dra så håper jeg det blir til ManU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå