faldmo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 fan for en stemning! kommet hjem nå, opp i dag tidlig klokka 0900 for å komme meg ned på bislett og gå i toget - kunne ikke vært en bedre dag, gratulerer alle sammen. Også så deilig at spillere som strand og hæstad presterer på en dag som dette Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Godt at dere vant Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 MOA MOA MOA MOA! Han har hatt en fantastisk sessong i år. For en spiller! VI ER CUPMESTERE!!! Nå skal jeg lese alle kamprefferatene og intervjuene , og se alle klippene jeg finner Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Blir nok vanskelig å holde på Moa nå, men jeg håper virkelig han blir minst en sesong til. Vi så et spisspar i ham og Fredheim Holm i dag som bør satses videre på og kan bli gøy å se neste sesong. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så utrolig deilig! Vi knuste stabæk sønder og sammen, vi er cupmestere, vi knuste stabækfansen på tribunen og ALLE spilte en god kamp. MOA og DFH var helt rå i dag, men hele laget funka nesten helt perfekt. Var utrolig rørende når Vål'enga kjerke ble spilt. Synes gutta har fortjent dette, etter ustabile resultater hele sesongen. VI VANT FINALEN, OG ER CUPMESTERE 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette bildet var fett Cupfinalen fra alle kanter Verdens beste klubbsang servert sammen med herlige scener fra dagens kamp Om du ikke griner til det der er´e no gærent med´ræ ass Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 HERLIG!! En elendig sesong er reddet!! Serien betyr ikke en dritt nå! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hjemme igjen nå! MOA MOA MOA Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jada. Da har pengene kommet på plass;D Takk Vålerenga for at dere vant.. ;DD Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jada. Da har pengene kommet på plass;D Takk Vålerenga for at dere vant.. ;DD Tør jeg spørre hva betten var? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 for en syyyykt herlig kamp. på tredje rad i bendit, og det var herlig stemning selv der nede! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ironisk og se stabæk i gulldrakter? Gratulere vålerenge fans Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fy faen så bra kamp i dag. Skal opp kl. 7 i morra og er fyllesjuk som faen, men det er verdt det. Skal ikke ta av meg skjerfet på en uke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fy faen dette er herlig.. Er det mulig å få en bedre avsluttning på helga? Det har enda ikke gått opp for meg. Skal innrømme det har blitt noen runder grining til diverse klipp og intervjuer også. Gratulerer alle sammen!! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 btw, så en på matchen med en hvit "russerlue" - type som russerne hadde under krigen aktig lue, i "pels" også med vif logoen forran, er det noe man får kjøpt i sjappa eller? Den var så herlig stygg at jeg bare må ha en =P Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 fy faen så deilig!!!! Nettopp kommet hjem etter over 13timer på farten, men er faen meg verdt det!! Så herlig, vi knuste dem jo lett!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Stabæk påstår de spilte oss til superstjerner Godnatt, godtfolk! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Haha. Stabæk var kanskje ikke på topp i dag, men vi var faen meg gode også. Absolutt en av årets beste kamper, og noe å bygge videre på til neste år. Kunne vi spilt sånn hver gang hadde det blitt seriegull også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Haha. Stabæk var kanskje ikke på topp i dag, men vi var faen meg gode også. Absolutt en av årets beste kamper, og noe å bygge videre på til neste år. Kunne vi spilt sånn hver gang hadde det blitt seriegull også. Ingen tvil om det.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Absolutt... I går spilte vi faen så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå