Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Hvem tror dere vinner serien? Kan Enga dra det i land? Med en perfekt høstsesong er det ikke umulig.

9219080[/snapback]

Haha, om Vålerenga kan dra det i land når de ligger 14 poeng bak serielederen?

Jeg skal personlig GÅ fra Bergen til Oslo om VIF vinner serien.

9222488[/snapback]

Teoretisk sà gàr det jo faktisk. Men jeg gidder ikke en gang tenke pà det. Jeg vil bare at Vàlerenga skal komme seg godt ut av gröfta, slik at jeg ikke trenger à sitte med hjertet i halsen de siste serierundene. Ser ut som vi er ordentlig pà vei ut av nedrykkstriden nà :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I denne bingoligaen, kan jo alle slå alle, så ingenting er umulig. MEN nå må vi ikke ta av fordi vi har hatt en relativ god start på serien etter ferien. Vi har jo hatt en tendens til å spille bra mot de antatt beste lagene i serien, vi slo jo f.eks. Rosenborg før ferien. Synes ikke at kampen mot Brann var så imponerende, det var en typisk kamp som kunne gått begge veier. Vi kan fort være tilbake til den grå hverdagen etter neste kamp mot Strømsgodset... Håper selvsagt ikke det, men vær forberedt!

Lenke til kommentar
Hvem tror dere vinner serien? Kan Enga dra det i land? Med en perfekt høstsesong er det ikke umulig.

9219080[/snapback]

Haha, om Vålerenga kan dra det i land når de ligger 14 poeng bak serielederen?

Jeg skal personlig GÅ fra Bergen til Oslo om VIF vinner serien.

9222488[/snapback]

Teoretisk sà gàr det jo faktisk. Men jeg gidder ikke en gang tenke pà det. Jeg vil bare at Vàlerenga skal komme seg godt ut av gröfta, slik at jeg ikke trenger à sitte med hjertet i halsen de siste serierundene. Ser ut som vi er ordentlig pà vei ut av nedrykkstriden nà :)

9222522[/snapback]

Det er teoretisk mulig at Estland vinner VM også, man kan ikke alltid tenke teoretisk :)

Lenke til kommentar

- Trolig Aabrekk ut året

Harald Aabrekk vil etter all sannsynlighet lede Vålerenga ut årets sesong. VIF vil bruke god tid i jakten på ny trener.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158051

Det håper jeg også, jeg tror at han greier å få oss opp på en god plass

på tabellen.

Selv tror jeg vi kanskje kommer på en fjerde! Hvorfor? - Vet ikke, men har følelsen av at det blir som det har vært de tre siste årene som Sølv, Gull og Bronse.

Men det er jo veldig jevn tabell, er kun 12poeng ( eller er jeg på jordet? ) opp til 1 plass.

- Raste

Lenke til kommentar

Vi får se etter kampen mot godset. Alle trodde vi var tilbake etter rbk, da tapte vi 1-0 borte mot start. Alle trodde vivar tilbake etter lsk, vi spillte uavgjort mot lyn før vi tapte mot Ålesund. Hva som skjer mot godset det veit jeg ikke. Håper på seier, men "statestikken" viser seg å være mot vif. Det er hvis man ser etter de andre seierne våres mot topplaga.

Lenke til kommentar

Nå nærmer deg seg med storm skritt til kampen, er nervøs alt.. Så at tv2 trodde at vif vant 0-1.. Som sagt er jeg usikker, viser gutta våres samme innsats som mot brann kan det gå bra, men var det bare et blaff? Jeg syns denne kampen blir en liten "tentamen" for hvordan høst sessongen vil gå...

Lenke til kommentar

Da får vi se i dag. Om gutta er på vinnersporet igjen eller om det bare var litt flaks. Har faktisk en god magefølelse før denna kampen. Tipper 2-1 Morten Berre scorer ett og Ronny Johnsen (faktisk) kommer opp på en corner rett for slutt og stanger inn vinnermålet.

Håper det i hvertfall.

Lenke til kommentar

Deilig:D Jeg var der.... Dårlig bortetribune der, så vidt man så tverliggern... Og man stod i en skråning:(

Men nok om det vi vant, en viktig kamp å vinne. Jalland spiller alltid tilbake skjønner ikke hvorfor. Jeg hater det. Og vif legger seg altfor langt bakpå i andreomgang og jeg fryktet det verste. Men de har mye å gå på...

EDIT: Der jeg stod hadde vi pauseunderholdning, det var at flagget til godset ble senket til halv stang.... En klansmann greide det... To politimenn måtte til for å få det opp, de brukte forresten nesten 10 min på å få det opp;) Artig var det ja....

Endret av -meg-
Lenke til kommentar

Endelig har Enga kommet ordentlig tilbake på vinnersporet. 2-1 var akkruat som jeg tippet bare at det var Ronny Johnsen som scorte først og det Berre scora på corneren. Deilig å klatrre en plass også. Neste lørdag får vi en tøff bortekamp mor Rosenborg, men vi har vist før at vi greier det. Om vi vinner den kampen og Fredrikstad og Lyn taper sine kamper mot henholdsvis Tromsø og Godset, da klatrer vi faktisk to plaseer til. :)

Lenke til kommentar

I morra så spiller de i europa mot et lag fra litauen... Uavgjort gjerne med et borte mål tror jeg blir viktig. Veit ikke helt standaren der borte...

Ellers tar Aabrekk over resten av sessongen. Helt greit fordi han kjenner laget. Ellers har det vel ikke skjedd så mye i vif verden de siste dagene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...