Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Åh, nesten tårer i øynene her nå når de spilte vålerenga kjerke. Så herlig og fortjent, vi tok ikke bare pokalen hjem, vi knuste Stabæk i samme slengen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jaaaa, for faen. Er helt svett som faen. JEg elsker dere alle, Stine, Nevnarion, Latias, Osse-man og alle dere som er her. Se på Perkins. Han synger med jo! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 JAJAJAJAJAJAJJAJAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jaaaa, for faen. Er helt svett som faen. JEg elsker dere alle, Stine, Nevnarion, Latias, Osse-man og alle dere som er her. Se på Perkins. Han synger med jo! Haha digger Perkins Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg tilgir Strand for en dårlig sesong, i dag var han god og det var synd han ikke scorte. Og Hæstad, søte gutten spilte og løp ræva av hele Stabæk. HAHAHAHA. Nesten så man må bli full i dag Endret 9. november 2008 av Stine Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Litt ekkelt at det er mandag i morgen! Men vi får se hva dette utarter seg til! Elsker dere alle! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Grattis alle sammen, jeg satt her selv med tårer i øynene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Perfekt helg, Røa i går, Vif i dag, OSLO :D Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sjekk bloggen min, a? Hehe Utrolig glad i dag! Dette er en fantastisk dag! Vålerenga Kjerke på full guffe! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hell, YEAH! Selg Bengt og Luton, dette var beviset på at de er det dårlige alternativet! VI HAR VUNNET FINALEN, VI HAR VUNNET IGJEN! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hell, YEAH! Selg Bengt og Luton, dette var beviset på at de er det dårlige alternativet! VI HAR VUNNET FINALEN, VI HAR VUNNET IGJEN! Jepp, enig. Lenke til kommentar
deer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Var det ikke slik at det var noen gamle veteraner som trente VIF frem til denne kampen? Tok de ut laget også? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser ut som lykkemynten gjorde susen, MoA og DFH imponerer og avsluttningene til MoA var fantastiske. Spørs hvor lenge VIF klarer å holde på han... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette smakte godt! Retter opp mye for en litt kronglete sesong. :new_woot: Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Største jeg har opplev siden Sandefjord kampen i 2003! Må si jeg ble litt våt i øya når kjerka ble spilt etter kamp. HERLIG!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gratulerer alle mann. Kom akkurat hjem fra Ullevål/byen for å gå tur med og mate bikkja. Nå er det tilbake til byen for å drikke seg full. Kan fort hende at jeg kommer litt sent på jobb i morgen, ja... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Store overskrifter allerde at Vif kan miste superspissene til neste år. Hva tror dere, blir de i Vif neste sesong også? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg håper det, elsker de guttene. Men dem kan forsvinne ja. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ååååå! Dette var så alt for deilig. Ikke bare at vi vinner, men at vi er overlegne mot årets klart beste lag. FYYYY FAEN så herlig!! ÆRE VÆRE!! Andre enn meg som grein når Vålenga Kjerke ble spilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå