Laffe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 JAAAAAA! Mere mål og mer penger til meg ;DD Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Å nyydelig Moa! Jeg elsker deg! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! Noe så fantastisk deilig! Morsom kamp for pappa som ikke heier på noen av lagene, men jeg sitter jo her og skjelver! Noe mer behagelig nå! Takk Moa! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg sier 2-1 til dere. Moa scorer i første omgang. Nannskog reduserer tidlig i andre omgang. VIF avgjør på slutten etter en dødball. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 JAAAAAAA!!! Daniel: Vi elsker deg! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Å herregud for en kamp, og hærlig hærlig 2-0! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg sier 2-1 til dere. Moa scorer i første omgang. Nannskog reduserer tidlig i andre omgang. VIF avgjør på slutten etter en dødball. Tok litt feil, men samma det. 3-0!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Haha dette tar helt av! Ikke i mine villeste fantasier hadde jeg trodd på at vi skulle overkjøre Stabæk i cupfinalen. Endret 9. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Spamdex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så herlig at Stabæk for bank! De fortjener det så til de grader også når de ikke klarer å passe på verken Moa eller Fredheim Holm! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Oi, nesten av LI Strand! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Haha fy flate, her får de en redusering og et håp, og så knuser vi det like etterpå med 4-1-scoring fra DFH Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Faen! Jeg klarer ikke slutte å tenke på Liverpool mot Juventus Milan CL-finalen! Liverpool scora tre mål de fem siste minuttene av kampen! Menmen! Bra det ble mål igjen! Morsomt! Kanskje vi klarer 1-6? Endret 9. november 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Faen! Jeg klarer ikke slutte å tenke på Liverpool mot Juventus CL-finalen! Liverpool scora tre mål de fem siste minuttene av kampen! Menmen! Bra det ble mål igjen! Morsomt! Kanskje vi klarer 1-6? Du mener Milan? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skole i morra... Bryr jeg meg? NEI! Dette er en festdag, og vi fikk virkelig vist hvem som er best! Herlig! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jaaaa, for faen. Er helt svett som faen. JEg elsker dere alle, Stine, Nevnarion, Latias, Osse-man og alle dere som er her. Lenke til kommentar
esop Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gratulerer med dagen alle dere Enga supportere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå