osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Yeah! Jeg synes det selv også.. VELDIG flaks, tror jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Denne lykkekrona skal redde VIF Hva tror dere? Tror dere at denne krona kommmer til å gi oss nok et cupgull? Og hvilken spiller får æren av å ha den i sokken? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tror ikke lykkekorna har noe si. Dere greier fint å vinne gullet uten krona. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Klubben i mitt hjerte Alle sammen, stem på Vålerenga Fotball! Det kan gi oss 100.000 ekstra i klubbkassa. Endret 8. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
kavk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 så sykt nervøs til cupfinalen i morgen! håper det går veien! et tidlig mål i morgen til oss tror jeg gjør sitt! da tenker nok gutta at "dette kan gå" også kjører vi analtog resten av finalen! (håper jeg da!) hvor skal dere stå i morgen? fikk felt L jeg =p Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Fikk felt C -.- Edit: Tror dere noen bryr seg om at det er plassbilletter eller blir det slik at man kan stå hvor man vil på tribuna? Håper på en fet tifo i morra. Noen som har noe informasjon fra tifogruppa? Endret 8. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fikk felt C -.- Edit: Tror dere noen bryr seg om at det er plassbilletter eller blir det slik at man kan stå hvor man vil på tribuna? Håper på en fet tifo i morra. Noen som har noe informasjon fra tifogruppa? Tror nok man bør holde seg på plassen på billetten. Var hvert fall sånn i 1997 og 2002. Faen jeg har noian, kommer til å slite med å sovne i natt! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Lyseblå fest i Norge den neste uka!! Dette blir herlig! Gullet skal ingensteder, for det er på Ullevål det hører hjemme! Endret 9. november 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som skal gå tog fra Bislett til Ullevall i morra da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Fyfaen, er drit nærvøs foran kampen idag. Idag må vi vinne! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lykke til, karer! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser helst at ingen vinner..men skal noen vinne håper eg det blir dere. Eg kan ikke FORDRA han jævla Steen Jensen...faen for en drittsekk. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kan du fortelle meg hvordan ingen skal vinne? Haha! Nei... Blir gull til Enga i dag! Skulle likt å være på stadion ass! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei...men hadde det vært opp til meg så kunne dere spilt til Februar 2023 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hahaa! Skal vel prøve å la være det! Noen fler enn meg som har trua på 1-1 ved 90 minutter? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så J*vlig og det! Tifo'n ser bra ut, da! Skal nok hale i land dette, ja! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg sier 2-1 til dere. Moa scorer i første omgang. Nannskog reduserer tidlig i andre omgang. VIF avgjør på slutten etter en dødball. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har trua på 1-1 etter full tid, og Moa scorer på overtid eller tidlig i ekstraomgang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå