Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud. Statistikk teller ikke en dritt. Er du virkelig så smart?

 

Se på Forlan, han gjorde det ikke bra i Manchester. Men når han dro til Villarreal, så slo han til. Nå spiller han også veldig bra i Atletico.

 

Jeg kan også nevne flere eksempler som ikke har passet så bra i en liga, men har gjort det bra i andre klubber.

Jeg bare prøver å finne ut hvorfor du mener han ikke passer i norsk fotball, når han passet så godt i svensk fotball (som ikke er særlig forskjellig fra norsk).

 

Idiotisk eksempel med Forlan. Diego gjorde det ikke bra i United (engelsk liga), men bra i spansk liga. Der er det nevneverdige forskjeller på spillestilene. Svensk og norsk derimot, er det mye mindre.

 

Jeg sier jo ikke det her for å få deg sur eller prøve å få deg til å konvertere til manisk Sheltonisme, men du svarer ikke på hvorfor han ikke passer norsk fotball.

Lenke til kommentar
men han passer ikke til Norsk fotball.
jeg vet ikke ikke om han passer til norsk fotball

Om ikke du heller vet om han passer norsk fotball, så er det greit, for da er vi like langt :)

 

Jeg mener fast bestemt at grunnen til at han ikke har slått igjenom er:

1. Vålenga´s spillestil/taktikk/formasjon når vi har han på banen.

2. Han kom inn i ett helt nytt lag midt i sessongen.

 

Gi han ett år til, og har han ikke fått fart på scroringene da, så er han ute av Enga uansett :)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Jeg tror han kan bli god for Vålerenga og at han kommer til å vise seg som sterk neste år! Men å si at norsk og svensk toppdivisjon er mye det samme, mener jeg er feil...

Nivået på ligaene er bare en relativitetssak om hvilke som er best, eller tøffest å spille i. Noen mener Allsvenskan er best og noen mener Tippeligaen er best. Topp 3/4 i Norge er nok bedre enn Topp 3/4 i Sverige, men det er ett jevnere nivå i Allsvenskan (de har ikke noen Ham-Kam f.eks). Det finnes både spillere og trenere som har svitsja mellom svensk og norsk liga og de aller fleste nevner jo til titt og stadighet likheten mellom de to divisjonene.

Lenke til kommentar
Grunnen til at Shelton spiller dårlig for dere, er fordi dere bruker han feil.

 

Hadde han fått rollen til Helstad i brann for eksempel, tror jeg han hadde scoret mye mer.

second that. kan ikke skjønne hvordan man kan forvente en masse mål fra noen som helst spiss i vålerenga om det er shelton eller raul. spissene får jo knapt målsjanser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...