kandinsky Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 82. Bojan Zajic dribler seg nesten fri, men blir hindret. 80. André Muri sin tur. Ny tverrligger, men ikke mål for Vålerenga. 79. Daniel Fredheim Holm skyter via en Brann-forsvarer og i tverrligger. 75. Bengt Sæternes header i stolpen. Vålerenga jakter utligning. Ufortjent tap? Jeg ser ikke kampen. Leser bare DB. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Går mot nok et tap med mindre det skjer noe i sluttminuttene... Det er jo flere skudd i tverliggeren. Er et ufortjent tap så langt, ja. Endret 2. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeje...Blir ikke mål av stangskudd.. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Syndd. Hjelper ikke med tverlegerskudd når man ikke scorer. årets fasit: plas: 10 mål.fors: 31-37. poeng: 30 Toppscorer: MOA Ikke noe særlig hyggelig syn dette. Minner egentlig litt om tidlig 2000 tall. (ikke 01 da, det var jo addecco). Vi får se fram mot cupfinalen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, hælvette! Jeg ble litt deppa et lite sekund her, men vi er jo i cupfinalen! Hadde jeg helt glemt. Årets morsomste kamp i Norge uansett er jo cupfinalen. Dette blir stort Gøy at Moa blir toppscorer for oss. Synd at Shelton ikke slår igjennom. Dette året var trening til neste år. Gleder meg allerede til neste tippeliga! Vi gjør det bra til neste år. Det vet jeg bare. Lenke til kommentar
deer Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Kommet fra Ullevaal nå... hvis man skal telle *sjanser*, vil jeg nok si VIF hadde "fortjent" utligning i det minste... telte 4 stolpeskudd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Tror dere greier å vinne cupen, tross den elendige tiden i serien. Blir 2-1, Moa scorer på overtid. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Hmm dette var ikke så bra, dårlige innlegg osv. Men litt spess med alle skuddene i metallet. Hvis vi spiller som vi gjorde i dag i cupfinalen ser det mørkt ut! Lenke til kommentar
deer Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Hmm dette var ikke så bra, dårlige innlegg osv.Men litt spess med alle skuddene i metallet. Hvis vi spiller som vi gjorde i dag i cupfinalen ser det mørkt ut! Første omgang, mellom scoringa og pausen:Når Brann hadde ballen, lå VIF bakpå og venta - det var INGEN framme og pressa forsvarsfireren som hadde ballen Lenke til kommentar
kavk Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 jaja gikk ikke så bra denne gangen heller... men vi har best statistik mot stabek på ullevaal i år! bare gutta skrur opp spillet 10 hakk så ordner det seg i cupfinalen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ballen skulle bare ikke inn i dag. Vi var best på banen, men likevel stakk Brann av med de 3 ubetydelige poeng. Jeg er aller mest skuffet over at det var mindre enn 10000 der i dag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Martin vraker seg selv om kaptein. Syns dette var et modent valg av ham. Spennende hvem som blir ny kaptein da, noen som vil tippe på aktuelle kandidater? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 DFH er vel en kandidat. Hagen og Wæhler er heller ikke dumt. Hail Ronny! United og Vålenga-legende i mine øyne. Blir ikke stort bedre Lenke til kommentar
deer Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 DFH er vel en kandidat. Hagen og Wæhler er heller ikke dumt.Begynner ikke Hagen å gå ut på dato? Så riktignok at han slo Huseklepp fint skulder mot skulder som om han var en fyrstikk idag, men...- det skal vel ikke mer til enn en annen fyrstikk "Gammel" og på vei ut av laget innen året er omme? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 - det skal vel ikke mer til enn en annen fyrstikk Hahaha :!: Hagen har kontrakt med Enga til 2010. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 http://www.vif-fotball.no/article2357107.ece DFH er ny kaptein... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jævla lei av å tape nå, så jeg håper inderlig at vi tar cupen. Jeg mener disse må ut til nyttår: Shelton Hagen Jalland ( Synd å si det, men kanskje det beste) Inn: - En klassespiss som kan score mål. - En god midtstopper som kan sitte på benken. Jeg mener at Muri og Kjetil er det beste valget som midtstopper. Daniel, Moa og Sæternes på topp. Storbæk og Jepsen på hver sin backplass. Doffen og Martin på midten. Om ikke Jalland blir solgt, så håper jeg han kan få spilletid. Han er ingen dårlig spiller. Deltok veldig mye i 2004 sølvet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Shelton må vi for all del ikke kvitte oss med, han kan få en utrolig god sesong neste år. Han får også konkuranse fra en ung Mos Abdellaoue. Moa er vel sikret spilletid så Hva tror dere om David Leigh da, tror dere han blir god? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vi må kvitte oss med Shelton. Han har hatt hele høsten på å komme seg, men neida. I tillegg får han den lønnen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vi må kvitte oss med Shelton. Han har hatt hele høsten på å komme seg, men neida. I tillegg får han den lønnen. Vi bør ihvertfall gi han sjangs til neste sommer, vis han ikke har hevet prestasjonene til da. Da kan jeg være enig med deg, og får å si det sånn. Doffen på midten begynte vel heller ikke å prestere før etter sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå