Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nordli og trakk seg etter eget ønske ;)

Nordlie, Rekdal & Mjelde har alle "trukket seg", om man tolker det som at det var gjort frivillig eller ei er helt opp til en selv.

Men det er en smule naivt :)

 

Jasså? Rekdal var etter min oppfattning lei av at spillerne ikke presterte og slutta av egen vilje. Kan ikke huske noen store klager på Reka i forkant av oppsigelsen hvertfall.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Fra artikkelen over.

 

Han understreker at dette utelukkende er hans egen beslutning.

 

- Jeg har hatt 150 prosent tillit fra alle i styre og stell. Dette er bare min egen beslutning. Jeg tar ansvaret for å frigjøre andre krefter, slik at man får en positiv avslutning på sesongen, sier Rekdal, som nå vil ha litt ferie.

 

Mener du vi ser gjennom fingrene og er blinde av våre egne naive tanker? (til Allfather). Jeg mener fortsatt at Reka selv valgte å gå fra Enga. Jeg vil gjerne ha han tilbake forresten. Han elsker Enga, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Nordli og trakk seg etter eget ønske ;)

Nordlie, Rekdal & Mjelde har alle "trukket seg", om man tolker det som at det var gjort frivillig eller ei er helt opp til en selv.

Men det er en smule naivt :)

 

Ser ut til at flere innlegg her har dokumentert på en grundig nok måte at Rekdal gikk frivillig. Mulig jeg er naiv, men ikke i denne saken :!: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...