Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forventer en offentlig unnskyldning fra styret i løpet av morradagen. Dette her skal ingen supporter måtte oppleve. Skikkelig møkkaspill som ikke hører hjemme i de tre-fire øverste divisjonene.

 

To positive ting i dag var galgenhumoren fra Klanen som holdt kampen ut og hun fantastiske balljenta som gikk på trynet med sin keeperrefleks.

Lenke til kommentar

Jeg føler heller ikke den helt store skuffelsen. Vi hadde ingenting å spille for, og når de slår oss såpass grundig så er det egentlig greit. Stabæk fikk sikret gullet, og de fikk gjøre det i sin aller siste kamp på Nadderud. Egentlig kan vi bare si oss fornøyde med å være laget som var der i deres siste kamp :) Og når alt kommer til alt er det "returoppgjøret" om to uker som virkelig teller. Da er det revansjetid.

Lenke til kommentar

Dårlig generalprøve betyr god forestilling, er det ikke det de sier, a? Jeg fikk ikke sett kampen, men det tikket inn uheldige meldinger på mobilen hele tiden! Trist!

 

Var på Comet - Vålerenga i ishallen i Halden! Det var nok morsommere, ja! Banka bønda (Ja, jeg er selv fra Halden) 2-5! Gøy! Tror jeg fikk mer ut av det enn å være på Nadderud!

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar

 8. Brann	25	35-36	30
9. VIF		25	31-36	30
10. Molde	25	38-43	28
11. LSK		25	30-37	28

Har kjøpt billett til Vålrenga-Brann på søndag jeg... men forventer lite folk på stadion dessverre... på tross av et tradisjonelt "hat-oppgjør". Men lagene spiller jo bare om å sikre en 8. plass... dårligst kan hver av dem med tap havne på 11.

Spiller de uavgjort kan vel Molde stjele 9. plassen med seier... eller 8. med store sifre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...