Raste Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Har ikke ord på dette her. Faen.... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Lurer på hvordan Enga ville vært med han godeste andresen ;S Folk sa jo at enga ville vært mye bedre uten han? Ser jo det nå ;/ Endret 26. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 gleder meg til en forklaring her... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dette var en dårlig kamp as... Forsvaret glapp jo helt etter at Wæhler ble byttet ut. Nei huff og huff, dette var svakt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg forventer en offentlig unnskyldning fra styret i løpet av morradagen. Dette her skal ingen supporter måtte oppleve. Skikkelig møkkaspill som ikke hører hjemme i de tre-fire øverste divisjonene. To positive ting i dag var galgenhumoren fra Klanen som holdt kampen ut og hun fantastiske balljenta som gikk på trynet med sin keeperrefleks. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 og hun fantastiske balljenta som gikk på trynet med sin keeperrefleks. Stakkar da, slem du er.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hahhaa, det vil jeg gjerne se. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Drit i denne kampen da. Jeg klarer ikke en gang føle et snev av skuffelse. Tape 1-0 er bittert, for da ville vi vært så nær. Taper vi 6-2 er det liksom greit. Stabæk er fortjente seriemestere, og vi hadde ingenting å spille for. Moa hadde for øvrig en utrolig fin scoring. Jeg velger å glede meg over det, så driter jeg i resten. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Enig med SuperParanoid! Nå leker vi best av 3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg føler heller ikke den helt store skuffelsen. Vi hadde ingenting å spille for, og når de slår oss såpass grundig så er det egentlig greit. Stabæk fikk sikret gullet, og de fikk gjøre det i sin aller siste kamp på Nadderud. Egentlig kan vi bare si oss fornøyde med å være laget som var der i deres siste kamp Og når alt kommer til alt er det "returoppgjøret" om to uker som virkelig teller. Da er det revansjetid. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 To positive ting i dag var galgenhumoren fra Klanen som holdt kampen ut og hun fantastiske balljenta som gikk på trynet med sin keeperrefleks. Haha ja det var rått! Når ting skal være elegant og det feiler blir det ekstra morsomt! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Dårlig generalprøve betyr god forestilling, er det ikke det de sier, a? Jeg fikk ikke sett kampen, men det tikket inn uheldige meldinger på mobilen hele tiden! Trist! Var på Comet - Vålerenga i ishallen i Halden! Det var nok morsommere, ja! Banka bønda (Ja, jeg er selv fra Halden) 2-5! Gøy! Tror jeg fikk mer ut av det enn å være på Nadderud! Endret 26. oktober 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bra vi gjorde det fint i hockyen i hvertfall, da. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Så repriser av sjansen til Moa, og han blir HELT klart dyttet i det han skal skyte. Stabækspilleren bruker STRAKE armer, og Moa er sjanseløs. Ufint spill. Hadde vært morsommere med 4-3 som sluttresultat... Og man så balljenta tydelig på TV :D Lenke til kommentar
deer Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 8. Brann 25 35-36 30 9. VIF 25 31-36 30 10. Molde 25 38-43 28 11. LSK 25 30-37 28 Har kjøpt billett til Vålrenga-Brann på søndag jeg... men forventer lite folk på stadion dessverre... på tross av et tradisjonelt "hat-oppgjør". Men lagene spiller jo bare om å sikre en 8. plass... dårligst kan hver av dem med tap havne på 11. Spiller de uavgjort kan vel Molde stjele 9. plassen med seier... eller 8. med store sifre Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Trist bilde det der. Ser også at LSK kan ta oss igjen. Det ville vært katastorfe. Jeg har allerede innstilt hukommelsen min på å glemme år 2008. Lenke til kommentar
deer Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Trist bilde det der. Ser også at LSK kan ta oss igjen. Det ville vært katastorfe. Jeg har allerede innstilt hukommelsen min på å glemme år 2008.Hehe... ja selv om VIF spiller uavgjort kan faktisk LSK greie det med en 3-ellermer-målseier... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er ikke mitt år dette her Er bergenser og heier på Brann, men jeg har også sansen for VIF (dog mer da Andresen ikke var der, er en klyse uansett hvilken klubb han er i), og nå ligger begge i bunnen Vi bør være glade for at det ikke er en vanlig sesong i år Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er bergenser og heier på Brann, men jeg har også sansen for VIF Nå har jeg hørt det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå