Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble sjokka når jeg hørte tilskuertallet i går. Når du er blind er det jo vanskelig og se (selfølgelig) hvor mange som er på stadion, men fra der jeg var hørtes det ut som stemninga var ganske god spessielt i benditt. så kom tilskuertallet, og det var helt elendig. Tydelig mange som lot været bestemme, eller var opptatt PGA at tv2 som de smartingene de er, satt kampen på en mandag. Skal ikke klage jeg, for hadde de satt den på lørdag kunne jeg ikke kommet.

Men over til kampen, så var det så utrolig digg og slå kanariene fra stasjonsbyen både på og utenfor banen. At riseth fikk gult for slossing satt nesten krona på verket, men skulle gjerne hatt et mål til bare for å kunne føle ydmykelsesstempelet.

 

en generell bemerkning: bør vi flytte noen fra benditt over til vestbredden til neste år (eller be dem om å flytte seg)? bredden virka litt svake i går synes jeg. Gjerne motsi meg hvis dere er ueninge. :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns det er ironisk at de fleste som klager om lave tilskuertall skriver i denne tråden under kampen?

Personlig så syns jeg ikke 12k er ræva i det været som var, pluss at det var en mandag. Det ville ikke stoppet meg, men med den sesongen vi har hatt så trekker det rett og slett færre tilskuere. JA; er man ekte supporter drar man uansett, men Ullevaal er ikke fylt opp av sesongkortholdere.

Det som gjør at vi kommer opp i 15 tusen + er at vi trekker folk som vanligvis ikke drar på kamp, da som regel fordi vi har spilt bra. Syns det er forståelig at de som ikke er EKTE fans ikke kommer når vi har hatt en relativt dårlig sesong.

 

 

 

edit: leif

Endret av Jessita
Lenke til kommentar

Den gikk jo også på tv.

Men jeg var der seff :)

 

@ taperen enig med deg der. Jeg har sesongkort på bredden. Pleier å være ok liv, men i går var det dårlig.

Der jeg sto var det kun ett fåtall mennesker som sang mesteparten av tiden. Det var meg og Johan Golden + ett par andre :p

 

Hvordan er det å være på kampen når du er blind? Er det lett å få med seg hva som skjer? Har du med deg en "kommentator"?

Vet om en annen kar som også er blind som pleier å være på kampene både i hockey og fotball, er bra at man stiller opp!!

Lenke til kommentar

Hovedproblemet er egentlig og komme på kamp. Går jo en VIF-buss, men ikke så lett og komme på den. Blir til at du er med familien. Å få med seg tinga er helt OK. Hører jo på folk hva som skjer. eks: i går sa en fyr ved siden av meg "du må faen ikke snuble i egne bein da Daniel!" ganske klart hva som skjedde der, har også gjerne noen jeg kjenner som sier litt hva som skjer.

12.000 er ikke dårlig det, men hadde forventa mye mer mot lsk. pleier jo og være mellom 16-22.000 på de kampa. At det er mandagskamp og drittvær trekker jo ned, men hadde håpa det ikke skulle trekke så mye ned.

Lenke til kommentar

En seier i morra er mye viktigere enn det mange tror. Det mentale har mye å si og et Stabæk som kommer til Ullevaal med et sviende tap mot oss vil være lettere å slå enn om vi taper i morra. Martin uttalte også at de er mentalt utmattet nå etter gullfeiringen.

 

Stabæk har ikke teoretisk vunnet gullet enda?

 

Edit: Ser på tabellen nå at FFK må vinne begge og Stabæk må tape begge med en samlet målforskjell på 15. Det er umulig.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...