Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ligger det an med Arason forresten? Kontrakten hans går jo ut etter sesongen, og det var prat om før sommerferien at Vif kom til å selge han i sommer dersom de ikke kom til enighet med han om fornyet kontrakt. Men han er fortsatt ikke solgt, så vil det si at han blir?

Lenke til kommentar
Hvem vinner da? Brann? RBK? Viking?

9219283[/snapback]

At Vålerenga vinner serien ville være som å tro på julenissen, så nei...ikke Vif, uansett hvor mye jeg skulle håpe det.

Å tippe Rosenborg er en trygg og enkel løsning, men tror ikke de tar gull i år. Har heller ingen tro på Brann. Selv om de virker sterke nå, så får jeg bare konstante bilder i hodet fra i fjor når de rakna fullstendig på høsten. Ser for meg at enten Stabæk eller Viking ender på toppen, til tross for at de begge hadde en dårlig runde nå.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Teoretisk kan vi fint vinne gull enda, men det er absolutt ikke verdt à hàpe pà. Deilig à komme seg vekk fra nedrykkstriden i hvertfall. Jeg tippa Stabaek pà topp tidligere i àr, og det stàr jeg pà fremdeles. Trist, men sant.

Lenke til kommentar

oki fant det ut :) titta på bohemen sitt forum siden jeg ikke fant noen resultat ved søk på rendez-vous.

sangen heter "Jean Michelle Jarre - Apollo 440" noen kaller den for rendez-vous også men det står forskjellig overalt på limewire og sånn hvertfall men det er samme sangen da =D

Endret av vofif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...