-meg- Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bra noen er positive:) meg som er pesimisst om dagen.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Viktigste nå er at vi greier å komme oss unna nedrykksgjørma, så får håpene om eventuell medaljeplass komme senere. Men laget viste i dag at de kan bare de vil, at det er potensiale der. De har bare ikke virka ordentlig tent på å vinne før nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det var bra fotball i dag! Gutta jobbet bra hele kampen, for bare håpe de gjør det alle kampene framover Arnar Førsund var god, har ikke sett han spille før, men håper på å gjøre det igjen snart! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvordan ligger det an med Arason forresten? Kontrakten hans går jo ut etter sesongen, og det var prat om før sommerferien at Vif kom til å selge han i sommer dersom de ikke kom til enighet med han om fornyet kontrakt. Men han er fortsatt ikke solgt, så vil det si at han blir? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Intet nytt i den saken, men han var god i går:D Håper han blir, jeg tror egentlig at han blir... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 JADA deilig å være på ullevål i går og se enga banke brann 2-0! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 foresten, noen som vet hvor jeg får tak i den intro sangen som de alltid spiller ca 10 min før kampstart på ullevål? det er bare en melodi men ingen som synger.. hva heter den? Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvem tror dere vinner serien? Kan Enga dra det i land? Med en perfekt høstsesong er det ikke umulig. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Enga vinner ikke serien... Det har jeg INGEN tro på, hvis det skjer da blir jeg en fattig gutt:p har vedda med noen venner... vofif husker det ikke nå men kan finne det ut for deg;) Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvem vinner da? Brann? RBK? Viking? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 vofif husker det ikke nå men kan finne det ut for deg;) 9219236[/snapback] oki takk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hvem vinner da? Brann? RBK? Viking? 9219283[/snapback] At Vålerenga vinner serien ville være som å tro på julenissen, så nei...ikke Vif, uansett hvor mye jeg skulle håpe det. Å tippe Rosenborg er en trygg og enkel løsning, men tror ikke de tar gull i år. Har heller ingen tro på Brann. Selv om de virker sterke nå, så får jeg bare konstante bilder i hodet fra i fjor når de rakna fullstendig på høsten. Ser for meg at enten Stabæk eller Viking ender på toppen, til tross for at de begge hadde en dårlig runde nå. Endret 6. august 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Teoretisk kan vi fint vinne gull enda, men det er absolutt ikke verdt à hàpe pà. Deilig à komme seg vekk fra nedrykkstriden i hvertfall. Jeg tippa Stabaek pà topp tidligere i àr, og det stàr jeg pà fremdeles. Trist, men sant. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 vofif husker det ikke nå men kan finne det ut for deg;) 9219236[/snapback] oki takk 9219299[/snapback] Den skal hete noe som rendez-vous... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) oki fant det ut titta på bohemen sitt forum siden jeg ikke fant noen resultat ved søk på rendez-vous. sangen heter "Jean Michelle Jarre - Apollo 440" noen kaller den for rendez-vous også men det står forskjellig overalt på limewire og sånn hvertfall men det er samme sangen da =D Endret 6. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvilken sang mener dere? Den derre techno-sangen som spilles nàr folka med flagga löper over banen? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jepp arg sekundet før meg!! Endret 6. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har den jeg ogsà, men mener à huske at jeg bare sökte pà Vàlerenga eller no Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvem tror dere vinner serien? Kan Enga dra det i land? Med en perfekt høstsesong er det ikke umulig. 9219080[/snapback] Haha, om Vålerenga kan dra det i land når de ligger 14 poeng bak serielederen? Jeg skal personlig GÅ fra Bergen til Oslo om VIF vinner serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå