Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ikke dra i dag, dessverre, og mista 5 første minuttene her hjemme. Hadde vært herlig å sett den fra tribunen, for det har vært alt for få supportere i år. Syns alle spilte fantastisk, da særlig, Moa, Sæternes (uendelig viktig i hodeduellene, og vinner 95% av duellene i feltet), Wæhler og særlig Jepsen er herlige i dag :)

 

ÆÆÆRE VÆRE VÅLENGA!!!

Lenke til kommentar

Først nå har jeg klart å komme meg inn på diskusjon.no i dag. Ser jo at det skyldes serverkrasj, men likevel har mange klart å skrive innlegg her lenge før meg...

 

Jaja. Da er vi i alle fall definitivt sikret tippeligaspill neste år også, samtidig som kanarifugla lever farlig. Mitt største ønske nå må være at HamKam og Ålesund vinner sine siste kamper, samtidig som Lillestrøm taper sine. :devil:

Lenke til kommentar

Enig. LSK i TL er bare gøy. Pluss at vi får 5-6 plussmål i målforskjell av dem per år :) Muuhahaaa.

 

Men det hadde jo vært gøy å sett de fortvila supporterne når de går på en smell på Color Line da. LSK-fans er stygge som få. Eller se trynet til Kippe, Riseth, Søgård, Fjørtoft osv. Hahaha, priceless. Når jeg ser det for meg nå ble jeg i tvil faktisk ;)

 

Nei, jeg er i gledesrus etter gårsdagens kamp. FOR EN MATCH!!! Eneste jeg vil pirke på er at jeg syns det er dumt av Enga å spille på måten de gjør når Shelton er på banen. Når han spiller MÅ vi tilrettelegge spillet etter han syns jeg. Han er en klassespiller hvis han bare får ballen på riktig måte.

 

Målet til Moa vakke dumt det heller. Synd at Berre ikke scora, for han hadde virkelig fortjent det i går. Jeg leste forresten DB.no i går , og de klarte å skrive at Vålenga vant 3-1 med en stor porsjon flaks! Erland Johnsen jobber vel deltid som journalist siden han har karantene da får vi håpe.

 

Tramp tramp tramp på en fugl!!

Lenke til kommentar
Ikke enig. Vi trenger Lsk i øverste divisjonen. Det blir liksom ikke det samme svunget over en kamp mot f.eks Sannefjord, som mot kanarifuglene. Det skal være litt tøkk, og det skal være litt spenning og kniving.

 

Haha, og du mener det var svung over kampen i går? Hvor mange tilskuere var tilstede egentlig?

Lenke til kommentar
Ikke enig. Vi trenger Lsk i øverste divisjonen. Det blir liksom ikke det samme svunget over en kamp mot f.eks Sannefjord, som mot kanarifuglene. Det skal være litt tøkk, og det skal være litt spenning og kniving.

 

Haha, og du mener det var svung over kampen i går? Hvor mange tilskuere var tilstede egentlig?

Du har et poeng der, det var vel ikke halvfullt engang på Ullevaal... men honnør til de som var der, så ut som de lagde bra liv (i forhold til tidligere kamper jeg har vært på) :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...