kandinsky Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sitter med tårer i øya Herlig å se enga vinne igjen. Kan knapt vente til cupfinalen! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hoho dette var digg! Men må si at jeg syns ikke Edvartsen skal dømme oss noe mere, han gjør jo alltid feil som straffer oss. Det er da ikke noe rødt kort!! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Edvardsen er norges dårligste dommer. Drivi med heksejakt på enga i år, og i fjor var det Odd han var ute etter. Makan til møkkadommer. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 tror ikke han driver heksejakt på noen.. men noe jeg vet er at han er en RÆVA dommer. men vi vant idag, så jeg gir faen i han:D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg må finne ut når kampen går i reprise på Tv2 Sport så jeg får sett det siste kvarteret igjen. Der, torsdag kveld kl 00:15. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kanskje det mest hårreisende direkte røde kortet jeg har sett på lang tid. Hvis alle slike forseelser hadde vært rødt kort, hadde det ikke blitt igjen noen spillere på banen. Gult kort hadde vært strengt i mine øyne. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tilogmed ikke B/Gs trener mener at det er rødt kort. Han mener det burde holdt med gult. Jeg så desverre ikke kampen selv. Har ikke disse unaturlig utenomjordiske kanalene og Bodø er litt langt unna for en 16-åring. Likevel var dette en seier som smakte ekstra godt. Første serieseier på 8 eller 9 kamper. Vi trengte virkelig dette. Nå har vi vunnet de to siste og jeg har på følelsen av at vi begynner å få til litt ting igjen. Jeg tenker nå med glede på de supporterne som tok hele turen dit. De må ha følt seg helt jævlige etter å ha dratt helt dit og se nesten hele kampen før det eksploderer. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ååååh, dette var så SYYKT digg. Satt på kino mens kampen gikk, og fikk melding av en venninne som heier på glimt da de scora. Trodde jeg skulle eksplodere av å ikke kunne banne høylydt. så sendte dama melding med sluttresultatet! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Selv om det ikke har med fotball å gjøre kan jeg også nevne at VIF Hockey tapte 4-2 hjemme mot Sparta etter at de fikk to skandalemål. Dommeren var langt under pari. Det hyggelige var at det var 2200 på tribunen og at de to første omgangene var så bra hockey at denne kampen vil bli husket i lang tid. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Helvetes kunstgress! Moa er kanskje ute flere uker framover takket være kunstgresset i Bodø. Skulle ikke vært lov å bruke det på stadioner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Selv om det ikke har med fotball å gjøre kan jeg også nevne at VIF Hockey tapte 4-2 hjemme mot Sparta etter at de fikk to skandalemål. Dommeren var langt under pari. Det hyggelige var at det var 2200 på tribunen og at de to første omgangene var så bra hockey at denne kampen vil bli husket i lang tid. Godt å se det er flere enn meg som følger hockyen også. Kjipt med tap mot Sparta, det var uventet. Men godt oppmøte, det er bra. Må få kommet meg på Jordal noen ganger i vinter as, er for lenge siden sist. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hockey er også morsomt. Skal nok komme meg på noen kamper i løpet av sesongen jeg også. Vurderer å kjøpe sesongkort for det er så triste tilskuertall på kampene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hockey er også morsomt. Skal nok komme meg på noen kamper i løpet av sesongen jeg også. Vurderer å kjøpe sesongkort for det er så triste tilskuertall på kampene. Jeg vet, men det er fortsatt ned nest mest bessøkte sporten i Norge etter fotball da Som oftest dobbelt så mange på hockey kamper enn feks håndballkamper. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er jo ganske forståelig da. Det er jo kanskje den mest underholdende sporten som finnes. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Der har vi lagt inn klage på Edvartsen. Link Liker det Drillo sier Nå må noen i fotball-Norge ta ansvar og gi ham rødt kort. Edvartsen bør bli utestengt i noen kamper. Endret 6. oktober 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var utrolig gøy å lese de siste sidene her! Var på Åråsen i går, faktisk! Var ballgutt med laget mitt, og halvparten der er FFK-fans... I den kampen heiet jo selvfølgelig jeg også på FFK, og det var vanvittig deilig å høre pipekor fra Kanari, og se klokka nærme seg 90 minutter med 1-2! I tillegg, så hadde jeg på Enga-jakke under den t-skjorta man får utdelt som ballgutt, og jeg fikk noen hissige kommentarer på den! Likte det virkelig! Haha... Kanari ble hissige, Enga ligger over dem, og vi er nå ute av nedrykksposisjon! Bedre blir det ikke! Herlig! Dommeren på Åråsen i går, var forresten forferdelig! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sto i Aften Aften i dag at Vålerengas legger fram ganske så konkrete stadionplaner om to uker. Deilig at det er litt framgang på den fronten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Moa vil være med på cupfinalen. Han har et halvveis avrevet leddbånd i ankelen, men sier likevel at han skal ha med seg cupfinalen uansett. Det er godt nytt. Wæhler også tilbake etter skade og er med i troppen mot Skottland. Endret 7. oktober 2008 av Olum Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 nff...heregud: http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/08/549624.html å gi sing karrantene for den taklingen... bare en da, en likevel Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 At Singh får karantene for den sier like mye om NFF som det gjør om vår alles Edvardsen. Elendig dømming og elendig av NFF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå