Olum Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da er jeg tilbake igjen venner. Jeg har også funnet ut at jeg får sikret meg billett til cupfinalen. Alle som har sesongkort har forkjøpsrett på billettene 12. oktober. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bør vi holde oss hjemme slik Steen Jensen ønsker at Klanen gjør, sånn at flest mulig Stabæksuportere får ta del i festen på Nadderud 26. oktober? Jeg er enig med han i at det hadde vært en fin gest . Hva synes folket? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537616 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke faen! Supportere skal ikke vise slik respekt mot hverandre. Jeg og mange andre skal møte opp i mangetall på Nadderud og skremme bærumssossene før cupfinalen. Vi må passe på at vi fortsatt er elsket og hatet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Den er nå litt dårlig synes jeg. Brann ba ikke supporterene til motstanderen holde seg vekke da de feiret gullet Mitt håp er iallefall at gullforbannelsen ikke rammer Stabæk. Den gjorde det med RBK, VIF og Brann. Året etter man vinner går alt på ræv virker det som. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 AllFather, vi klarte jo til slutt å kjempe oss til en bronse året etter at vi tok gull. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg drømte at vi redder på streken, med armen, men dommern så det ikke, så scorte vi litt senere, så i dag vinner vi mot Glimt! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bør vi holde oss hjemme slik Steen Jensen ønsker at Klanen gjør, sånn at flest mulig Stabæksuportere får ta del i festen på Nadderud 26. oktober? Jeg er enig med han i at det hadde vært en fin gest . Hva synes folket?http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537616 Hvis de hadde problemer med at det var utsolgt på nadderud hver kamp kunne jeg skjønt det. Men jeg blir ikke hjemme fordi folk bare kommer på kampen for å feire gullet. Jeg som har vært på alle våre hjemmekamper utenom første serierunde og alle cupkampene og noen bortekamper. Nei, syns heller jeg fortjener plass der enn "Stabæk supportere" som skal se en kamp bare fordi de vinner gull. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Den er nå litt dårlig synes jeg.Brann ba ikke supporterene til motstanderen holde seg vekke da de feiret gullet Mitt håp er iallefall at gullforbannelsen ikke rammer Stabæk. Den gjorde det med RBK, VIF og Brann. Året etter man vinner går alt på ræv virker det som. Håper virkelig ikke at Stabæk flopper sesongen etter gullet nei. Jeg håper vi får flere norske klubber opp på nivået de har holdt i år. RBK, VIF, Brann og Stabæk håper jeg blir de fire store i norsk fotball Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 AllFather, vi klarte jo til slutt å kjempe oss til en bronse året etter at vi tok gull. Men nå er dere i nærheten for nedrykk, og det sier litt. Er en eller annen form for utladning tror jeg, men mest av alt mener jeg problemet deres heter i all hovedsak Andresen og Sæternes. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Brocken is back Hvor er Daniel Fredheim Holm? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Daniel har karantene for gule kort. Hvorfor er Hæstad på benken og Strand på banen?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 På tide at Hæstad ble benket spør du meg.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei? Storspilt i det siste. Storspilt etter sommerferien. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Strand er iallefall en vi ikke trenger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Han varmer opp nå, så håpe han kommer inn. Hvorfor er vi så dårlig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Rødt kort til Singh. Den dommern elsker oss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Fy faen, han må bli kastet ut av Tippeligaen. Han dømmer så dårlig, skam at han får dømt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Rødt kort til Singh. Den dommern elsker oss. ...Og Martin må stå over neste kamp. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hva faen er det den dommeren driuver med? Det er kanskje et frispark, men rødt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå