Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor solgte VIF han egentlig? Syntes han aldri han fikk tillit omtrent, men når han først fikk det var han rimelig effektiv...

 

VIF solgte ikke Thorvaldsson, han var bare på klubben på lån. Hannover 96 var klubben som eide spilleren.

Og var han egentlig så effektiv? I løpet av de 14 kampene han spilte scoret han fire mål.

Lenke til kommentar

Thorvaldsson er en drit god spiller og jeg liker han godt. Men vi må heller fokusere på de spillerene vi har og STØTTE dem!

 

Det jeg så på tribunen idag er noe av det værste jeg har opplevd! MAN PIPER IKKE PÅ EGNE SPILLERE! vi skal støtte dem. gi dem gløden til å ville vinne!

 

livet på tribunen idag var så RÆVA, ikke trøkk på noe og når vi sang var det 1 av 10 som åpnet kjefte. hva er det for noe?

Men det står vel i stil til hvordan vi spilte idag....

Er du enga supporter møter du opp på kamp og støtter laget, om vi så skulle rykke ned i adecco..

Endret av kavk
Lenke til kommentar
Hvorfor solgte VIF han egentlig? Syntes han aldri han fikk tillit omtrent, men når han først fikk det var han rimelig effektiv...

 

VIF solgte ikke Thorvaldsson, han var bare på klubben på lån. Hannover 96 var klubben som eide spilleren.

Og var han egentlig så effektiv? I løpet av de 14 kampene han spilte scoret han fire mål.

 

 

Jeg lo da vi solgte Sæternes fra Brann, og jeg grein da VIF kjøpte Sæternes til seg selv.

Knakandes kjekk kar, en av Norgeshistoriens minst effektive spisser.

 

Så å klage på Thorvaldsson er vel litt feil når dere har Sæternes på laget :)

Lenke til kommentar
Thorvaldsson er en drit god spiller og jeg liker han godt. Men vi må heller fokusere på de spillerene vi har og STØTTE dem!

 

Det jeg så på tribunen idag er noe av det værste jeg har opplevd! MAN PIPER IKKE PÅ EGNE SPILLERE! vi skal støtte dem. gi dem gløden til å ville vinne!

 

livet på tribunen idag var så RÆVA, ikke trøkk på noe og når vi sang var det 1 av 10 som åpnet kjefte. hva er det for noe?

Men det står vel i stil til hvordan vi spilte idag....

Er du enga supporter møter du opp på kamp og støtter laget, om vi så skulle rykke ned i adecco..

Hvor var det du sto?

Enig med at det var dårlig liv, var litt slappere selv enn vanlig, men det var nok fordi jeg kun hadde sovet 2-3timer og vært på jobb store deler av søndagen :(

Nei, pipe gjør man ikke!!

Lenke til kommentar

Hvem tror det skjer noe seriøst med VIF innen neste sesong?

Nå har jo styreleder sagt at de skal ha en skikkelig gjennomgang av alt som har med VIF å gjøre etter denne elendige sesongen, og at hvis de event. vinner Cupen så har det ingenting å si da det er tippeligaen som betyr noe.

 

Jeg regner med at de kommer til å vingeklippe Andresen og event selge/kvitte seg med dødvekt som Sæternes.

Lenke til kommentar

shelton kommer seg sikkert, mye nytt for han og hvis vi bruker han riktig tror jeg han er en måltyv. bengt syns jeg også at kan gjøre det bra, vinner jo ALT av hodedueller han er med i og han er god med ball også.

vi må bare greie å få brukt dem riktig, så håper martin løser dette! jeg har trua:)

Lenke til kommentar

Shelton kommer seg nok. Sæternes er ikke så ille han heller, problemet slik jeg ser det er at vi mangler en plan i spillet vårt. Hvis dere ser på F.eks: stabæk så har de en klar plan i spillet, og de vet presis hvor de har hverandre. Jeg tror dette er hovedproblemet vårt, samtidig som både Doffen og strand har vært totalt ute av form, doffen er som mange ser på vei tilbake. Martin er jeg veldig usikker på, enten har det blitt for mye, eller han har gjort noe annet feil, men ingen tvil om at noe er HELT galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...