Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Høres VIRKELIG ikke bra ut! Liker ikke dette! (mommy! ) Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Der kaster innbytteren vår (bengt) bort et frispark. Vi får en corner som viking-keeperen har full kontroll på Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er bare helt elendig dårlig. Håpe vi ikke rykker ned da, LSK er jo forbi oss på tabellen, så alt kan jo skje, med vår flaks. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 8000 på ullevål. skandaløst dårlig, men skal holde kjeft jeg, som ikke er der selv. Ville gjerne men... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Holm og Jepsen må stå over neste kamp. Så ikke om Shelton må stå over neste. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 karrantener...var bare det som manglet... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 FLOTT! Hvorfor? HVORFOR?? Gaaaah! Det blir for dumt! Vi må da kunne klare å klamre oss fast til den posisjonen vi har på tabellen nå, ihvertfall? Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 der var det over også..dårlig kamp rett og slett. nå sier sikkert en eller anen at dette må vi legge bak oss, eller at dette er for dårlig... eller "nå må det gjøres noe" j ja! vi vet det! gjør noe isteden! Vi bryr oss egentlig ikke om unskyldningene, vi bryr oss om resultatene! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 FY FAEN FOR EN KAMP. Helvette så sugne vi er. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 FY FAEN FOR EN KAMP. Helvette så sugne vi er. Amen to that! Nå er jeg oppriktig redd. Vi har noen forferdelige kamper igjen. Bodø borte, LSK hjemme, Stabæk borte og så avslutter vi med Brann hjemme. Her lukter det fort null poeng, og det er bare trist. HamKam er nå seks poeng bak, og ender kampen i Aalesund 0-0 så er de bare syv poeng bak. Noe MÅ skje. Trenerbytte er kanskje ikke det rette, men noe må skje med holdningene. Sånn laget framstod i dag er ikke Vålerenga verdig. Vi taper fortjent. Vi spiller uten guts og den eneste spilleren med skikkelig holdning er Hæstad. Fire kamper igjen, vi MÅ vi ta oss sammen. Vi spilte godt mot et Adeccolag, og passer de ikke godt så blir det fort fler kamper mot Adeccolag neste sesong. Skuffa nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg er så drittlei av å tape. Noe må gjøres i Enga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 VIF er heldige fordi det bare er et lag som rykker direkte ned. Ellers hadde de vært på kvalikplass nå. Martin og Vålerenga må nok gjøre noe, ellers blir det nok flere kamper med tomme tribuner. VIF mot Viking pleier å være et toppoppgjør, så egentlig burde det være stappfullt. Selv om jeg ikke er VIF-fan, håper jeg at de får ordnet opp i problemene. Er jo litt kjedelig når en medaljekandidat er så langt nede på tabellen. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Herregud, snart slutter jeg og bli forbanna, blir bare jævlig oppgitt. Vet ike om det er noe bedere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg savner så fælt Thorvaldsson. Dem ga han aldri sjansen helt, han er en utrolig god spiss og det er så veldig synd at dem ikke ga han sjansen. Istedenfor kjøper dem en spiss som dem må betale en stor sum ukelønn på og en som ikke greier å plassere seg ordentlig. Jeg sier en ting: Hent tilbake Thorvaldsson. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mens vi snakker om spillere vi gjerne vil se på bnen, lurer jeg egentlig litt på om Ronny johnsen brukes for lite. Vet at Johnsen er "gammel" og ikke kan spille så mye, men han er etter min mening vår tredje beste forsvarer akkurat nå. Han kan også være med offensivt. Noen som er enige med meg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Ja, han bør absolutt få spille mere. Doffen var svært god idag før han måtte byttes ut. JEG VIL HA THORVALDSSON TILBAKE!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Blir kult å se Mos spille for VIF. Får han like mye suksess i sin første sesong som Moa har hatt i år, tror jeg VIF kan være sterke på topp. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja, han bør absolutt få spille mere. Doffen var svært god idag før han måtte byttes ut. JEG VIL HA THORVALDSSON TILBAKE!!! Det nytter ikke å gråte over spilt melk. Thorvaldsson er borte, spiller for Esbjerg. Det kan vi ikke gjøre noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå