Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FY FAEN FOR EN KAMP. Helvette så sugne vi er.

 

Amen to that!

Nå er jeg oppriktig redd. Vi har noen forferdelige kamper igjen. Bodø borte, LSK hjemme, Stabæk borte og så avslutter vi med Brann hjemme. Her lukter det fort null poeng, og det er bare trist. HamKam er nå seks poeng bak, og ender kampen i Aalesund 0-0 så er de bare syv poeng bak.

 

Noe MÅ skje. Trenerbytte er kanskje ikke det rette, men noe må skje med holdningene. Sånn laget framstod i dag er ikke Vålerenga verdig. Vi taper fortjent. Vi spiller uten guts og den eneste spilleren med skikkelig holdning er Hæstad.

 

Fire kamper igjen, vi MÅ vi ta oss sammen. Vi spilte godt mot et Adeccolag, og passer de ikke godt så blir det fort fler kamper mot Adeccolag neste sesong.

 

Skuffa nå.

Lenke til kommentar

VIF er heldige fordi det bare er et lag som rykker direkte ned. Ellers hadde de vært på kvalikplass nå. :p

Martin og Vålerenga må nok gjøre noe, ellers blir det nok flere kamper med tomme tribuner. VIF mot Viking pleier å være et toppoppgjør, så egentlig burde det være stappfullt.

Selv om jeg ikke er VIF-fan, håper jeg at de får ordnet opp i problemene. Er jo litt kjedelig når en medaljekandidat er så langt nede på tabellen.

Lenke til kommentar

Jeg savner så fælt Thorvaldsson. Dem ga han aldri sjansen helt, han er en utrolig god spiss og det er så veldig synd at dem ikke ga han sjansen. Istedenfor kjøper dem en spiss som dem må betale en stor sum ukelønn på og en som ikke greier å plassere seg ordentlig.

 

Jeg sier en ting: Hent tilbake Thorvaldsson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...