Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Han ligna no jævlig på storebror! Får håpe det ikke bare er utseende.

 

Må forøvrig være et godt eksempel på dumme overskrifter! Herregud så dumt!

DB er jo eksepsjonelle da. "Helstad-scoring ikke nok i toppkamp" stod det i dag. Helstad sikra 1 poeng mot Marseille, noe som ikke er dårlig. Mannen har jo scora én fjerdedel av målene til Le Mans denne sessongen hvis jeg husker rett. Ikke at jeg har peiling på fransk fotball, Le Mans eller er noen Helstad-elsker da :) Syns bare overskriften var litt off.

 

Laget i dag? Håper Shelton spiller bra og scorer. Gleder meg til match!

Lenke til kommentar

Kveldens lag mot Viking:

Perkins - Storbæk, Muri, Wæhler, Jepsen - Strand, Andresen, Hæstad, Fredheim Holm - Shelton, Moa

 

Så får vi bare håpe at midtbanen klarer seg like bra som mot Odd og at Moa igjen vet hvor målet står. Også godt at trenerteamet innser Freddys begrensninger og at han har fått fin plass på benken.

 

Nå er klokken min 16:57 - noe som betyr at jeg må finne veien mot Ullevaal.

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor mye Bojan og strand kosta, men kanskje strand var dyrere...opptatt av gode innvesteringer vet du. her er en ting jeg synes har preget angrepsspillet vårt, for og sette det litt i perspektiv:

"Jepsen slå corner, den blir klarert, og Vålerenga får ikke tak i andreballen."

Hadde vi fått tak i den, hadde det ikke skjedd noe uansett, men de kan vel kjempe alikevel!

Jeg vet jeg høres litt negativ t, men jeg blir negativ at nettopp dette.

Lenke til kommentar
Ja, det lurer jeg også på. Vi må ha 10 for å få en halv sjans. Sånt blir det ikke mål av. Syns Strand kløner i hver eneste kamp, hvorfor får han spille istede for Bojan?

Second that, syntes Bojan fortjener mer tillit sånn Vålerengas midtbane har fremstått denne sesongen. Også fordi han har evnen til å skape ting på egenhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...