Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk:)

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/vif/article1249932.ece

Ellers håper jeg egentlig at Semb kommer og tar over skuta fra og med mandag morgen... Han har sett de utenfra og kan nok sette fingern på noe mer enn det aabrekk kan gjøre.

Edit:

Enig i det du sier DanielL, men jeg så faktisk ingen annen løsning enn at han måtte trekke seg. Når de gjør samme feil siden første seriekamp da er det noe galt. Og når trenern tar ut de samme hver gang, og det er de samme som gjør feilen da er det noe galt.

Endret av -meg-
Lenke til kommentar

JA! Stabæk presset oss enormt i første omgang, og det var et særdeles tafatt enga-lag som var på banen. Men etter pause ser ting ut til å bedre seg. Leder 2-1 nå. Krysser fingrene for at vi tar dette i land.

Forresten merkelig situasjon med straffesparket. Først blir vi åpenlyst snytt for en straffe, og minuttet etter får vi straffe i en heller tvilsom situasjon. :hmm:

Edit: 2-2 :( Forbanna Nannskog som var i offside.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

En merkelig kamp hvor Enga er det klart beste laget i 90 min, men sliter fortsatt med å sette sjansene. Veldig bra prestasjon av Berre hvor han blir snytt for en soleklar straffe. Men dommer'n skjønte vel at han gjorde en feil, og gir så straffe på noe som skulle vært frispark motsatt vei... Og så skulle selvsagt Nannskog ødelegge festen i siste minutt, før det var han jo helt usynlig...

Lenke til kommentar

Men vif har jo spillt bra mot bra lag, uten om brann i bergen... Men de må skjerpe seg mot dårlige lag, som nybergsund, sandefjord osv. Og det er de vi må ta poengene fra nå, det er de vi kriger mot....

Supermusa har trukket seg som styreleder, noe jeg syns er bra...

Lenke til kommentar

Jeg tror etter Petter trakk seg, så spillerene at det var alvor og at dem måtte blø for drakta.

Det jeg så mot Stabæk var glitrende utenom siste scoringen til Stabæk, kunne ha latt være å legge seg så defansivt og bytte inn Glenn som ikke har kondis.

Nå ser jeg lyst fremover og tipper vi kommer på 4-6 plass.

Lenke til kommentar

Endelig kommet meg pà nett-kafè igjen her nede i varmere strök. Utifra det jeg har hört etter Stabaek-kampen er vi pà bedringens vei, noe som jo er veldig bra. I morra bör vi klare en ganske enkel seier mot Flora Tallinn.

Lenke til kommentar

Fyyyy Faa***n så deilig:D Dette var viktige poeng.... Men neste uke sliter vi vel mot godset:s Men alltid gledelig med seier.... Takk Morten Berre, Takk klanen, Takk miniklanen.... Bra innsats i dag... Og vi vant på vilje og innsats i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...