Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kom akkuratt hjem fra kampen nå! FY FAEN!! like før jeg tisse på meg på slutten der, var så redd.. MEN VI ER I FINALEN NÅ!

gøy å se gutta virkelig vil og jobber bra! det jeg er mest fornøyd med er at vi greier å skape noe i angrep MASSE flotte angrep av oss idag. endel feilpassninger osv men det DRITER jeg i nå!

Livet på tribunen var litt opp og ned syns jeg. Men elsker når vi får skikkelig trøkk på i oslo by (hater forøverig at folk skal klappe på den, det skal IKKE være med)

 

VI SKAL VINNE FINALEN, VI SKAL VINNE IGJEN! BØNNA TAR'N ANALEN! VI TAR POKALEN HJEM! :grin: :grin:

Endret av kavk
Lenke til kommentar
9500... DÅRLIG! men vi som var der fikk oppleve gleden ihvertfall=D

Jepp, dårlig oppmøte, men er jo bare kjipt for dem som ble hjemme.

Var deilig å kunne slippe jubelen løs når dommeren blåste av kampen, er for lenge siden sist nå!

 

Noen som vet når billettene blir lagt ut? Regner med vi som har sesongkort har forkjøpsrett.

Jeg må fikse meg fri fra jobben asap! ;)

Lenke til kommentar
9500... DÅRLIG! men vi som var der fikk oppleve gleden ihvertfall=D

Jepp, dårlig oppmøte, men er jo bare kjipt for dem som ble hjemme.

Var deilig å kunne slippe jubelen løs når dommeren blåste av kampen, er for lenge siden sist nå!

 

Noen som vet når billettene blir lagt ut? Regner med vi som har sesongkort har forkjøpsrett.

Jeg må fikse meg fri fra jobben asap! ;)

 

Jeg håper de venter hvertfall en uke med å legge ut billettene. Jeg er borte hele neste uke og jeg regner med at billettene blir utsolgt ganske fort. Hvertfall med tanke på at vi max får 10.000 billetter. Jeg regner også med at vi med sesongkort har forkjøpsrett.

Lenke til kommentar

Gratulerer oss :)

 

Blir morro å se alle "supprterene" som plutselig vil komme fram nå =)

 

 

Btw, snakked med en jeg kjenner som har sittet i "ledelsen" i KoT og som har vært innblandet i alt som har med vif fotball og gjøre hvertfall så lenge jeg har levd å han sa at Vif får 3000 biletter og at medlemmer får retten på de. om vi får noe mer noen andre steder på stadion ol. vet jeg ikke.

 

Men husk at Stabæk skal ha, det er cup-finale så er mange som drar for begivenhetens skyld (Nøytral grund) og det er mange sponsorer som får en god del biletter, så 3000 høres ikke så altfor ille ut selvom det er lite - men Ullevaal er jo lite det også ; )

 

PS; skal legges til at vedkommende hadde noe Alkohol og gledesrus innabords så ikke bli helt paniske nå =P

Lenke til kommentar

kommer nok til å gå fort ja... skulle vært sånn at man måtte fremlegge billett fra tidligere cup kamper elns for å få kjøpt billett den første uken. men det er det nok ikke.. alle medgangssupporterne kjøper vel bort alt som er, desverre..

Men bare jeg får billett så er jeg glad :grin:

Gleder meg!!!

 

 

Vi får 7300 =)

Endret av kavk
Lenke til kommentar

Fra fotballmagasinet.no

Billettene fordeles mellom klubbene som følger: Begge får først 3 000 billetter hver, til sammen 6 000 billetter. De øvrige 7 000 billettene fordeles mellom finalelagene i forhold til gjennomsnittlig publikumstall på deres hjemmekamper i serien hittil i år. For å sikre en rimelig fordeling mellom finalelagene har NFF besluttet at minimumskoten for lagene er på 5700 billetter. Stabæk får da 5 700 billetter, og Vålerenga får 7 300 billetter. I tillegg får Norsk Supporterallianse også i år 400 billetter til fordeling mellom de to lagenes supporterklubber.
Lenke til kommentar
Fra fotballmagasinet.no
Billettene fordeles mellom klubbene som følger: Begge får først 3 000 billetter hver, til sammen 6 000 billetter. De øvrige 7 000 billettene fordeles mellom finalelagene i forhold til gjennomsnittlig publikumstall på deres hjemmekamper i serien hittil i år. For å sikre en rimelig fordeling mellom finalelagene har NFF besluttet at minimumskoten for lagene er på 5700 billetter. Stabæk får da 5 700 billetter, og Vålerenga får 7 300 billetter. I tillegg får Norsk Supporterallianse også i år 400 billetter til fordeling mellom de to lagenes supporterklubber.

 

med andre ord 7500 billetter, som skrevet på VIF's egne sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...