Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit jeg burde kjøpt billetter tidligere. Og 150kr. er veldig mye når man ikke har noe som helst. Jeg skylder rundt 5000kr. så folk er ikke så villige til å låne meg lenger.

 

Edit: Likte ikke den artikkelen så veldig godt. kavk. Synes det var ganske dårlig journalistikk og det var lite flyt i språket. Ellers så er det bra at Troy har ambisjoner om å vinne cupen.

 

Bra for oss at Stabæk vant. Om Stabæk ikke driter seg ut skikkelig nå på slutten av sesongen, er vi sikret plass i UEFA-cupen.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Jeg bare tuller med dere da. Hjemmekamp. Et lag som spiller i en liga et hakk under dere. Må være litt kjipt når dere taper (som dere kommer til å gjøre). Prøver å piske opp litt vennlig rivaleri her. Da kan ikke du komme med logikk og sånn.

 

Hehe, skjønte egentlig det. Men jeg er drittnervøs for det du nettopp påpeker og har alt annet enn en god følelse. Blei egentlig mest lei meg over at du prøver å jinxe kampen :( Haha. Litt vennlig rivaleri skal man ha lov til å presse inn. Du er ihugga Odd-fan eller bare generelt Enga-hater?

Lenke til kommentar

Er det EN kamp vi skal vinne i høst, så er det denne. Meget spent, men nervøs. Ser at det kan bli vanskelig.

Å si at vi spiller mot et lag i en divisjon lavere, blir jo en sannhet med modifikasjoner. Odd er riktignok i 1.divisjon, men de kommer opp igjen neste år, og rykket ned i fjor. De er der bare fordi noen lag MÅ ned, og etter å ha sett hva de har prestert i adecco i år så er det helt klart at de hører hjemme i eliteserien. Så at det blir surt å tape denne kampen har for min del ingenting å gjøre med at det er mot et 1.divisjonslag.

Lenke til kommentar

Uff, jeg har aldri hatt så dårlig samvittighet som jeg har nå. Jeg får ikke støttet laget i dag. Siden jeg har vært hjemme fra skolen med sykdom i fire dager, nekter mamma meg å gå ut. Da blir det første gang på flere år at jeg ser en hjemmekamp fra stua. Det kommer til å bli ganske merkelig. Skal i hvertfall henge ut flagget da.

Lenke til kommentar
Ser det er høy Odds på Oddseier idag... hmmm

 

Noen her som har satset på motlaget noen gang, for så å gå hjem fornøyd med enten det ene eller det andre? :roll:

 

Jeg har gjort det flere ganger. Er ikke så dumt å gjøre det. Da er det bare uavgjort som kan ødelegge, men det er tross alt også poeng, så. :)

 

Edit: helvete heller :(

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...