kavk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 det er jo bare 150kr.. siste mulighet, gå å samle flasker mens du tenker: kjøp billett med en gang de kommer ut. Føler også nærvene nå gnomiz.. blir ille å gå rundt på jobben i morgen, kommer bare til å tenke på kampen. Litt lese stoff fra Troy Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg veit jeg burde kjøpt billetter tidligere. Og 150kr. er veldig mye når man ikke har noe som helst. Jeg skylder rundt 5000kr. så folk er ikke så villige til å låne meg lenger. Edit: Likte ikke den artikkelen så veldig godt. kavk. Synes det var ganske dårlig journalistikk og det var lite flyt i språket. Ellers så er det bra at Troy har ambisjoner om å vinne cupen. Bra for oss at Stabæk vant. Om Stabæk ikke driter seg ut skikkelig nå på slutten av sesongen, er vi sikret plass i UEFA-cupen. Endret 24. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Edit: Youtube greiene funker ikke, så linker bare til den Denne passer jo bra nå. Den var vel laget forran cupfinalen mot nettopp Odd i 2002 hvis jeg ikke husker helt feil Sitter på jobb nå å varmer opp med litt vif sanger på youtube Endret 24. september 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Luthon Shelton elsker klanen:) Håper han kan bidra mye i morgen og putte en eller to, han har potensiale! så tror og håper han settern i morgen! Endret 24. september 2008 av kavk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Fy faen nå er jeg spent! Nervøs foran morgendagen! Gleder meg! På med sjerfet og ut med flagget alle mann ÆRE VÆRE!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Synd dere taper på hjemmebane i morra. Da har dere ingen ting å skylde på. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Synd dere taper på hjemmebane i morra. Da har dere ingen ting å skylde på. Er hjemmebane den eneste faktoren som spiller inn på om man taper eller vinner? Kan jo ha fler ting å skylde på selv om man skulle tape på hjemmebane vel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg bare tuller med dere da. Hjemmekamp. Et lag som spiller i en liga et hakk under dere. Må være litt kjipt når dere taper (som dere kommer til å gjøre). Prøver å piske opp litt vennlig rivaleri her. Da kan ikke du komme med logikk og sånn. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg bare tuller med dere da. Hjemmekamp. Et lag som spiller i en liga et hakk under dere. Må være litt kjipt når dere taper (som dere kommer til å gjøre). Prøver å piske opp litt vennlig rivaleri her. Da kan ikke du komme med logikk og sånn. Hehe, skjønte egentlig det. Men jeg er drittnervøs for det du nettopp påpeker og har alt annet enn en god følelse. Blei egentlig mest lei meg over at du prøver å jinxe kampen Haha. Litt vennlig rivaleri skal man ha lov til å presse inn. Du er ihugga Odd-fan eller bare generelt Enga-hater? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ihugga Odd-fan skal jeg ikke kalle meg, men er skiensgutt så jeg håper jo selvsagt dere går på en smell i morra. Nothing personal Gøy blir det sikkert uansett Endret 25. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er det EN kamp vi skal vinne i høst, så er det denne. Meget spent, men nervøs. Ser at det kan bli vanskelig. Å si at vi spiller mot et lag i en divisjon lavere, blir jo en sannhet med modifikasjoner. Odd er riktignok i 1.divisjon, men de kommer opp igjen neste år, og rykket ned i fjor. De er der bare fordi noen lag MÅ ned, og etter å ha sett hva de har prestert i adecco i år så er det helt klart at de hører hjemme i eliteserien. Så at det blir surt å tape denne kampen har for min del ingenting å gjøre med at det er mot et 1.divisjonslag. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Håper folk møter opp idag og at det blir et helvetes trøkk fra oss i klanen! Se hva Mike sier her Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Uff, jeg har aldri hatt så dårlig samvittighet som jeg har nå. Jeg får ikke støttet laget i dag. Siden jeg har vært hjemme fra skolen med sykdom i fire dager, nekter mamma meg å gå ut. Da blir det første gang på flere år at jeg ser en hjemmekamp fra stua. Det kommer til å bli ganske merkelig. Skal i hvertfall henge ut flagget da. Lenke til kommentar
deer Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ser det er høy Odds på Oddseier idag... hmmm Noen her som har satset på motlaget noen gang, for så å gå hjem fornøyd med enten det ene eller det andre? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 har faktisk en kompis som pleier å gjøre det=p han syns ikke tapet er såå surt da=p Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe, det veier jo opp litt det Spent. Håper det går veien. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Håper Odd sliter seg ut, for de møter mitt andre norske lag til helga, nemlig Alta IF Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ser det er høy Odds på Oddseier idag... hmmm Noen her som har satset på motlaget noen gang, for så å gå hjem fornøyd med enten det ene eller det andre? Jeg har gjort det flere ganger. Er ikke så dumt å gjøre det. Da er det bare uavgjort som kan ødelegge, men det er tross alt også poeng, så. Edit: helvete heller Endret 25. september 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Edit: helvete heller Oida. Den svei sikkert. Spesielt med de sjansene dere har hatt så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå