Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Var heller ikke på gullkampen i 05. Hadde kjøpt billett til den og skulle på den. Det som var kjipt var at flyet jeg skulle ta hjem fra Spania var 8 timer forsinket. Dermed rakk jeg ikke kampen og det var piloten som informerte meg om at vi var seriemestere. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 seriøst! nå må vi støtte laget! Jeg skulle ønske jeg kunne komme på odd-kampen jeg, men er nesten umulig for meg her jeg bor nå. blir få kamper dessverre, men gutta trenger støtte. Jeg vil ikke mase på treneravgang. Syns det blir for dumt når Martin bare har vært her i 8 måneder. Han og de andre bør få litt mer tid, som spiller derimot...bør han komme seg snart, men han forbedrer seg litt nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg ville også gi Martin tid, men 11. plass? Hva faen?! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Okei, glem Martin. La oss høre hva Iversen sier i slutten av filmen. Vet den er gammel, men fortsatt elsk <3. Endret 23. september 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 sorry, formulerte meg litt dumt det jeg mente var: Vi som supportere skal IKKE gå å mase om treneravgang. Det kan vi overlate til våre venner i Bergen M:M Jeg mener ikke atr martin må fortsette til vi rykker ned, men vi skal støtte laget uansett trener, possjon OV. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 sorry, formulerte meg litt dumt det jeg mente var:Vi som supportere skal IKKE gå å mase om treneravgang. Det kan vi overlate til våre venner i Bergen M:M Jeg mener ikke atr martin må fortsette til vi rykker ned, men vi skal støtte laget uansett trener, possjon OV. Denne tråden er jo for å diskurere om vålerenga. Så hvis noen syns at martin burde gå av kan de jo få lov si det i denne tråden. Jeg syns personlig at vi skal gi han tid over vintern og se hvordan det går neste sessong (har trua på at det kan bli noe bra). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Stabæk-supportere forsvarer Klanen Litt morsomt dette, men det er ikke så veldig vanskelig å velge side når den ene parten er Klanen og den andre er Morgan Andersen. Edit: Fant også den morsomme videoen der Morgan Andersen kommer med uttalelser mot Klanen. Endret 23. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Denne var morsom:"Selv de ubemidlede Hockey-supporterne fra enkle umøblerte hjem på Oslos Østkant", bla, bla. Jeg hevner meg hvert år med å gå på slang og tømmer frukthagene i Bærum..Ikke si det til noen!! Heia Vålerenga! Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sa jeg at vi ikke skulle diskutere treneravganger M.M MEN vil ike at klanen å andre skal gå ut i media å prate om trenerens dårlige sider OSV, Poenget mit var egentlig at vi skal støtte laget uansett trener. Blir så forbana når folk går ut i media å direkte sier at treneren må gå. Dette er klubbens ansvar, vi supportere kan diskutere, men ikke skrike ut synes jeg. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 oja, da misforstod jeg=p helt enig med deg på det! Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 tror jeg misforsto deg jeg også :)fint at du er enig da. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hehe klar for kamp i morgen!? er spent Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 heheklar for kamp i morgen!? er spent Jepp, nervene starter snart! Det er jo vi som har presset på oss siden vi møter ett adeccolag. Vi har jo ikke spilt så veldig imponerende i det siste så håper den trenden snur i morgen! Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sant.. Og odd har jo gjort det bra iår også.. Men deilig at Daniel er frisk og klar for kamp i morgen! Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hvis vi, og stabæk viner er vi i Europa, etter de nye reglene i uefa-cupen, kommer cup-toeren også med i 1 kvalifiseringsrunde hvis cup-vinner er kvalifisert alerede! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det var gode nyheter. Da får vi heie på Stabæk i dag da. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Enga bare må vinne mot Odd! Heia Vålerenga! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ah blir deilig med en Oslo tur. Dere sofasupportere skal vel sitte og glo på skjermen i morra? Neida... men dette er enkelt og greit: om VIF suger like mye som de har gjort enkelte kamper i år slår vi dere, om de hever seg, gjør vi det ikke... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dere sofasupportere skal vel sitte og glo på skjermen i morra? Har jo vært på alle cupkampene (borte og hjemme) og alle hjemmekampene (+ noen bortekamper) utenom serie starten (da var jeg i roma).. Ingen ting er avgjort enda, men håper det blir bedre enn det har vært i det siste, for det har vært horibelt dårlig! Merker at nærvene er på vei nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Å fy faen, jeg har faktisk ikke råd til å dra på kampen i morra. Mamma nekter å låne meg penger siden vi har kranglet og jeg har lånt så mye av kompisene mine at det er umulig å få lånt noe mer. Må finne på noe smart nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå