Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

seriøst! nå må vi støtte laget! Jeg skulle ønske jeg kunne komme på odd-kampen jeg, men er nesten umulig for meg her jeg bor nå. blir få kamper dessverre, men gutta trenger støtte. Jeg vil ikke mase på treneravgang. Syns det blir for dumt når Martin bare har vært her i 8 måneder. Han og de andre bør få litt mer tid, som spiller derimot...bør han komme seg snart, men han forbedrer seg litt nå.

Lenke til kommentar
sorry, formulerte meg litt dumt det jeg mente var:

Vi som supportere skal IKKE gå å mase om treneravgang. Det kan vi overlate til våre venner i Bergen M:M Jeg mener ikke atr martin må fortsette til vi rykker ned, men vi skal støtte laget uansett trener, possjon OV.

 

 

Denne tråden er jo for å diskurere om vålerenga. Så hvis noen syns at martin burde gå av kan de jo få lov si det i denne tråden. Jeg syns personlig at vi skal gi han tid over vintern og se hvordan det går neste sessong (har trua på at det kan bli noe bra).

Lenke til kommentar

Sa jeg at vi ikke skulle diskutere treneravganger M.M MEN vil ike at klanen å andre skal gå ut i media å prate om trenerens dårlige sider OSV,

Poenget mit var egentlig at vi skal støtte laget uansett trener. Blir så forbana når folk går ut i media å direkte sier at treneren må gå. Dette er klubbens ansvar, vi supportere kan diskutere, men ikke skrike ut synes jeg.

Lenke til kommentar
Dere sofasupportere skal vel sitte og glo på skjermen i morra? :)

Har jo vært på alle cupkampene (borte og hjemme) og alle hjemmekampene (+ noen bortekamper) utenom serie starten (da var jeg i roma).. :dontgetit:

Ingen ting er avgjort enda, men håper det blir bedre enn det har vært i det siste, for det har vært horibelt dårlig!

Merker at nærvene er på vei nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...