Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha, bra lagmoral noenviser - "Jeg vil at vi skal rykke ned", eneste som kan rykke ned er attituden deres, enga er og skal forbli i tippeligaen, selvom vi gjør det dårlig skal vi ikke rykke ned, skjerpings!

 

Er viktigere en noengang nå at vi faktisk støtter klubben, som det stod i klansropet nå, er nå man ser hvem som er supportere,

Lenke til kommentar

Hmm, kommet nytt Klansrop? *Løpe til postkassa*

 

Edit: Jeg støtter laget like mye nå som jeg gjør ellers, selv om disse tidene er mye tyngre. Jeg bare sier at klubben muligens hadde hatt godt av det. Da hadde vi virkelig fått sett hvem som er det ekte supporterne.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Ja, forjævlig med folk som gjemmer seg nå. Jeg elsker å se enga spille. Uansett om de overkjører ett bunnlag eller om de blir ydmyka av FC ***, og jeg har ikke klart å legge fra meg sjerfet siden FC ***-kampen. Det er på hver dag nå og gleder meg som en /$(#@ til Odd-kampen :)

 

ÆRE VÆRE!!

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Jeg var ikke på den kampen. Jeg husker faktisk hvor jeg var. Jeg var bare 10 år da og jobbet på loppemarkedet til korpset jeg gikk i. En kompis av meg kom bort og fortalte av Enga hadde vunnet cupen. Da var det jubel.

 

Edit: Skal innrømme at jeg ikke var den største VIF-supporteren på den tida.

 

Edit 2: Raste, det blir morsommere når vi er gamle og mimrer tilbake til 05 da vi vant gullet.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...