kavk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fikk ikke sett dagens kamp=/ (har ikke tv2 sport, eller råd til å dra til ålesund...) Det de sa var jo at vi var farligst og hadde overtaket. Men vi greier ikke vinne.. Noen som så kampen ? Var det noen forbedring fra de forje kampene? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Så heller ikke kampen, av samme grunner som deg, men etter hva jeg har forstått så var vi helt klart farligst, og hadde fortjent mest å reise hjem med 3 poeng. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja, vi var vist hakket bedre, men Rekdals keepervalg kødda det til for oss... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Vi fortjener å rykke ned, og jeg håper det selv akkurat nå. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vi fortjener å rykke ned, og jeg håper det selv akkurat nå. hmm? du håper vi rykker ned? Hvorfor ikke håpe at vi klarer å berge plassen for så og gjøre store forbedringer i vinter? Det var ikke akkuratt gøy når vi røyk ned sist... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg håper selvfølgelig ikke at vi rykker ned, men vi hadde sikkert hatt godt av det. Håper og tror at vi kommer tilbake mye sterkere neste år. Da har Martin fått den tida han trenger og da har han noe å bevise. Hvis ikke skal jeg være først i køen av de som vil ha rullende hoder. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jaha, bra lagmoral noenviser - "Jeg vil at vi skal rykke ned", eneste som kan rykke ned er attituden deres, enga er og skal forbli i tippeligaen, selvom vi gjør det dårlig skal vi ikke rykke ned, skjerpings! Er viktigere en noengang nå at vi faktisk støtter klubben, som det stod i klansropet nå, er nå man ser hvem som er supportere, Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hmm, kommet nytt Klansrop? *Løpe til postkassa* Edit: Jeg støtter laget like mye nå som jeg gjør ellers, selv om disse tidene er mye tyngre. Jeg bare sier at klubben muligens hadde hatt godt av det. Da hadde vi virkelig fått sett hvem som er det ekte supporterne. Endret 22. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ja, forjævlig med folk som gjemmer seg nå. Jeg elsker å se enga spille. Uansett om de overkjører ett bunnlag eller om de blir ydmyka av FC ***, og jeg har ikke klart å legge fra meg sjerfet siden FC ***-kampen. Det er på hver dag nå og gleder meg som en /$(#@ til Odd-kampen ÆRE VÆRE!! Endret 22. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som har oversikt over hva billettene til semien koster? Jeg fant ut nå at jeg er hjemme da likevel. Nå gjeder det bare å skrape sammen nok penger til den. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Pris i bend-it øvre er 150kr ihvertfall. Vet ikek hva det koster ellers. Gleder meg til torsdag og håper det går som det gjorde sist i skien=D ØL OG VOLD! SKAMSLÅTTE BØNNER! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Takker. Det er Bend-it Øvre jeg står, ja. Jeg skal vel klare å skaffe meg 150kr. Noen som veit hvor mange billetter som er solgt? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 siste jeg hørte var for en uke siden ca og da var det bare solgt 4000 billetter på hele tribunen tilsammen.... så tror ikke det er noe stress med at det er utsolgt. muligens f/g er utsolgt eller nesten. men andre steder tror jeg det er ledig:) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Synd at cupen er så lite interessant for folk flest. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jepp. Syns Cupen er viktig jeg, selv om ligaen vil alltid være viktigst. Vi får håpe at vi tar cupen i år 6 år siden sist. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 6 år! Tida går jammen fort. Det var ikke lenge siden jeg jublet over det forrige cupgullet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jepp, helt utrolig at det er 6 år siden. Husker jeg var på den kampen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg var ikke på den kampen. Jeg husker faktisk hvor jeg var. Jeg var bare 10 år da og jobbet på loppemarkedet til korpset jeg gikk i. En kompis av meg kom bort og fortalte av Enga hadde vunnet cupen. Da var det jubel. Edit: Skal innrømme at jeg ikke var den største VIF-supporteren på den tida. Edit 2: Raste, det blir morsommere når vi er gamle og mimrer tilbake til 05 da vi vant gullet. Endret 23. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Ja, for den kampen var jeg også på. Holdte på å bli trampet ihjel da Lenke til kommentar
kavk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når du er gammel er det sikkert flere gull å mimre tilbake på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå