Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Lurer på når vi skal begynne å spille fotball igjen og ikke bare stå å se på. Det er jo slik de får sitt andre mål. Det var heller ikke førstegangen. GÅ PÅ DA FOR FAEN....

Kan jo ikke bare løpe ved siden av lynspillerene må jo gå etter ballen.

Dette er noe av det dårligste jeg har sett på veldig lenge.

Skjønner at folk ikke møter opp. Får jo ikke akkurat så mye igjen for pengene.

Nei Martin nå må du gjøre noe å det kjapt...

Første forslaget fra meg er at du benker deg selv, for dette holder ikke for 5øre.

ps: hvordan funket det 15mins stillhet perioden på TV?

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ps: hvordan funket det 15mins stillhet perioden på TV?

Veldig bra. Hørte bare benken. All ære til Perkins og Haidar. Jepsen og Storbæk viser også at de har noen bra innlegg. Lyn spiller bare mye bedre enn oss i dag. Nå får vi satse alt på cupen. Rykke ned har jeg liten tro på. Uansett hvor dårlig vi spiller.

Lenke til kommentar

DRITT!!!!

Hva i **** er det vi driver med? Vi var ikke bedre en Bastionen engang idag! vi hadde vel 4-5 sanger med skikkelig trøkk (som bastionen ikke er i nærheten av) men ellers var det jo bare nynning fra vår side! slik skal det ikke være, vi skal være BEST på tribunen, UANSETT hvordan det går.

tilskuer tallet beviser bare hvor dårlig vi har spilt i år, ingen som gidder å komme og se på..

Og martin...

hvorfor kjøpe luthon shelton hvis man ikke bruker han?! se på den farten han har! hvorfor ikke spille litt i bakrommet etc?

hvorfor ikke bytte ut deg selv og la unggutta spille litt mer (singh og haidar)?

hvorfor ikke spille ballen litt tidligere når vi er i angrep? (løp jo med ball helt til dere krashet i en lyn spiller)

håper at vi får ordnet litt før odd kampen.....

der var sutringen slutt, god natt!

Lenke til kommentar

Spill ballen tidligere, det er jeg enig i, og vil legge til at man må få fart på den, og la ballen gjøre jobben, ikke løpe med ballen over lengre strekninger. Dessuten så registrerte jeg omtrent bare et langskudd, hvorfor ikke skyte mer? Nei, treningskampene til Enga er kjedelige, for sessongen i år er for øving på bl.a samspill og spillestil. Men alt var ikke ræva. Enga hadde mye av spillet de første 20 minuttene i 1.omgang, og spilte seg til noen muligheter, som bedre forvalta kunne havna i nettet. Neste år må det bli bedre!

I all beskjedenhet:

ronron25

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, kantspill er viktig. Så ikke så mange innlegg fra kant i går. Og baller i lengderetning er ikke så lette å behandle, om man ikke har en Jostein Flo til å ta imot som demper eller nikker ballen ned til medspiller. Rbk sin suksess med Eggen, var at de hadde stor fart, høy intensitet, hurtig i angrep, når motstanderne var i ubalanse, og det kollektive spillet. Man arbeidet for hverandre.

Lenke til kommentar

dritt at vi tapte i går, men var jo ikke første gangen. Fikk ikke dratt på kamp, PGA ikke kunne komme dit rett og slett, men fra TV-en virka det som om bastionen overdøvde klanen når klanen ikke sang for fullt,

en ting til på supporterfronten: er det meg, eller har alle drittlaga (lag jeg ikke liker) tromme? utrolig irriterende.

men til kampen:

får ta med oss det positive, som folk som skal utale seg altid sier:

1: virka som om shelton var mer rettvendt enn før, og han jobba greit nok. synes faktisk han løp mye!

2: Martin var faktisk med offensivt, hjalp jo ikke så mye, men alikevel.

3: gutta var faktisk aggresive i mer enn 1. minutt av gangen! riktignok ike mye mer, men jaja.

Lenke til kommentar

Ja, Bastionen sang bedre enn oss i går når vi ikke sang for fullt, noe vi bare gjorde 5-6 ganger. Og ja, nesten alle drittlaga har gått over til trommer. Det eneste andre Tippeligalaget jeg kommer på som fremdeles holder seg til mannsrøster er Brann.

1. Det er postivit at Shelton var mye mer rettvendt og løp mer enn før. Han scorte jo også det ene målet. At ikke han eller Perkins ble kåret til kampens Vål'engagutt, men at Sæternes ble det, skjønner jeg ikke.

2. Jeg synes også Martin var bedre i går enn han har vært tidligere. Det er litt synd at når Martin spiller bra, så spiller resten av laget dårlig. Det pleier jo å være omvendt.

3. Det var perioder de var aggressive. Spesielt det første kvarteret av 2. omgang. Jeg var helt sikker på at vi kom til å få et mål da. Det var også da vi hadde en heading, Shelton tror jeg det var, som gikk på innsida av stolpen og langs streken før den ble klarert.

Lenke til kommentar
Har ikke vært så mye på kamper tenker å kjøpe sesongkort burde jeg kjøpe det.

Du burde lære deg å bruke , :p

Hvis det var ett spørsmål så er svaret ja fra min side hvert fall.

Har hatt det de siste 4 sesongene eller noe. Får det til jul av pappa hvert år :)

Vi vant 6-1 mot stjernen på torsdag i hockey btw!

Lenke til kommentar

Kan nok se sånn ut ja. :p

Syns uavgjort mot Aalesund er for dårlig i forhold til hvordan vi burde være, men sett i perspektiv av hvordan vi har vært i det siste så er det vel egentlig greit. Vi har ingenting å spille for lenger uansett, så nå må vi bare passe oss grundig for å ikke rykke ned.

Samtidig er cupen mer interessant akkurat nå. Og den tar vi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...