Nevnarion Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Basert på tidligere erfaringer har jeg ingen forventninger om seier mot Lyn i morgen. Så et tap kommer ikke til å svi like mye, det blir bare litt "meh, som jeg trodde". Og i serien har vi ikke så mye å spille for nå uansett, bortsett fra at vi begynner å nærme oss nedrykksstreken farlig fort. Men en seier i morgen ville selvsagt smake bedre enn noe annet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja! Vi har alt å vinne! Gleder meg noe grønnjævlig.. Kan nesten ikke vente. Jeg er United-supporter også og gleda meg faktisk mer til denne kampen enn til Pool - United som var nå i går. Nå tapte jo United for Pool for første gang på 7 år så kanskje ENGA skal slå Lyn for første gang på 27 år også Ett tap mot Lyn ville jo helt klart blitt dårligeste fotballhelgen på lenge. Særlig om man tar med 2-2 kampen mot Island og Enga tar 3 poeng i morgen! ÆRE VÆRE!! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tør ikke være høy og mørk i dag, men jeg håper jo virkelig det går veien i morra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette blir bra.. Bojan, Daniel og Moa spiller kanskje ikke kampen mot Lyn... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette blir bra.. Bojan, Daniel og Moa spiller kanskje ikke kampen mot Lyn... Slapp av! Du er så negativ at du kan fremkalles. At Zajic er skada visste vi. DFH og Moa er garantert klare, og dette er selvfølgelig ikke noe nytt for en trener. Dessuten. Vi har Shelton på topp og vi har Harmeet Singh som kan gå inn på midtbanen. Om det skulle bli krise slenger vi bare innpå Bolthof Haha Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 håper moa og DFH er klare! hvis ikke...si hva dere vil om gode erstattere, men alikevel, har ikke 3-4 moa-er her heller da. (vet jeg er negativ, men kan ikke noe for det idag.) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 RBK vant 13 år på rad. Lyn har 13 kamper uten tap. Man. United hadde 7 år uten tap for pool. Lyn har 27 år uten tap for Enga. RBK tapte seriegullet. Liverpool beseira "spøkelset". Kanskje det også er ENGA sin tur i dag? Jeg har ladet opp med Vålenga-brød, , , og den nye Danse For Enga sangen Jeg er enig at vi ikke har 2 av Moa, men så er jeg rimelig sikker på at dette bare er mindgames også. Det betyr nok mye for Skullerud & Co å slå Liiiiin i dag. Eller som det stod på vpn: VÅLERENGA - FC *** 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Må huske på dette på kampen i dag da. Håper alle stiller opp. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det beste hadde kanskje vært hvis Martin ikke spilte Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg stiller, men kan ikke garantere at jeg blir sittende helt stille om det skulle bli alt for kaldt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Måtte dessverre se kampen hjemme i dag av ulike grunner, men sitter nå benka og gleder rævva av meg!!! ÆRE VÆRE VÅLENGA!!! God kamp alle sammen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ser dårlig ut det her =p Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det gikk jo som vi visste, ingen mega overraskelser Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 VIF har seriøst vært ordentlig dårlig i år. Hva er det Andresen driver med? På papiret er laget et av de beste i Norge, men han klarer utrolig nok og søle bort alt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Dette er forjævlig. Lyn spilte best og vant vel fortjent. Om Shelton hadde satt det første stolpeskuddet hadde vi vunnet. Men det er vel ikke noe å snakke om nå. Nå blir det en stund til vi får sjangsen igjen også Faen heller. PS: HVA FAEN driver Skullerud med når han setter inn Johnsen i det 84. minutt? Vi hadde trengt Jepsen som en offensiv kraft på innleggene. Syns Perkins står en jævla bra kamp og var på lik linje med mange av Lyn´s beste. Storbæk skulle faen meg fått klarert den første mot Hoff Hælvetteeeeeeeeeeee Vi skal danse for enga igjen!! (84 bytta med 54) Endret 15. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det var ikke i det 54. minutt vi bytta, men dårlig bytte ja. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Mente selvfølgelig 84. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kampen i dag var helt forjævlig. Helt fortjent at vi tapte. Jeg vil nesten uttale at vi ikke engang fortjente det ene målet vi fikk eller at Liin hadde fortjent et par mål til. Så elendige var vi i dag. Omtrent hele kampen sto vi stille og så på mens Lyn herjet som de ville på vår banehalvdel. Øvrebø var heller ikke noe å juble hurra for. Virket som han hadde glemt igjen kortstokken hjemme. Det skulle vært delt ut flere kort, til oss også. Han nigerianeren på midtbanen er faen meg litt av en drittsekk. Ligger og vrir seg i smerte på overtid og medic kommer løpende med båra. Etter mye om og men, bestemte han seg for at han heller vil halte av banen enn å bli bært ut. Da hadde det allerede gått et minutts tid. Jeg ble imponert over at vi klarte å sitte stille og holde kjeft det første kvarteret. Var helt sikker på at en eller annen idiot (eller en gruppe, f.eks. bajas eller UE) skulle sette igang og synge. Jeg la også merke til at Bastionen ikke klarte det. De "bråkte" hele kvarteret. Det var altfor få på tribunene i dag. 16000 er for lite på et byderby som dette. Men jeg ser selvfølgelig grunnen. Det er til å forstå at mange ikke gidder å møte for på kamper for å se på oss sånn vi spiller nå. Bare de som er ordentlige supportere gidder det. Nå kan pakket fra vest sitte og telle noen flere dager, mens vi kan pusse på noen av de pokalene vi har tatt siden 1981. Lenke til kommentar
deer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Var på Ullevaal som nøytral tilskuer idag (hvis jeg måtte velge ble det VIF)... En ting jeg reagerte litt på var at de røde overdøvde de blå store deler av tiden, til tross for stort undertall (kanskje 1-4 i antall tilhengere)... syns det var lite lyd fra Klanen... Ellers syns jeg Lyn fortjente å vinne, VIF fikk til lite fremover på banen og ble ofte ryggende mot eget mål når Lyn hadde ballen (de virket redde for å gå inn i duell). Noen glimt av kvalitet/guts indikerer for meg at det både offensivt og defensivt dreier seg mer om (mangel på) lagmoral/innsats/motivasjon/selvtillit enn ferdighetene (som ligger der men ikke brukes). Ønsker klubben alt godt videre, fin stemning på stadion. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Klanen var veldig laber i dag ja. Vi sang bare deler av kampen. Når vi først sang, var det mye bedre enn det Bastionen fikk til. Også hadde de med seg den jævla tromma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå