Raste Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Ja, det er jo nettopp det jeg sier da! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bud på Moa på 30 mill. Glad vi ikke tok en Brann. Håper han blir neste sesong også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Moa er på vei til å bli en ordentlig voksen spiller og jeg syns ikke han skal "kaste det bort" i enga. MEN. Nå er jeg glad de ikke solgte han. Håper Enga stabler seg på beina i løpet av dette året og får en knallsessong i 2009. Vi trenger virkelig Moa. Shelton har jeg veldig tro på, men jeg tror ikke trenerteamet vil satse like mye på han som på eventuelt Moa og jeg tror Shelton blir leid ut eller solgt i løpet av neste sesong. Espanyol har forresten også bydd på DFH og vært villig til å leie han hvis jeg ikke tar helt feil Også de fikk nei fra enga. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 30 mill. er altfor mye for en så ung spiller. Moa har prestert i år, men vi kan enda ikke være helt sikre på om han er stabil. Han må få flere hele kamper før vi kan si det. Likevel synes jeg det er veldig bra at vi holder på han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2183152.ece Synd hvis Daniel drar. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Adnan Haidar signerte for VIF fram til 2011. Unggutten Adnan Haidar som har spilt mange kamper på aldersbestemte landslag og har hatt noen innhopp på a-laget vårt, signerte i dag a-lagskontrakt. Håper dette betyr at vil prøve å bli bedre på å bruke de unge spillerne våre som vi har veldig mange av. Jeg liker F. Holm. Han er VIF-gutt nesten tvers igjennom. Likevel synes jeg han nå er blitt gammel nok til å dra til utlandet. Jeg er ikke så egoistisk at jeg vil at vi skal holde på han hele hans karriere. Det varmer også hjertet mitt at han sier at om han skal dra, vil han dra i januar for da får VIF penger for han. Tipper vi kan få et sted mellom 15-20 mill. Enda mer om vi tar cupgull og klatrer på tabellen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) haha =D Bolthof er på scorern og målgivende idag! Dette er gøy=p Edit: LINK her! Endret 9. september 2008 av kavk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Link? Fant det.. Endret 9. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hahaha, nei så fantastisk! Flirte godt når jeg så den satt Da har han nesten like mange minutter som spiss som han har keeper i år da. Jeg er glad i Bolthof.. Legende! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 De scorer 5 mål i en kamp som ikke betyr noe.. Da taper vi vel ratt mot lyn sånn 3-0, da... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Veldig ulekkert med rød strømper til hvite og grønne drakter. Æsj, gruer meg til Lyn-kampen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nei, fy faen jeg gleder meg Har like troa hvert år, hehe. Pool - United ogsåå Enga - Lyn Perfekt helg! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/12/546659.html Bra de endra artikkelen og la inn Bolthof også. Som tross alt har like mange år hos enga (+2) som Sundgot har hos Kanaripakket. Makan til surrehuer på DB som verken tok med han eller Roar Strand som sikkert har spilt i RBK nå i 20 år! Så nå at de fikk en liten notis nå når jeg sjekka inn igjen da Heldigvis. Andre som gleder seg til kamp på mandag??? Jeg er supergira! Gleder meg like mye hver kamp for å se om Andresen er tatt av banen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Alle som skal på mandagens kamp les dette: Euro Stand 08 Jeg går på kampene mot lyn med samme tanke i hodet hver gang "Denne gangen må det jo skje" tenker jeg. Skal vi virkelig klare og slå lyn på mandag? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Skal vi virkelig klare og slå lyn på mandag? Ja! Jeg tror det vi har trengt tidligere er spillere som Moa eller Shelton. Om Shelton er godt nok trent, motivert for kamp (+rettvendt?!) så håper jeg han spiller. Moa regner jeg med spiller fra start. Helsike heller, på mandag blir det 3 poeng! (Forresten viktig at alle får med seg Eurostand ja ) Gleder meg mer og mer for hver dag til denne kampen! edit: http://www.viftv.no/script/video.php?clip=...ategory=nyheter Gåsehud Endret 13. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
kavk Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) vet, gåsehud:D hørt den nye sangen til moa? Den går som følger: (Mel: Vesle Hoa) "Vi har en ekte østkantramp og gutten heter Moa Han skyter som en Nokasmann og dribler a 'rei skoa Når Moa trekker drakta på - så velger han den kongeblå Og Moa slåss til siste slutt For han er en ekte Oslogutt lælælælælælælæ" Kan lastes ned HER gleder og gruer meg til kampen, redd for et nytt nederlag=/ men uansett hva som skjer så står vi sammen! og en dag (kanskje mandag) slår vi svina fra lyn! EDIT: var i sjappa idag og kjøpte billetter til semifinalen. og gjett hva! de hadde sjerfet jeg har lengtet etter! det som brukes i vg reklamen! feteste skjerfet ever! Endret 13. september 2008 av kavk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hørte sangen fra klanen.no istad Herlig! Håper Moa scorer og han får hørt sangen skikkelig i morgen, hehe. Angående kampen i morgen er jeg ikke nervøs for fem flate. Om vi taper, ok, hva så? Vi har ikke en dritt igjen å spille for i TL, for jeg er ganske sikker vi ikke rykker ned uansett. Vi har tapt (+uavgjort) mot Lyn i alle år. 1 år til har ingenting og si. Om vi vinner derimot! Da kan de endelig ikke bruke denne på oss lenger og de har ikke noe å si på hvem som er det beste laget i Oslo. Enga er underdogs og har alt og vinne på denne kampen. Jeg føler tiden er inne. Hva slags skjerf snakker du om? Bilde? Og ja, faen.. Er jo ikke lenge til Cup igjen Lenke til kommentar
kavk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 det skjerfet som har klanslogoen på den ene enden og vif logoen på den andre. stripete, røtt og blått! tror det er det ene skjerfet han i vg reklamen har:p Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ahh Den som han tjukke har! Fett! Moa kåret til årets beste kjøp Enig! Perkins er også med på lista. Lenke til kommentar
hen_ning Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 faen, er ikke sikker på om jeg gleder meg eller gruer meg til kampen i morgen. det er altid spennende å møte lyn, bra stemning OSV. men vi taper jo (eller uavgjort) hver jævla gang. en gang må vijo også vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå