Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moa er på vei til å bli en ordentlig voksen spiller og jeg syns ikke han skal "kaste det bort" i enga.

MEN. Nå er jeg glad de ikke solgte han. Håper Enga stabler seg på beina i løpet av dette året og får en knallsessong i 2009. Vi trenger virkelig Moa. Shelton har jeg veldig tro på, men jeg tror ikke trenerteamet vil satse like mye på han som på eventuelt Moa og jeg tror Shelton blir leid ut eller solgt i løpet av neste sesong.

Espanyol har forresten også bydd på DFH og vært villig til å leie han hvis jeg ikke tar helt feil :) Også de fikk nei fra enga.

Lenke til kommentar

Adnan Haidar signerte for VIF fram til 2011.

Unggutten Adnan Haidar som har spilt mange kamper på aldersbestemte landslag og har hatt noen innhopp på a-laget vårt, signerte i dag a-lagskontrakt. Håper dette betyr at vil prøve å bli bedre på å bruke de unge spillerne våre som vi har veldig mange av.

Jeg liker F. Holm. Han er VIF-gutt nesten tvers igjennom. Likevel synes jeg han nå er blitt gammel nok til å dra til utlandet. Jeg er ikke så egoistisk at jeg vil at vi skal holde på han hele hans karriere. Det varmer også hjertet mitt at han sier at om han skal dra, vil han dra i januar for da får VIF penger for han. Tipper vi kan få et sted mellom 15-20 mill. Enda mer om vi tar cupgull og klatrer på tabellen.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/12/546659.html

Bra de endra artikkelen og la inn Bolthof også. Som tross alt har like mange år hos enga (+2) som Sundgot har hos Kanaripakket. Makan til surrehuer på DB som verken tok med han eller Roar Strand som sikkert har spilt i RBK nå i 20 år! Så nå at de fikk en liten notis nå når jeg sjekka inn igjen da :) Heldigvis.

Andre som gleder seg til kamp på mandag??? Jeg er supergira! Gleder meg like mye hver kamp for å se om Andresen er tatt av banen.

Lenke til kommentar
Skal vi virkelig klare og slå lyn på mandag?

Ja! Jeg tror det vi har trengt tidligere er spillere som Moa eller Shelton. Om Shelton er godt nok trent, motivert for kamp (+rettvendt?!) så håper jeg han spiller. Moa regner jeg med spiller fra start. Helsike heller, på mandag blir det 3 poeng!

(Forresten viktig at alle får med seg Eurostand ja ) Gleder meg mer og mer for hver dag til denne kampen!

edit: http://www.viftv.no/script/video.php?clip=...ategory=nyheter Gåsehud :D

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

vet, gåsehud:D

hørt den nye sangen til moa?

Den går som følger:

(Mel: Vesle Hoa) "Vi har en ekte østkantramp og gutten heter Moa

Han skyter som en Nokasmann og dribler a 'rei skoa

Når Moa trekker drakta på - så velger han den kongeblå

Og Moa slåss til siste slutt

For han er en ekte Oslogutt

lælælælælælælæ"

Kan lastes ned HER

gleder og gruer meg til kampen, redd for et nytt nederlag=/ men uansett hva som skjer så står vi sammen! og en dag (kanskje mandag) slår vi svina fra lyn!

EDIT: var i sjappa idag og kjøpte billetter til semifinalen. og gjett hva! de hadde sjerfet jeg har lengtet etter! det som brukes i vg reklamen! feteste skjerfet ever!

Endret av kavk
Lenke til kommentar

Hørte sangen fra klanen.no istad :D Herlig! Håper Moa scorer og han får hørt sangen skikkelig i morgen, hehe.

Angående kampen i morgen er jeg ikke nervøs for fem flate. Om vi taper, ok, hva så? Vi har ikke en dritt igjen å spille for i TL, for jeg er ganske sikker vi ikke rykker ned uansett. Vi har tapt (+uavgjort) mot Lyn i alle år. 1 år til har ingenting og si.

Om vi vinner derimot! Da kan de endelig ikke bruke denne på oss lenger og de har ikke noe å si på hvem som er det beste laget i Oslo. Enga er underdogs og har alt og vinne på denne kampen. Jeg føler tiden er inne.

Hva slags skjerf snakker du om? Bilde? Og ja, faen.. Er jo ikke lenge til Cup igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...