Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forbereder meg på 1.divisjon nå. Så jævla dritt, RBK har så flaks de siste 5 minuttene.

 

Også ganske surt at Vålerenga har så flaks de første 85 minuttene.

Nei, for det var 60 min. Dere hadde ikke så kontroll over oss i 2.omg. Men dere fikk hjelp fra dommerne.

 

Men skjønner ikke den signaturen din, Stolt fortid - Stor fremtid? Etter Nils Arne Eggen ga seg, så har fotballaget deres aldri vært topp.

Lenke til kommentar
Jeg forbereder meg på 1.divisjon nå. Så jævla dritt, RBK har så flaks de siste 5 minuttene.

 

Også ganske surt at Vålerenga har så flaks de første 85 minuttene.

Nei, for det var 60 min. Dere hadde ikke så kontroll over oss i 2.omg. Men dere fikk hjelp fra dommerne.

 

Men skjønner ikke den signaturen din, Stolt fortid - Stor fremtid? Etter Nils Arne Eggen ga seg, så har fotballaget deres aldri vært topp.

 

 

60 min er fremdeles betraktelig mer enn 5 min. Vålerenga hadde ikke en eneste målsjanse før de fikk et mål på en Jarstein-brøler, og å si at de har uflaks ved at de ikke gåller en til blir feil. Har ingen grunn til å tro at målene ikke var onside.

 

Du synes ikke at RBK har en stolt fortid? Rosenborg har flere pokaler og flere skalper fra storlag i hylla enn alle andre lag i Norge tilsammen. De spilte ball i hatt med alle norske lag gjennom hele 90-tallet. At de har hatt den lille down-perioden har ingenting å si på at vi har en svært stolt fortid.

Lenke til kommentar

Kan ikke skylde på uflaks i denne kampen nei. Rosenborg kunne fort vunnet 8-1! Det gjør vondt å si det, men de var så mye bedre i dag.

 

Én ting skal jeg være enig med Martin Andresen i, og det er at han må få tid til å bygge opp et lag. Med stadig nye spillere og trenere, vil jo laget ALDRI bli samspilt - litt tålmodig må man være. MEN Martin Andresen MÅ snart innse at han selv bare er en middelmådig spiller og bør bytte seg selv ut og konsentrere seg om å lede laget - hvis han er kapabel til det...

Lenke til kommentar

Hele Norge, utenom Oslo Øst, hater Vålerenga. I dag kan jeg si meg enige med ene påstanden deres: "Vålerenga er et jævla dårlig lag." Sånn vi spiller nå, har vi ingenting i Tippeligaen å gjøre. Hadde det ikke vært for en "god" vårsesong, hadde vi ligget på bunnen.

 

Men vi står sammen, og kjemper, og vinner til slutt.

Lenke til kommentar

morro at alle "åhh VIF har hatt en så elendig sesong, herregud for et drittlag" - altså de hadde pasert RBK med seier idag - greit nok de gjorde ikke det men ingen klager like mye over Brann,RBK,Viking etc selvom de ikke gjør det mye bedre? så da er det vel fordi Vif faktisk setter spor og rører ved noe i alle da?

Fatter ikke hvorfor alle skal komme hit å si sin mening hver gang enga taper, begynner å bli ganske kjedelig å lese det nå, var artig de første kampene vi tapte i år da folk "ja MA var jo bra HE_HE" men ork nå liksom, er vi som er supportere og vi vet selv at enga ikke spiller altfor bra om dagen, trenger ikke en gjeng med idoter som kommer å sier det hele tiden.

 

takk

 

 

Mtp kampen idag var det begredelig fotball i 1.omgang, flaks at det ikke står mer en 2-0, men synes det er noe bra i 2. men det er ikke nok. også gjentar som så mange har sagt: når skal MA innse at han kanskje gjør laget bedre om han ikke spiller?

Lenke til kommentar

Tja, som trofast RBK supporter så har dere rett ; Enga er noen av de lagene jeg hater mest. Tror blant annet det har vært av diverse "usympatiske" spillere som f.eks Berre. Og Hulsker om jeg ikke tar feil?

Men uansett så var RBK seieren fullt fortjent etter min mening, til tross for at dere kunne prestert tidenes ran på slutten der.

 

Det er ikke stort å være Rbk supporter for tida heller, noe bedre i det siste. Men hvor tannløst og planløst enga virker så har en jo noe å glede seg over! Spesielt med tanke på spillerne som de har

Lenke til kommentar
Nei, for det var 60 min. Dere hadde ikke så kontroll over oss i 2.omg. Men dere fikk hjelp fra dommerne.
Slutt og sutre på dommerne. VIF taper fordi de fortsatt er det dårlig lag tross tonnevis med millioner.

Penger er ikke alt, det burde vel alle skjønne.

 

Men vi kan jo se hvor Odd ligger? I 1.divisjon, så slutt å preik om hvilke lag som er dårlig her.

Du kommer med så ubrukelige argumenter at det er helt latterlig. Hvorfor blande inn Odd? Hva i svarte har de med saken og gjøre? Du klager på dommerne og at RBK er heldige, men de var faktigst mye bedre enn VIF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...