Anonym234 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kanskje Arason går til Tromsø da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kanskje Arason går til Tromsø da De har jo en svenske på vei inn...men de trenger jo en extra, ettersom Kenny S. og Ramovic drar---Borch har jo laggt opp nå så Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fin startellever ser det ut som. Godt å ha Wæhler tilbake! Får trolig ikke sett kampen så må klare meg med db.live Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser bra ut så langt! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Ååå nei, det er fordi jeg glemte å henge ut flagget. Sånn, nå er det gjort. edit: Neivell.. Endret 31. august 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Dette går bare ikke, Martin Andresen må legge opp og konsetrere seg om trenerjobben. Jeg er så lei av å se at vi taper hele tiden, møkk lei. SHelton ser ut til å være en flopp å. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vi fremstår helt elendig nå. Absolutt ingenting funker. Nå bør huer rulle og det skal være Bærumshuer. Eneste lyspunktet hittil er at vi har kampens beste mann, og det er nummer 12. Klanen gjør en god jobb i barteland i dag. Vi får håpe gutta (og Bærumsjævelen) gjøre det samme i 2. omgang. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Eh lol.? Det Vålerenga har å gjøre er å si opp Martin, og si at det ikke funka- han kan fortsette som ren spiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Bærumsjævelen? Jeg er møkk lei av å tape, jeg sier det igjen ja. Jeg kommer til å sprekke snart, vi er helt elendig. Kun DFH som har hatt noen glimt, Moa har ikke kommet helt igang. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Eh lol.? Det Vålerenga har å gjøre er å si opp Martin, og si at det ikke funka- han kan fortsette som ren spiller. Motsatt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er virkelig trivelig å se at dere blir pisset på. Men, Når andresen selv sier at det ikke er så viktig å ta poeng, men å bygge et lag for framtiden, så sier det jo seg selv at man ikke brenner for drakta. Men, VIF har vært håpløse, det skal være sagt, et lag med 4 landslags spillere + flere spillere av kvalitet skal klare bedre. Men, jeg koser meg, ingen ting er bedre at vi gruser dere. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 L-O-L. Martin har ingenting som trener å gjøre, han er udugelig. Skjønner ikke hvordan noen kan fortsatt kan mene at han har noe i en trenerposisjon å gjøre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Dere har ihvertfall kjøpt linjedommeren idag, en eller to feilaktige scoringer. Jippi Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når det gjelder målet til Dorsin, så er vell Konan som er i offside ikke med i spillet, mens Dorsin overlumper forsvaret deres, Så ikke kom med den du Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Dorsin som er i offside tulling. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dorsin var vell akkurat på linja? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Nei, 30 cm i offside elns Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Jeg forbereder meg på 1.divisjon nå. Så jævla dritt, RBK har så flaks de siste 5 minuttene. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg forbereder meg på 1.divisjon nå. Så jævla dritt, RBK har så flaks de siste 5 minuttene. Også ganske surt at Vålerenga har så flaks de første 85 minuttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå