Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enga er skikkelig dårlig om dagen. Greit nok at de har flest nestensjanser i en dårlig kamp, men jeg har mistet helt trua på dem for tida. Virker som de spiller helt uten mål og mening, og virker langt fra samspilte. Jeg hadde overhodet ikke trua på Andresen da han kom, og tilliten har ikke akkurat steget iløpet av sesongen. Han er oppskrytt og uten trenererfaring. At vi kjemper på nederste halvdel, er egentlig helt forventet...

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra en rett og slett ræva kamp!

Alle var ræva, Godset, dommertrioen og vi.

Vi hadde noen gode sjangser, men må nesten treffe mål om det skal bli mål!!

Lurer på når de skal gå bortifra det tullet på midtbanen, er vel også på tide at Andresen tar seg en "pause" som utespiller også.

 

uff og uff håper det blir bedre i semien i cupen, håper å se alle der for å støtte oss fra i cupfinalen!

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

vi holder oss fast midt på tabellen ut sesongen tipper jeg..

også får vi spilt sammen laget i løpet av vinteren! Så neste sessong smeller det og vi tar serie gull!

 

Må jo prøve å holde trua oppe når vi er på det svakeste!

Endret av kavk
Lenke til kommentar

Siterer Martin: " Vi er ikke så opptatt av tabellen i år. Vi tenker mest på å utvikle oss og spille best mulig fotbal, sier Martin Andresen til Dagbladet.no etter kampen". Gi laget en sjanse, og Martin tid til å bygge laget. Det er aldri moro at Enga taper, men Rom ble heller ikke bygget på en dag. Er enig med han som skriver at det er viktig å ha trua, og at vi til neste år tar gull. Heng ikke med hue, til neste år tar vi GULL :thumbup:! Heia Vålerenga!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...