kavk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://www.vif-fotball.no/article2154002.ece Usikkert fortsatt, men håper han blir klar:) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Digg start, blir ikke bedre <3 Men er så LEI av at ALLE andre klarer å spille bedre fotball enn oss, vi bare mister ballen hele fuckings tida. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Blir vel rødt kort på Zajic nå haha Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 derja! slik skal det gjøres vettu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Forbanna dritt. Vi klarer faen ikke uavgjort engang. Skjerper vi oss ikke noe kraftig nå så går snart til og med Lillestrøm forbi oss på tabellen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har gitt opp. Kanskje vi skal ta oss en tur ned i 1. divisjon og prøve herje litt der, så kan vi komme opp igjen og prøve oss på ny Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja Gud forby! Dette var trist . Får håpe vi kommer sterkere tilbake til neste år. Se på Tromsø, det er ikke lenge siden de nesten rykka ned, nå ligger de på en god andre plass. Heia Vålerenga! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har gitt opp. Kanskje vi skal ta oss en tur ned i 1. divisjon og prøve herje litt der, så kan vi komme opp igjen og prøve oss på ny Nei, det skal vi ikke. Enga hører til i topdivisjonen; men det er vel skuffelsen som snakker ? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Enga er skikkelig dårlig om dagen. Greit nok at de har flest nestensjanser i en dårlig kamp, men jeg har mistet helt trua på dem for tida. Virker som de spiller helt uten mål og mening, og virker langt fra samspilte. Jeg hadde overhodet ikke trua på Andresen da han kom, og tilliten har ikke akkurat steget iløpet av sesongen. Han er oppskrytt og uten trenererfaring. At vi kjemper på nederste halvdel, er egentlig helt forventet... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Kom nettopp hjem fra en rett og slett ræva kamp! Alle var ræva, Godset, dommertrioen og vi. Vi hadde noen gode sjangser, men må nesten treffe mål om det skal bli mål!! Lurer på når de skal gå bortifra det tullet på midtbanen, er vel også på tide at Andresen tar seg en "pause" som utespiller også. uff og uff håper det blir bedre i semien i cupen, håper å se alle der for å støtte oss fra i cupfinalen! Endret 25. august 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jada.. ! Deilig å slå dere Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) ja gratulerer med årets billigste straffe *klappklapp* Endret 25. august 2008 av Cosha Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Se bildene først, kanskje? Og er vel kanskje ikke min feil at vi fikk den straffa der, var vel ikke jeg som blåste? Du kan skylde på det alt du vil, saken er fortsatt den at vi vant ^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har gitt opp. Kanskje vi skal ta oss en tur ned i 1. divisjon og prøve herje litt der, så kan vi komme opp igjen og prøve oss på ny ENig. Totalt enig. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) vi holder oss fast midt på tabellen ut sesongen tipper jeg.. også får vi spilt sammen laget i løpet av vinteren! Så neste sessong smeller det og vi tar serie gull! Må jo prøve å holde trua oppe når vi er på det svakeste! Endret 25. august 2008 av kavk Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Godt å se at Sæternes fortsetter hvor han slapp i Brann. Så får vi se hvor lenge Martin mener han er bedre enn Lars Iver strand.. =) Endret 25. august 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 ja gratulerer med årets billigste straffe *klappklapp* Årets billigeste straffe er det nok RBK som inneholder gullmedaljen på. På baksiden henger det en lapp fra legen om at spilleren fikk en aua i i hver fot Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Synes vi spiller bra i store deler av kampen, men ALT av fart og bevegelse i laget forsvinner når Bengt Crapernæs kommer på... Ellers synes jeg Bojan er soldat og gjør det han skal, med Moa, Pantzer og Daniel. Doffen gjør også en god match... Ser omrisset av noe som kan og bør bli stort i dette laget Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Siterer Martin: " Vi er ikke så opptatt av tabellen i år. Vi tenker mest på å utvikle oss og spille best mulig fotbal, sier Martin Andresen til Dagbladet.no etter kampen". Gi laget en sjanse, og Martin tid til å bygge laget. Det er aldri moro at Enga taper, men Rom ble heller ikke bygget på en dag. Er enig med han som skriver at det er viktig å ha trua, og at vi til neste år tar gull. Heng ikke med hue, til neste år tar vi GULL ! Heia Vålerenga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå