Anonym234 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvorfor spilte ikke Kristoffer Hæstad? Karantene for 3 gule kort. Jeg drømte av vi skal møte Stabæk i semien. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvorfor spilte ikke Kristoffer Hæstad? Karantene for 3 gule kort. Jeg drømte av vi skal møte Stabæk i semien. Takk... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Moa og Daniel inn på landslagssamling Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Odd - VIF Fornøyde med trekninga eller? Selv ville hjemmekamp vært optimalt, og å trekke VIF var sånn midt på treet... Tenker jeg tar turen til Ullevål på denne kampen, lykke til Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Glad vi unngikk Stabæk jeg. Nok en gang kommer det frem at jeg ikke er sanndrømt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Glad vi unngikk Stabæk jeg. Nok en gang kommer det frem at jeg ikke er sanndrømt Pfft, vi hadde dengt dritten ut av stabæk. Men mer tilfredstillende å gjøre det i finalen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Glad vi unngikk Stabæk jeg. Nok en gang kommer det frem at jeg ikke er sanndrømt Pfft, vi hadde dengt dritten ut av stabæk. Men mer tilfredstillende å gjøre det i finalen. Si ikke det, jeg er redd Stabæk tar the double, og VIF imponerte ikke mot Glimt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Vif rundspilte Glimt. Odd, ja, hvor ligger dem? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vi rundtspilte FFK. FFK var heldige med dommeren som gav dem ekstra omganger. Dere rundspilte ikke Glimt. Jeg så hele kampen, og VIF var langt ifra toppformen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Humf, hva har Moa og F.holm å gi landslaget? Middelmådige spillere begge to. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Glad vi unngikk Stabæk jeg. Nok en gang kommer det frem at jeg ikke er sanndrømt Pfft, vi hadde dengt dritten ut av stabæk. Men mer tilfredstillende å gjøre det i finalen. Amen! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Humf, hva har Moa og F.holm å gi landslaget? Middelmådige spillere begge to. Kan i allefall klokka. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og de kan løpe og holde god fart, da de ikke er gamle gubber... Dessuten kan det være de vil bevise noe, ettersom de ikke er som solli, bakke og andresen.. (DVS at de ikke har klippekort til landslaget) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Og de kan løpe og holde god fart, da de ikke er gamle gubber... Dessuten kan det være de vil bevise noe, ettersom de ikke er som solli, bakke og andresen.. (DVS at de ikke har klippekort til landslaget) Amen! For å ikke si Daniel Braaten. Fy farao for en spiller. At han har hatt én eneste landskamp forundrer meg. Makan til latsabb At Moa og DFH kommer inn er knall Tror både de og Norge har godt av det. Landslaget har jo ingenting å tape Endret 19. august 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 DANIEL OG MOA STARTER FOR NORGE IDAG, MED ANDRESEN Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Voldsomt som Semb maser om at Moa burde burde burde ha scoret på den sjangsen... Hallo..skjønner jo det at ballen kom overaskende på Moa...borti foten til O'Shea og så rett på foten til Moa..og da mener Semb at Moa burde ha løftet den over foten på Given?? Jadda sikkert lett det...ting går jo i slow motion.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 En god spiss skal nok ha ro til det. Men, så er vell ikke Moa akkurat den største goalgettern i Norge. Nevland hadde nok satt den. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Nok ro?? Er jo INGEN tid å reagere på...det er det som er poenget Endret 20. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Moa spilte utrolig bra Lenke til kommentar
96robert Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Moa spilte utrolig bra Noen som vet om Kjetil Wæhler er spilleklar?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå