Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt enig i den Nevnarion. Vålenga var jo på høyde i første omgang og :) Jeg gliste når Shelton løp forbi Carragher og Carragher måtte dytte han unna :) Deilig å ha en rask spiss på topp!

 

Hva syns dere om Adrian Reid forresten? Bortsett fra nesten-selvmålet og noen få glipper var han bra syns jeg. Han landet jo i går (?) og har ikke fått noe særlig trening med laget. Jeg tror han kan bli god.

 

Og Bojan :) Imponerer meg i hver kamp!

Lenke til kommentar
Jeg kjenner forresten fler fra Oslo som heier på både Liverpool og Vålenga og aldri har vært hverken på Anfield eller i Liverpool noensinne. Hvordan har det seg sånn at disse menneskene klarer å ha sterkere bånd til Liverpool? Jeg trodde fotball var all about tilhørlighet og patriotisme.

 

Selv er jeg enga og United (Manchester) -fan, og Manchester valgte jeg når jeg var 6 år og "mænsjester junajtedd" var det eneste jeg visste om. Jeg har fulgt dem siden det og har heid på dem i alle mine år. Allikevel er ikke følelsene mine for United noe som helst i nærheten av det jeg føler for Enga (selv om jeg gråt i flere timer etter United vant både CL mot Bayern og mot Chelsea). Noen som føler det samme?

 

Kompisene mine som drar på kampen i dag drar faktisk bare med Liverpool-utstyr og håper at Liverpool knuser Enga. Rart syns jeg :)

Selv er jeg både Liverpool og Enga supporter, men hjertet mitt banker likevel mye sterkere for Liverpool, så ingen tvil hvem jeg skulle holde med i kveld. Det kommer rett og slett av at norsk fotball på langt nær kommer opp imot det som skjer på balløya, England. Jeg har for øvrig sett Liverpool flere ganger enn jeg har sett Enga...

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor i helvete hele Klanen skulle presses opp i BendIt Øvre? Selv om det var selveste Liverpool vi spilte mot, skulle vi ikke vist så mye respekt. VI bør ikke forskjellsbehandle Liverpool og Ham-Kam. BendIt Øvre og Nedre og Vestbredden skulle vært kun for blåkledde. Vi sto jo som sild i tønne oppe i svingen.

 

Hva kampen angår var det veldig morsomt. Selv om resultatet tilsier noe annet, ble vi ikke rundspilt. De målene vi fikk mot oss, kom etter gode angrep. Spillemessig var vi ikke langt bak dem. Det gleder meg å se at Luton Shelton virkelig er rask og at han løper fra spillere uansett om de spiller i 2. divisjon eller Premier League. Han nye stopperen var også ganske habil, om vi ser bort i fra nesten-selvmålet.

 

Jeg må si jeg ble flau over å se alle folka som trodde de var ekte Liverpool-supportere der de sto og sang You'll Never Walk Alone. Man kan ikke kalle seg ekte supporter om man ikke har noen ordentlig tilhørighet til laget. Dessuten ble de grust på tribunen. De 20.000 i rødt hadde ikke en sjans mot den blå-røde armè.

Lenke til kommentar
Så sant så sant AllFather.

 

Jeg sitter med gåsehud fra leggen til det øverste hårstrået på huet. Lenge siden jeg har vært så stolt av å være Enga-supporter! At Shelton løper fra Carragher og gjengen fryder meg så jævlig! Haha, jeg håper virkelig enga får inn ett mål i andre omgang :) Herlig å ha Andresen på benken og heller Hæstad inn.

 

Jeg kan like lagoppstillingen som enga kjører nå :)

 

De kampene som andresen har vært vekke fra laget i år, er de kampene de har spilt desidert best.

Lurer på om "den spillene manager" tar hinter :)

Lenke til kommentar

Ble positivt overrasket i går. Hadde fryktet et værre tap, noe det også hadde blitt om Liverpool hadde spilt på sitt beste.

 

Selv er jeg Enga-supporter, men er også liverpool-fan. Har vært på Anfield, uten at det fikk meg til å stille i rødt i går.. Det er tross alt kun én by og ett lag :D

 

Scoringen til Bojan var nydelig. Det samme var scoringen til Torres... Mon tro hvor mange av de andre som hadde gått inn om ikke Bolten hadde stått? :p

 

ÓG: Kudos de luxe til miniklanen, som sang høyere enn store deler av Liverpool-svingen!

 

Gøyal lesing: http://vpn.no/content/view/full/42448

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvorfor i helvete hele Klanen skulle presses opp i BendIt Øvre? Selv om det var selveste Liverpool vi spilte mot, skulle vi ikke vist så mye respekt. VI bør ikke forskjellsbehandle Liverpool og Ham-Kam. BendIt Øvre og Nedre og Vestbredden skulle vært kun for blåkledde. Vi sto jo som sild i tønne oppe i svingen.
Ja det var det jeg ble mest overrasket over i den kampen. Et sånt oppgjør må jo trekke mange VIF supportere, og selv om det er Liverpool det er snakk om, så syntes jeg Enga og Klanen burde fått ca 10-15 tusen plasser.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...