Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0-2 til Liverpool, dessverre. Tviler på at vi kan gi de en kamp i det hele tatt hvis de spiller sånn de gjorde på lørdag.

Hvis de spiller sånn som på lørdag har ikke Enga sjangs i havet nei, men Liverpool er jo midt i pre-season da, så veit jo aldri. Stor fordel for Vålerenga at de er midt i sesongen også. Jeg tørr ikke garantere seier til Liverpool hvertfall. Kommer helt ann på lagoppstillinga også. Liverpool kommer nok til å benytte seg av flest mulig spiller for å få en gjennomkjøring. Morsomt blir det uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg tipper 0-1 eller 0-2 blir dagens resultat. Uheldigvis :)

 

Drømmesituasjonen hadde vel vært om Enga holdt ut lenge uten baklengs og at de scorer 1 før pause. Så blir 'pool stressa og setter inn Torres og Gerrard for å styrke, men slipper inn ett til :)

 

Som sagt, drømmesituasjon, hehe.

 

Lykke til i kveld!!

Lenke til kommentar

Som sagt: Drømmesituasjon :)

 

Jeg kjenner forresten fler fra Oslo som heier på både Liverpool og Vålenga og aldri har vært hverken på Anfield eller i Liverpool noensinne. Hvordan har det seg sånn at disse menneskene klarer å ha sterkere bånd til Liverpool? Jeg trodde fotball var all about tilhørlighet og patriotisme.

 

Selv er jeg enga og United (Manchester) -fan, og Manchester valgte jeg når jeg var 6 år og "mænsjester junajtedd" var det eneste jeg visste om. Jeg har fulgt dem siden det og har heid på dem i alle mine år. Allikevel er ikke følelsene mine for United noe som helst i nærheten av det jeg føler for Enga (selv om jeg gråt i flere timer etter United vant både CL mot Bayern og mot Chelsea). Noen som føler det samme?

 

Kompisene mine som drar på kampen i dag drar faktisk bare med Liverpool-utstyr og håper at Liverpool knuser Enga. Rart syns jeg :)

Lenke til kommentar

Bra kamp mot liverpool så langt av VIF.

Den nyinnkjøpte spissen ser super ut så langt :)

 

Ser ut som VIF lider av det samme som Brann, begge er talentløse når de spiller mot "dårlige" lag, men får de kvalitets moststandere, så får de det kvalitetsytelse på sine spillere også :)

 

Hva skal man kalle det, speilsyndrom? :p

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Så sant så sant AllFather.

 

Jeg sitter med gåsehud fra leggen til det øverste hårstrået på huet. Lenge siden jeg har vært så stolt av å være Enga-supporter! At Shelton løper fra Carragher og gjengen fryder meg så jævlig! Haha, jeg håper virkelig enga får inn ett mål i andre omgang :) Herlig å ha Andresen på benken og heller Hæstad inn.

 

Jeg kan like lagoppstillingen som enga kjører nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...