kavk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Men var det Daniel som var kaptein igår? :O stemmer det Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med dagen ENGA:D Daniel er ikke særlig god for tiden, syns han har tapt seg. Bojan liker jeg, men han blir fort sliten, og bør komme ut etter rundt 70 min, da er det bra:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Enga får la Kaggestad ta seg av Bojan, så blir han nok frisk i beina etterhvert ;P Lenke til kommentar
kavk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Syns ikke Daniel spiller så dårlig for tiden, han kunne spilt bedre. Men han har lite feilpassninger og han løp mye sist kamp. Hadde gjort seg om han klarte å putte noen av de sjansene han har. Bojan blir fort sliten ja. Han gjør det bra mange ganger, men mye feilpassninger og det kan straffe seg. Det er viktigere at Daniel er på banen enn Bojan syns jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med dagen ENGA:D Daniel er ikke særlig god for tiden, syns han har tapt seg. Bojan liker jeg, men han blir fort sliten, og bør komme ut etter rundt 70 min, da er det bra:) Håper du kødder? Han har vært en av banens beste de siste gangene. Mot Stabæk lekte han seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Klart han kødder...... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jepp. Angels Eye, det er forskjell på han og hun selfølgelig. Hun = Jente Han = Gutt Forstått? Endret 29. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nei. En gang til Raste.... Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) En hun ja. Og nei, Daniel har sine øyeblikk som alle andre, men er generelt ikke helt på topp syns jeg. edit: Banens beste de siste gangene?Øh.........Vet ikke hvem jeg håper kødder mest her. Endret 29. juli 2008 av Ms-Me Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer med dagen alle sammen! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Og så roer vi oss. Snakk sak og ikke person. Lenke til kommentar
bombelars Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nå ser jeg virkelig fram til Vålerenga-Liverpool, det blir kjempemoro. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hva tror man om FFK-kampen, da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hva tror man om FFK-kampen, da? Har ikke tenkt så mye på det enda, bare håper Bojan kan spille Gleder meg til å høre hva NFF gjør med klagen. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 jeg gleder meg som bare f til kampen mot ffk! blir morsomt å se panzer tilbake på banen som vif spiller! shelton har jeg forhåpninger til, så får se hva han presterer Lenke til kommentar
96robert Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som vett om Kjetil Wæhler er spilleklar mot Ffk?? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han var til MR undersøkelse 25. så venter bare på at vi får vite når han er spille klar. Vi trenger han til FFK kampen Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Bojan. I følge NFF så er det ikke sikkert at Bojan kan spille mot FFK(han kan få karantene), det er det opp til disiplinærnemda å avgjøre. De bruker vanligvis video for å få noen dømt. Nå blir det interessant å se om de bruker samme virkemiddel for å få Bojan frikjent. I alle fall vil det være en merkelig avgjørelse om Bojan får karantene. Heia Enga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå