Olum Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Kan hende vi får levende bilder, spørs hvordan internett linje det er der nede har jeg hørt---- Vi får vente å se.... 9101678[/snapback] Tviler på om det blir noe mer enn radio. Men med gutta fra KWR som kommentatorere blir det også morsomt Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Det er sant! Bedre enn ingenting, og mye bedre enn vg live.... Satser på levende bilder:D EDIT: Siste fra Tallinn kl: 14:55 VIFTV har løst problemene og sender live fra Tallinn, eksklusivt på VIFtv.no kl 1745. Ellers: Klubben melder at Wæhler ikke spiller grunnet skade, (rygg/lår - javel), mens Daniel er usikker ennå grunnet halsen. VPNs mann i den estiske hovedstaden melder at 3-400 Vålerengabilletter er solgt til kampen. Publikumssnittet til Flora er visstnok 179 hittil i år, så Klanen alene er dobbelt så mange. tatt fra vpn.no KONGE sier jeg:D Endret 19. juli 2007 av -meg- Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Vålerengas lag: 1 Arni Gautur Arason – 13 Jarl André Storbæk, 23 Arnar Førsund, 22 Ronny Johnsen, 3 Allan K. Jepsen – 9 Jørgen Jalland, 4 Thomas Holm, 19 Christian Grindheim – 10 Jan Derek Sørensen, 18 Rune Lange, 11 Morten Berre Benken: 30 Øyvind Bolthof, 7 Daniel Fredheim Holm, 21 Alexander Mathisen, 27 Glenn Roberts NFF har greid å rote igjen så Dan Thommasen får ikke spille, heller ikke brann sine nye spillere får spille uefa... FAEN TA NFF.... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Vålerengas lag: 1 Arni Gautur Arason – 13 Jarl André Storbæk, 23 Arnar Førsund, 22 Ronny Johnsen, 3 Allan K. Jepsen – 9 Jørgen Jalland, 4 Thomas Holm, 19 Christian Grindheim – 10 Jan Derek Sørensen, 18 Rune Lange, 11 Morten Berre Benken: 30 Øyvind Bolthof, 7 Daniel Fredheim Holm, 21 Alexander Mathisen, 27 Glenn Roberts NFF har greid å rote igjen så Dan Thommasen får ikke spille, heller ikke brann sine nye spillere får spille uefa... FAEN TA NFF.... 9102918[/snapback] Deilig med et bortemål hittil, men det burde kanskje vært ett til. Irriterende at sendingen er ekstremt kornete. Jeg ser så vidt hva som skjer. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Det er snat spesielt på motsatt side, men som sagt bedre enn ingenting... Men det er ikke noe stort spill syns jeg... hva syns du? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Det er snat spesielt på motsatt side, men som sagt bedre enn ingenting... Men det er ikke noe stort spill syns jeg... hva syns du? 9103343[/snapback] Ikke noe pent spill og jeg er ikke helt sikker selv om vi nå har ett måls ledelse. Håper i hvertfall at det blir no folk på Ullevaal om to uker. Jeg kommer ikke, er på ferie da. Uansett, mot et sånt lag som dette skal vi klare å komme oss greit videre. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg kommer, tror jeg:s men de må skjerpe seg til mandag mot tromsø og i cupen... Men vi vant på bortebane, det får bli det positive.... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Nå blir jeg borte herfra i tre uker, men jeg skal prøve å komme meg på en nettkafè. -meg-, du må holde denna tråden oppe, sikkert med hjelp av Raste og GnoMiz når de eventuelt kommer tilbake fra sine ferier. Snakkes snart Endret 20. juli 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Ja det skal jeg prøve å gjøre, første nyhet allerede: VG melder om at en utenlands topptrener er på vei til enga... Personligkontrakt er klar men ikke med klubben til trenern, så får vi se..... God ferie da;) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Ryktes at den utenlandske topptreneren som kanskje er aktuell for Vif, er den tidligere Lyn-treneren Stuart Baxter, som i dag er trener i Helsingborg LINK Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) er det mange som skal på Nybergsund - Vålerenga? Endret 20. juli 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Skal sikkert det, spørs helt ann på om jeg får transport... Og du? Holder u med vif? Eller Nybergsund? Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 støtter deg der, Nils. Vålerenga ser kanskje for lett på oppgaven, noe som er svært positivt for Nybergsund. men det skal dere vite Enga, Sundet er et godt lag. som jeg ser, snakkes vi i addecoligaen! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Sånn bør vi stille mot Tromsø! ----------------Arni----------------- Storbæk--Dan----Wælah-Dansken -------Jalla----Holm---------- Jan Derek--Grinda-----Berre`lekkert-------- -------Langemann----------------------- Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Noen som skal på kampen i dag da? Håper det blir bedre vær... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 2-1 yil pause! Nå skal jeg se andreomgangen! Lukter 3-2 til VIF detta! Langemann og Fredheim scorer såklart Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Jaaaa, Jørgen <333 Nå blir det 3-2, nå blir det 3-2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Ja, burde blitt det Noreng... Vi må spille sånn som vi gjorde de siste 10minuttene av første omgang og store deler av andre hele kampen! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Alt sitter i hodet ser det ut som. Man ser at VIF kan når de vil, Petter må bare få de til å spille like bra hele tiden. Et så profft lag som VIF, må ikke ha et mål for å spille bra. Man burde forvente fullt kjør all the time! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå