Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIF skulle ikke hatt utvisning nei!!

Men de slapp unna straffe i mot på den soleklare handsen. Så de var jo heldige der ;)

 

Herregud, ler da jeg ser spillere som takler stygt, og slår rundt seg med hendene, skriker og klager på at det ikke er frispark. Man må være dum hvis man ikke veit at man er alt for sein inn i en takling. (spes Hæstad og Strand hos vif)

Lenke til kommentar

Det røde kortet kan ikke sies å være noe annet enn en megatabbe! Når dommer Edvardsen forklarer seg direkte på TV2 Zebra, sier han at ut i fra de bildene kan det se ut som om at det er en hodeskade på begge og at det var en feilvurdering av dommerteamet. Hallo! Han tar jo opp det røde kortet mens han ser at blodet renner fra hodet hans! Skjønner han virkelig ikke da at det har vært en hodeskade etter at de har skallet i hverandre!??!!

Lenke til kommentar
Det må da være lov å dømme feil?

Du det er Edvartsen vi snakker om, han er likedan når han dømmer hockey.

Han gjør jo rare ting hele tiden, det er jo den mest omstridte dommeren i tippeligan.

Må si at dette tar kaka, han står jo bra plassert også.

Så hvis du ikke klarer å se den så mener jeg du ikke har noe på tippeliga kamp å gjøre, ikke som dommer hvert fall.

Virket som om han nådde dagens mål da han ga det røde kortet.

Han var ivrig med kortene helt til han ga det, men når Fredheim Holm blir klippet ned bakfra så er det ikke en dritt. Men det er vist rødt om man skaller i en hodeduell?

 

Helt på tryne.

Dette må vel være en av årets støreste dommmertabber!

 

Ikke skjell ut dommeren.

Hvorfor ikke?

Han må jo få klar beskjed når man gjør slike horrible feil!

Nå får jo Bojan karantene også, så han har ikke bare sabbotert denne kampen, men også neste.

Han gjorde jo også rare ting før og etter det røde kortet.

Feks ca 5min etter at han ga det så blir Moa revet ned og tromsø spilleren snubbler over han. Da gir han frispark til Tromsø. Til og med jeg så at drakten til Moa var oppe ved skuldrene hans fordi han ble holdt bakfra. Og jeg sto på Postbank langsiden ved da Vif's mål....

Lenke til kommentar

Jeg pleier som regel ikke å klage på dommern. Alle kan ta feil en gang, men når det skjer gjenntatte ganger i samme kamp og i flere kamper. Så syns jeg ikke han har noe å gjøre i tippeligaen.

 

Handsen til Bengt har vi flaks for at det ikke blir dømt straffe. Men når de viste det i reprise til dommern etter kampen sa han at hvis han hadde sett det hadde han ikke dømt straffe, pga han mente det var "ufrivillig". Tror egentlig dommern hadde dømt på den om han hadde sett det (men vet aldri med han der, sier bare: alkohol sjalala)

 

Ellers syns jeg det var ganske bra spill i førsteomgang og vi produserer en del sjanser. Starten av andre omgang var utrolig slapp av begge lag. Men når Bojan blir utvist koker det på tribunen (ihvertfall i Bend-it øvre) og det virker som om gutta vil noe mer da. Men mangler å putte ballen i mål! Tromsø hadde sine sjanser de også og det kunne fort ha gått begge veier. Var to bra målvakter ute på banen idag.

Blir morro og se hvordan Shelton gjør det. Håper han er goalgettern som vi trenger(en som kan score mål, kamp på kamp)

 

Panzer er tilbake, panzer er tilbake! Blir gøy fremover nå! :grin:

Endret av kavk
Lenke til kommentar

Kokte bra på Vestbredden også, gruer meg til jobben i morgen, har ikke mye stemme igjen for å si det sånn...

 

Ja første omgang var noe av det bedre jeg har sett.

Tapte seg litt i andre omgang, men ble bedre etter det røde kortet.

Jeg syns det var rart at vi ikke byttet tidligere. Virket som om gutta var slitene. Ikke så rart med tanke på varmen.

 

Digg at Panzer er tilbake!

Gleder meg også å se hvordan Shelton klarer seg.

 

Lurer på hva nff gjør med klagen som Aalbu skal sende.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg Bojan er best når han blir byttet innpå i andre omgang. Men det tror jeg ikke han liker og han er en god spiller jeg ikke syns vi bør miste.

 

Daniel er en som alltid brenner for drakta og han spiller sjeldent dårlig. Så jeg syns han fortjener en plass i første 11'ern!

Lenke til kommentar

syns også at klanen "forguder" han litt for mye. bojan bojan bojan går litt for ofte, med tanke på at det er ofte andre spillere som gjør det bedre enn han og de ikke får like mye ros. Men det kommer vel mest av at den sangen er så lett at de som ikke kan så mange sanger drar igang den med en gang han vinner ballen etc.

 

For all del, han er en veldig god spiller, men han gjør som du sier, mye feil på midten. Derfor jeg syns han er best når han blir byttet inn. Da er han gira på å gjøre det bra og jeg syns ikke han gjør like mye feil da.

 

Jeg ville foretrukket daniel fremfor bojan.

 

Syns også martin gjør en del feil på midten, noen god passninger men veldig mye feil. Kan hende at det er fordi alt skal gjennom han og da husker man feilpassningene han gjorde i kampen best. Men syns ikke han fortjener plassen på midten hver kamp, vi har mange gode midtbane spillere. Så jeg syns de bør få prøve seg litt når martin ikke gjør det så bra. Men det er tross alt martin som er "sjefen" så tror ikke det kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...