Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var en kjedelig kamp så langt, må vel være årsverste for VIF når det gjelder agresivitet i spillestil.

Er de så sjokkskada etter å ha blitt overkjørt av Molde at de ikke tør å spille? :(

 

Var nesten bedre å se brann molde kampen for meg, og jeg er først og fremst en brannsupporter.

Hvis dette er ettereffekten av å tape for molde, lurer jeg på hvordan brann gjør det i neste kamp :(

Lenke til kommentar
Dette var en kjedelig kamp så langt, må vel være årsverste for VIF når det gjelder agresivitet i spillestil.

Er de så sjokkskada etter å ha blitt overkjørt av Molde at de ikke tør å spille? :(

 

Var nesten bedre å se brann molde kampen for meg, og jeg er først og fremst en brannsupporter.

Hvis dette er ettereffekten av å tape for molde, lurer jeg på hvordan brann gjør det i neste kamp :(

Haha, Enga vant og gjorde det fortjent. BRann tapte så det sang og fortjente det. Dem ble rundspilt på rompa.

Lenke til kommentar
Tror du burde skaffe deg litt erfaring før du sier noe. Sæternes er en av grunnen til at VIF har vunnet de siste kampene, og kommet så langt i cupen. Han har ikke prestert stort, men er en middels spiller.

Erfaringen min vet du lite om..

 

På hvilken måte er han grunnen til at VIF har vunnet de siste kampene? Mannen er oppskrytt, treg og ikke en spesielt god fotballspiller i forhold til mange andre på laget...

Lenke til kommentar
Tror du burde skaffe deg litt erfaring før du sier noe. Sæternes er en av grunnen til at VIF har vunnet de siste kampene, og kommet så langt i cupen. Han har ikke prestert stort, men er en middels spiller.

Erfaringen min vet du lite om..

 

På hvilken måte er han grunnen til at VIF har vunnet de siste kampene? Mannen er oppskrytt, treg og ikke en spesielt god fotballspiller i forhold til mange andre på laget...

 

Og han har scoret mål som har gitt oss seiere.

Lenke til kommentar

Blir helt feil å si at sæternes er god fordi han scorer 4-5 mål i året. Blir også feil å si at uten han ville dere ikke har scora de måla.

 

Tror dere ikke det finnes mye mye bedre spisser ute på markedet en sæternes som ville ha scora adskillige flere mål en han?

 

Sæternes har altid vært en dårlig spiss, er alt for lite effektiv, scorer 2-3 mål i 1-2 kamper, også går det en sesong før han scorer igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...