Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 6-0....Molde....seriøst? Fantastisk moro å se på, selv om jeg ikke har mye til overs for molde. Hvor kommer dette storspillet fra? Godt å se at det ikke bare er vi som gikk på en smell mot Molde. Amen! Amen her,og dette i Brann tråden:Fantastisk moro å se på, selv om jeg ikke har mye til overs for molde. Hvor kommer dette storspillet fra? Splittet personlighet her eller Alinoe? Splittet personlighet? Her sa jeg at det var digg at det ikke bare var vi som gikk på en smell mot molde. I den andre tråden sa jeg at jeg syns det er morsomt at brann går på en smell mot molde! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Sorry,missforstret det du sa. Sorry Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tøff kamp i morgen, har ingen god følelse, men håpet lever Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Føkk dat! Klar seier i morra. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vi vinner jo de kampene folk dømmer nord og ned, så la oss være negative nå folkens! 0-8 i morra! så brann kan få noen og snakke med dem også =( Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Synes det er artig at det går som det går avogtil jeg (Er bergenser) Brann koblet jo helt ut, men det er morro å se lag som dominerer så voldtsomt til tider som molde gjorde den kampen. Forsetter de sånn fremover (2 lag på rad nå) så kommer jeg til å se mye moldekamper fremover Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Artig å se at det ikke bare er vi som blir rundspilt så til de grader. Om ikke vi tar seriegullet i år, håper jeg Molde skal klare det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Aldri verden om Molde klarer å følge opp denne kampen. Neste kamp taper de... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Klar for VIF! Hvem? Trykk for å se. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ung og lovende spiller, får satse på han er verd pengene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Får inderlig håpe det. Men man har jo sett Engas spisser de årene som har gått, kan jo si at de var flopper. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er ikke bar "enga" av "toppklubbene" i norge som har falt på ræven i år. VIF Brann RBK Viking LSK (kan diskuteres om de burde være på den listen). Er også litt det som er morro med fotballen nå i Norge. Jeg er født og oppvokst i Bergen, og er Brannsupporter. Selv om vi der er vant til opp og nedturer og selv om jeg avogtil river av meg det lille håret jeg har igjen, så må jeg inrømme at fotballen gjør litt mer ut av seg når det ikke er en klar vinner før serien er ferdigspilt. Takk gud for at rbk dominansen er borte Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Indeed. Er han målfarlig denne Shelton? Virker lovende, om han ikke blir benkesliter. Endret 24. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Spennende med en ny spiller. Håper vi endelig har endelig har funnet en spiss som både er målfarlig, skadefri og som vi samtidig vil satse på. Det har liksom ikke vært tilfelle med de fleste tidligere. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 For Jamaicas landslag har 22-åringen en imponerende scoringsstatististikk. På 27 landskamper har han scoret hele 21 mål - inkludert sine fem mål i to VM-kvalifiseringskamper mot Bahamas tidlige i sommer. Shelton scoret to mål mot Bahamas (7-0-seier) 15. juni og hattrick i returkampen tre dager senere (6-0-seier). Høres bra ut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Da starter sendinga. Good luck all. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Sendinga, er det fotball idag? |edit| Vist faen Endret 24. juli 2008 av AllFather Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ja,Tromsø-VIF Ikke det at eg bryr meg,men har sett på når eg svitsjet gjennom kanalene Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kjedelig omgang. Moa hadde et skudd i stolpen, og det var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå