Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja men nå slang ikke han dritt... Vær åpen for diskusjoner :) det er det forumet er til for.

 

Jeg skrev ingen steder at han slang dritt, bare opplyste om hva denne tråden er ment å være.

For min del er jeg nå ferdig med denne saken. Ha en god kveld!

 

Nettopp. Og alle vet at en supporter er på sitt mest sårbare like etter at laget har gått på et skikkelig stortap. Da er det lurt å være litt tilbakeholden med hva man sier i supportertråden. Ellers blir det lett krangler og sure miner.

Lenke til kommentar
Hadde VIF ikke hatt sæternes og/eller Andresen ville de ha vært i toppen av tabellen :)

 

Hadde ikke VIF hatt Sæternes, hadde de ikke hatt 6 poeng på de to forrige kampene.

 

Det blir som å si at hadde ikke jeg hatt pirellidekk ville jeg ikke ha kunnet brukt bilene mine.

Det finnes andre dekk, og de kan være bedre.

 

 

Å bytte ut Sæternes med en annen spiss når VIF har sugerøret ned i sin "eiers" lommebok (Fredriksen) tror jeg ikke ville ha vært noe problem.

Sæternes var inefektiv i Brann, har har vært det alle steder han har spilt.

 

Eneste grunnen han er i VIF er Andresen, og det er fordi han er "bestekompisen" til Martin.

Lenke til kommentar
Endelig er vålerenga spillerne, og fansen ende på jorda igjen.

 

Dere ble rundspilt, og det smakte virkelig å se vålerenga tape for min del. Lykke til mot Tromsø! Unner det ikke noe godt =P

 

Er alltid deilig å se hat og vite at man er hatet. Er da man virkelig vet med sikkerhet at man betyr noe. :)

Lenke til kommentar
Endelig er vålerenga spillerne, og fansen ende på jorda igjen.

 

Dere ble rundspilt, og det smakte virkelig å se vålerenga tape for min del. Lykke til mot Tromsø! Unner det ikke noe godt =P

 

Er alltid deilig å se hat og vite at man er hatet. Er da man virkelig vet med sikkerhet at man betyr noe. :)

 

Yupp :) - Dessuten må man ha et og annet tap, for virkelig å sette pris på seire :D

Lenke til kommentar
Dette viser bare at Vålerenga ikke er stabile ennå. Nå har de spilt to gode kamper og så taper de 5-1 for Molde, trist men sant? Jaja, det retter seg vel etter hvert. Neste kamp vinner vi :roll:. Får fokusere på det positive. Heia Vålerenga :w00t: !

 

Når har vi noen gang vært stabile? Det er det som gjør det morsomt å være VIF-supporter. Det er ekstremt mange opp- og nedturer. Vi har hatt en særdeles god og en godkjent en. Nå fikk vi en nedtur, en stor en også. Det er lenge siden jeg har vært så flau etter en kamp som i dag. Sist gang var vel da vi røyk ut i CL-kvalifiseringen mot Mlada Boleslav og cupkampen mot Nybergsund i fjor. Nå får vi en tøff bortekamp i cupen mot Tromsø, og i den kampen kan vi glemme alt som heter "tap og vinn med samme sinn." Dette er en kamp vi ikke kan tape. Deretter møter vi samme lag hjemme i serien.

Lenke til kommentar
Dette viser bare at Vålerenga ikke er stabile ennå. Nå har de spilt to gode kamper og så taper de 5-1 for Molde, trist men sant? Jaja, det retter seg vel etter hvert. Neste kamp vinner vi :roll:. Får fokusere på det positive. Heia Vålerenga :w00t: !

 

Når har vi noen gang vært stabile? Det er det som gjør det morsomt å være VIF-supporter. Det er ekstremt mange opp- og nedturer. Vi har hatt en særdeles god og en godkjent en. Nå fikk vi en nedtur, en stor en også. Det er lenge siden jeg har vært så flau etter en kamp som i dag. Sist gang var vel da vi røyk ut i CL-kvalifiseringen mot Mlada Boleslav og cupkampen mot Nybergsund i fjor. Nå får vi en tøff bortekamp i cupen mot Tromsø, og i den kampen kan vi glemme alt som heter "tap og vinn med samme sinn." Dette er en kamp vi ikke kan tape. Deretter møter vi samme lag hjemme i serien.

 

Målet til Vålerenga må være å bli et godt samspilt lag for å kunne vinne fler enn to kamper på rad. Det er nødvendig skal det bli noe mer gull. I år kommer nok prestasjonene til å svinge, sånn som mot Molde, men jeg synes det er mye bra spill til tider. Personlig så synes jeg det er mest gøy når Enga vinner og vinner, og vinner :!:.

Lenke til kommentar
Dette er bare flaut, og atter flaut. Av alle lag, du taper faen ikke 5-1 for Molde. Hadde det vært ett av de gode lagene så skulle jeg klart å takle det bedre, men ikke mot drittlaget Molde (ikke for at jeg har noe imot Molde personlig, men de er og blir et bunnlag).

 

Molde er ikke noe bunnlag nå lengre, med mindre du kaller alle under 8.plass for bunnlag :) Men sånn er jo tippeligaen. 2 tap og et såkalt topplag er plutselig i nedrykksstriden..

 

Molde har spilt bra fotball på hjemmebane i år, men har vært dårlig og uheldig foran mål. I går løsnet det endelig, selv om 5-1 mot Vålerenga så klart var overraskende. Skulle ha likt å visst hva Vålerenga spillerne tenkte etter at de gikk opp til 1-0. "Yess! Der vant vi gutter"?

Lenke til kommentar
Nå får vi en tøff bortekamp i cupen mot Tromsø, og i den kampen kan vi glemme alt som heter "tap og vinn med samme sinn." Dette er en kamp vi ikke kan tape. Deretter møter vi samme lag hjemme i serien.

Tror neppe vi vinner begge disse oppgjørene, men hvis jeg kunne velge måtte det blitt seriekampen - fordi jeg synes et seriemesterskap er mer stas enn cupen. De fleste er sikkert uenig med meg, fordi de mener at vi er ute av gullkampen og cupen er alt vi kan håpe på. Men i den norske serien slår jo alle hverandre og kan tape mot hvem som helst. Selv Stabæk som var det eneste laget som lignet en serievinner, har jo sporet totalt av. Hvem andre er det som er utfordrere til seriegull? Fredrikstad? Ha-ha-ha..., vel klart de har muligheten, men snart mister de vel sin eneste stjerne og de kommer til å miste forspranget. Og da er 8 andre lag plutselig med i kampen igjen, og blant dem er selvsagt også vi...

Lenke til kommentar

Er på hytta, så jeg måtte følge kampen på VGlive, kanskje like godt det siden man vet jo hvordan resultatet ble. Men vi viser igjen at vi ikke er et godt lag, vi vinner mot de store lagene og taper mot de små.

Mye av dette er Martin Andresen sin feil, han skal ha alt ansvaret på banen. Det blir helt feil, han er kaptein, cornersparker (noen ganger), straffetaker, og frisparkskytter. Hmm, Daniel Fredheim Holm, Storbæk har mye bedre skuddfot enn han. Dem burde ha vært frisparkskytter og straffeskytter.

Martin Andresen er altfor enkel spiller, dog han er veldig god til å vinne baller. Han har vel en treffsikkerhet på 10%. Håper vi ser han på benken neste kamp, og så ser vi Zajic og Hæstad på midten.

Vi skulle hatt en utelandsk trener, en svensk eller en eller annen. Se på de som er oppi toppen, de fleste har en utelandsk trener. Dog, greit å ha norsk trener også.

 

Vi må også gjøre noen spillerkjøp også, en eller to nye backer, og en midtstopper til. Storbæk har absolutt ikke holdt mål i år syns jeg, han blir så ofte tatt igjen av motspilleren.

 

Men som Enga supportere, så står vi sammen og kjemper.

 

Men dere som faen er her inne å kritiserer og sier at Enga blir eid osv, se OG PELL DERE UTR AV TRÅDEN. Ja, pell dere ut! Les førsteposten.

Lenke til kommentar
Målet til Vålerenga må være å bli et godt samspilt lag for å kunne vinne fler enn to kamper på rad. Det er nødvendig skal det bli noe mer gull. I år kommer nok prestasjonene til å svinge, sånn som mot Molde, men jeg synes det er mye bra spill til tider. Personlig så synes jeg det er mest gøy når Enga vinner og vinner, og vinner :!:.

 

Selvfølgelig er det mye morsommere når vi vinner alle kampene, men sånn har vi aldri aldri vært, med unntak av midten av 80-tallet, men det husker ikke jeg. VIF har de siste 10 årene vært et lag med ekstremt varierte prestasjoner.

 

@ Superparanoid: Jeg håper og tror vi kan vinne begge disse to oppgjørene. For meg er cupkampen viktigst. Vi kan tape seriekampen mot TIL og likevel klare å ta medalje. Taper vi cupkampen, er vi ute. Dermed basta! Det skulle vært som på 70- 80-tallet da cupen sto høyere i kurs enn seriegullet.

Lenke til kommentar
Nå får vi en tøff bortekamp i cupen mot Tromsø, og i den kampen kan vi glemme alt som heter "tap og vinn med samme sinn." Dette er en kamp vi ikke kan tape. Deretter møter vi samme lag hjemme i serien.

Tror neppe vi vinner begge disse oppgjørene, men hvis jeg kunne velge måtte det blitt seriekampen - fordi jeg synes et seriemesterskap er mer stas enn cupen. De fleste er sikkert uenig med meg, fordi de mener at vi er ute av gullkampen og cupen er alt vi kan håpe på. Men i den norske serien slår jo alle hverandre og kan tape mot hvem som helst. Selv Stabæk som var det eneste laget som lignet en serievinner, har jo sporet totalt av. Hvem andre er det som er utfordrere til seriegull? Fredrikstad? Ha-ha-ha..., vel klart de har muligheten, men snart mister de vel sin eneste stjerne og de kommer til å miste forspranget. Og da er 8 andre lag plutselig med i kampen igjen, og blant dem er selvsagt også vi...

Ja nå gikk jo nettopp Fredrikstad på en smell i går.

Lenke til kommentar
6-0....Molde....seriøst? :roll:

 

Fantastisk moro å se på, selv om jeg ikke har mye til overs for molde. Hvor kommer dette storspillet fra?

 

 

Godt å se at det ikke bare er vi som gikk på en smell mot Molde.

 

Amen!

 

Amen her,og dette i Brann tråden:Fantastisk moro å se på, selv om jeg ikke har mye til overs for molde. Hvor kommer dette storspillet fra?

 

Splittet personlighet her eller Alinoe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...