Nevnarion Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Helsike, nå ligger vi under. Trøsten er at jeg har satt litt penger på Molde i kveld, for å gi meg selv en vinn-vinn-situasjon. Enten får vålerenga poeng, eller så får jeg penger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) 3-1 Faen VIF blir griseeid 4-1 Endret 19. juli 2008 av AllFather Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 MÅL: Molde 64' 4 - 1 Berg Hestad Molde 61' 3 - 1 Biram Diouf Molde 49' 2 - 1 Berg Hestad Molde 45' 1 - 1 Mota VIF 13' 0 - 1 Abdellaoue ---- KORT: Molde 66' Skjølsvik Molde 54' Forren VIF 50' Andresen Molde 41' Berg Hestad VIF 33' Storbæk VIF 26' Jepsen ---- BYTTER: VIF 46' Zajic / Strand Molde 27' Moström / Biram Diouf Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Mye kort gitt. Blir nok fler. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er nå i det minste 50/50 på kortene Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vålerenga rakner . Det hadde jeg ikke trodd. Og så mot Molde?? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 5-1 Denne tråden er ment for Vålerenga suportere og alt som har med Vålerenga å gjøre. Håper du respekterer det AllFather! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 5-1 Finn deg en Molde-tråd. Dette er bare flaut, og atter flaut. Av alle lag, du taper faen ikke 5-1 for Molde. Hadde det vært ett av de gode lagene så skulle jeg klart å takle det bedre, men ikke mot drittlaget Molde (ikke for at jeg har noe imot Molde personlig, men de er og blir et bunnlag). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 5-1 Denne tråden er ment for Vålerenga suportere og alt som har med Vålerenga å gjøre. Håper du respekterer det AllFather! Jeg liker VIF jeg, bare Andresen og Sæternes jeg ikke liker Skyter deg litt selv i foten når du sier at den er for "alt som har med VIF å gjøre". Gjelder det bare dies mål og når de vinner? Hadde VIF ikke hatt sæternes og/eller Andresen ville de ha vært i toppen av tabellen Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Dette viser bare at Vålerenga ikke er stabile ennå. Nå har de spilt to gode kamper og så taper de 5-1 for Molde, trist men sant? Jaja, det retter seg vel etter hvert. Neste kamp vinner vi . Får fokusere på det positive. Heia Vålerenga ! Endret 19. juli 2008 av ronron25 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 5-1 Denne tråden er ment for Vålerenga suportere og alt som har med Vålerenga å gjøre. Håper du respekterer det AllFather! Jeg liker VIF jeg, bare Andresen og Sæternes jeg ikke liker Skyter deg litt selv i foten når du sier at den er for "alt som har med VIF å gjøre". Gjelder det bare dies mål og når de vinner? Hadde VIF ikke hatt sæternes og/eller Andresen ville de ha vært i toppen av tabellen Ok. Dette er hva tråden er ment å være: "Velkommen til Vålerenga tråden for oss fans! I denne tråden diskuter vi alt innen Vålerenga, og ikke noe annet. For de som ikke liker Vålerenga Fotball, ikke kom med spydigheter." Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Da var kampen over, resultatet ble 5-1 i Molde sin favør. Feilen er (i denne kampen) på 3 steder: Forsvar, Andresen & Fremme (spiss). Satser på det går bedre neste gang, men jeg står forsatt på at Andresen & Sæternes ødelegger mye for VIF. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tromsø neste. Den kan fort bli like ille som denne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hadde VIF ikke hatt sæternes og/eller Andresen ville de ha vært i toppen av tabellen Hadde ikke VIF hatt Sæternes, hadde de ikke hatt 6 poeng på de to forrige kampene. Endret 19. juli 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 5-1 Denne tråden er ment for Vålerenga suportere og alt som har med Vålerenga å gjøre. Håper du respekterer det AllFather! Jeg liker VIF jeg, bare Andresen og Sæternes jeg ikke liker Skyter deg litt selv i foten når du sier at den er for "alt som har med VIF å gjøre". Gjelder det bare dies mål og når de vinner? Hadde VIF ikke hatt sæternes og/eller Andresen ville de ha vært i toppen av tabellen Ok. Dette er hva tråden er ment å være: "Velkommen til Vålerenga tråden for oss fans! I denne tråden diskuter vi alt innen Vålerenga, og ikke noe annet. For de som ikke liker Vålerenga Fotball, ikke kom med spydigheter." Du overreagerer... Trådene er for alle. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) 5-1 Denne tråden er ment for Vålerenga suportere og alt som har med Vålerenga å gjøre. Håper du respekterer det AllFather! Jeg liker VIF jeg, bare Andresen og Sæternes jeg ikke liker Skyter deg litt selv i foten når du sier at den er for "alt som har med VIF å gjøre". Gjelder det bare dies mål og når de vinner? Hadde VIF ikke hatt sæternes og/eller Andresen ville de ha vært i toppen av tabellen Ok. Dette er hva tråden er ment å være: "Velkommen til Vålerenga tråden for oss fans! I denne tråden diskuter vi alt innen Vålerenga, og ikke noe annet. For de som ikke liker Vålerenga Fotball, ikke kom med spydigheter." Du overreagerer... Trådene er for alle. Likevel er det i de flestes interesse at de som bare er ute etter å provosere og lage krangler, holdes ute av tråden. En pub fyllt av supportere fra flere klubber kan ofte gå bra, men ofte gå veldig dårlig også. Bare idioter går inn i tråden til et lag og slenger dritt om det laget. Endret 19. juli 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja men nå slang ikke han dritt... Vær åpen for diskusjoner det er det forumet er til for. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Da skal jeg gå inn på Odd sitt forum og slenge litt med leppa. Regner med at jeg blir vel mottatt . Bare tuller. Jeg nekter ingen å være her, men håper at folk respekterer at denne tråden er ment å være for vif supportere og det er hyggelig at folk respekterer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå