Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Zajic og den skuddfinta.. HELT utrolig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Kristoffer Hæstad og Strand er utrolig, de er så gode. Hæstad vinner baller og jobber som faen. Strand gjør så mye på offensivt så det blir bra spill. Zajic var ikke så god idag, men den skuddfinta er elegant. Han gjør det med hurtighet, og da funker den hele tiden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Endelig to 3-poengere på rad Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Zajic og den skuddfinta.. HELT utrolig. Indeed. Han har værtfall spillt seg inn på startelveren nå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er han i form til det? Det var jo problemet da han kom til Enga.. Positivt at Doffen og Strand endelig spiller opp mot det vi vet at de kan! 6 poeng opp! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 At han har startet de to fooregående kampene tyder vel på at formen kommer seg. Han er nok ikke 100%, men det nærmer seg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Håpa på uavgjort mellom Lyn og Brann så ingen av de skulle få et forsprang, og jammen meg ble det det. Da har vi like mange poeng som Brann og Lyn har bare 1 poeng mer enn oss. Molde på Lørdag. Slår vi tilbake mot dem? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Selfølgelig. 4-1 til oss Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vi kan ikke tape to ganger mot Molde i en sesong, pinlig. Hoseth er ute, noen flere som er ute? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vi kan ikke tape to ganger mot Molde i en sesong, pinlig. Hoseth er ute, noen flere som er ute? Thomas Holm. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vi kan ikke tape to ganger mot Molde i en sesong, pinlig. Hoseth er ute, noen flere som er ute? Helt klart ikke. Vi slår Molde på lørdag, og nærmer oss toppen av tabellen for alvor. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Trur vi skal få det tøft borte mot Molde, men du verden så morsomt det hadde vært. Snakk om å reise kjerringa. Men som andre har nevnt, både Hoset og vår godeste Thomas Holm sitter på tribunen, noe som unektelig vil hjelpe oss. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vi hadde en god porsjon flaks på søndag. Det burde kanskje stårt både 2 og 3-0 til Størmsgodset etter første omgang. Hadde det ikke vært for en god 2. omgang ville jeg latt denne kampen gå i glemmeboka. Syngingen gikk ikke så veldig bra, men det har vel med at vi sto på en gressplen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Rune Lange, Jørgen Jalland og Morten Berre tilbake i troppen. Det er bra at Berre er tilbake. Han er en notorisk måljeger. Jalland har jeg ikke fått helt sansen for, men han er mye opp og ned i det han presterer. Lange har jeg helt gitt opp håpet på. Tror nok aldri han kan få plass i vår førsteellever. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vi kan godt kvitte oss med Jalland og Lange, de tar opp to plasser i troppen, og vil nok aldri slå an. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg synes Rune Lange skal få litt mer tid på seg. Tror han ennå har det i seg, men har slitt mye med skader. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er nok over og ut for den mannen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hoff. 0-1 men dette blir tøft. Begge backene våre med gulekort. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Molde har helt klart vært best så langt denne kampen. VIF blir jo overkjørt. Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen: VIF sin akilleshel er Andresen & Sæternes. Du har Martin som ikke tar seg selv ut når han spiller så ræva at han hører til i 4 divisjon, også har du en av tippeligaens minst effektive spisser. Sæternes har ALTID vært slik at han kan score tre mål på en kamp, så kan han omtrent gå en hel sesong før han scorer igjen. Han bør omskoleres til en annen plass på banen, og Martin bør avogtil byttes ut når han ikke har noe å by sitt eget lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå