Schjellin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Og hvem faen går på kamp i dette været? Når været er nok til å holde supportere borte, er det ikke rart at bare 9000 snublet inn dørene på Ullevåll i går. MEDGANGSSUPPORTERE! Dårlig være er tydeligvis motgang nok Medgangssuportere. Altså Vålerenga ligger ikke på første plass, så Medgangssuporterne er hos Stabæk. Og er faktisk ikke alle Vålerenga fanene som bor i Oslo. Så du er bare patetisk. Hadebra! Lenke til kommentar
kavk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 syns det var deilig å se at gutta vant andre ballene mot stabæk! det har jeg savnet i år, at de vil vinne. greit nok at det er få tilskuere, det er midt i ferien og det pøsregnet så det er mange som ikke kunne/gadd. ikke det at jeg syns det er noen god unnskyldning (at det regnet). men alle klubber har supportere som ikke går på kamp hvis det regner. selv står jeg i "bend-it øvre" og for å si det sånn, det var ikke tørt der heller, greide å stå midt under et hull i taket :!: Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Og hvem faen går på kamp i dette været? Når været er nok til å holde supportere borte, er det ikke rart at bare 9000 snublet inn dørene på Ullevåll i går. MEDGANGSSUPPORTERE! Dårlig være er tydeligvis motgang nok Medgangssuportere. Altså Vålerenga ligger ikke på første plass, så Medgangssuporterne er hos Stabæk. Og er faktisk ikke alle Vålerenga fanene som bor i Oslo. Så du er bare patetisk. Hadebra! Jeg trur poenget hans er at folk ikke går på kamp fordi VIF gjør det dårlig, som vil si at de er medgangsupportere... Er det virkelig noen av dere som bor i Oslo som regelrett ikke møter opp på Ullevål? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 selv står jeg i "bend-it øvre" og for å si det sånn, det var ikke tørt der heller, greide å stå midt under et hull i taket :!: :!: utur! Lenke til kommentar
kavk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 jepp=p Syns det var en grei/god kamp av oss. satser på en seier borte mot strømsgodse.(er i england den helgen, så får vel finne en nettcafe jeg kan se oppdateringer live fra=p) noen her som har noen håp om start 11'ern vår til helgen? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, Vålerenga spilte bra. Drillo sa det samme. For min del kan de godt stille med det samme laget. Nå kommer det en del kamper Enga bør vinne: Strømsgodset - Vålerenga, Molde - Vålerenga, Vålerenga - Tromsø, Vålerenga - Fredrikstad, HamKam - Vålerenga, og Vålerenga - Strømsgodset. Jeg håper på 18 poeng her, kanskje urealistisk, men det er mulig, om Enga er i dytten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I kveld kl 00:15 går VIF-Stabæk-kampen i reprise på Tv2Sport. Må neste se den igjen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hehe. Tror kanskje jeg skal se den også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Noen flere som skal til Drammen på søndag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Ingen som har fått med seg at det er kamp idag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 En tidlig scoring i andreomgang kan ha vært svært viktig. Mulig laget får den selvtilliten som trengs for å vinne nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 FYY F***N JAAA! Sæternes nok en gang, og vi er i ledelsen! HEEEERLIGT! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Virker som Enga er på skinner igjen nå. Kjempe herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå