Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Og hvem faen går på kamp i dette været?

Når været er nok til å holde supportere borte, er det ikke rart at bare 9000 snublet inn dørene på Ullevåll i går. MEDGANGSSUPPORTERE!

 

Dårlig være er tydeligvis motgang nok :p

Medgangssuportere. Altså Vålerenga ligger ikke på første plass, så Medgangssuporterne er hos Stabæk. Og er faktisk ikke alle Vålerenga fanene som bor i Oslo. Så du er bare patetisk. Hadebra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns det var deilig å se at gutta vant andre ballene mot stabæk! det har jeg savnet i år, at de vil vinne.

 

greit nok at det er få tilskuere, det er midt i ferien og det pøsregnet så det er mange som ikke kunne/gadd. ikke det at jeg syns det er noen god unnskyldning (at det regnet). men alle klubber har supportere som ikke går på kamp hvis det regner.

 

selv står jeg i "bend-it øvre" og for å si det sånn, det var ikke tørt der heller, greide å stå midt under et hull i taket :!:

Lenke til kommentar
Og hvem faen går på kamp i dette været?

Når været er nok til å holde supportere borte, er det ikke rart at bare 9000 snublet inn dørene på Ullevåll i går. MEDGANGSSUPPORTERE!

 

Dårlig være er tydeligvis motgang nok :p

Medgangssuportere. Altså Vålerenga ligger ikke på første plass, så Medgangssuporterne er hos Stabæk. Og er faktisk ikke alle Vålerenga fanene som bor i Oslo. Så du er bare patetisk. Hadebra!

Jeg trur poenget hans er at folk ikke går på kamp fordi VIF gjør det dårlig, som vil si at de er medgangsupportere...

 

 

Er det virkelig noen av dere som bor i Oslo som regelrett ikke møter opp på Ullevål?

Lenke til kommentar

jepp=p

 

Syns det var en grei/god kamp av oss. satser på en seier borte mot strømsgodse.(er i england den helgen, så får vel finne en nettcafe jeg kan se oppdateringer live fra=p) noen her som har noen håp om start 11'ern vår til helgen?

Lenke til kommentar

Ja, Vålerenga spilte bra. Drillo sa det samme. For min del kan de godt stille med det samme laget. Nå kommer det en del kamper Enga bør vinne: Strømsgodset - Vålerenga, Molde - Vålerenga, Vålerenga - Tromsø, Vålerenga - Fredrikstad, HamKam - Vålerenga, og Vålerenga - Strømsgodset. Jeg håper på 18 poeng her, kanskje urealistisk, men det er mulig, om Enga er i dytten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...