Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! For en hærlig seier. Hadde null mulighet til å se kampen i kveld, så eneste oppdateringene jeg kunne få var scoringsvarsel på mobil. Denne hadde tydeligvis streika, så når klokka nærmet seg 10 og jeg enda ikke hadde fått en melding, regna jeg med det hadde endt 0-0. Får deretter høre på radioen at vi vant 2-1. Beste nyheten i hele dag. :D

Lenke til kommentar
1. TV-kamp

2. Fellesferie

3. Ufattelig drittvær

 

Med tanke på dette er 9000 jaggu bra oppmøte. Ære være Enga for denne seieren. Så utrolig deilig å se på.

 

Kødder du? 9000 på Vålerenga kamp er rett og slett dårlig. I en by med over en halv mill innbyggere så er det ganske så flaut. Greit nok at det er flere lag i Oslo, men med tanke på tilskuertallet til Lyn så er ikke det noen unnskyldning. I Molde var det litt over 7000 på kamp i dag, i en by med litt over 20 000 innbyggere. Det sier sitt..

 

Men grattis med seieren. Stabæk har startet operasjon "rote-bort-gullet" i år igjen virker det som ;)

Lenke til kommentar
1. TV-kamp

2. Fellesferie

3. Ufattelig drittvær

 

Med tanke på dette er 9000 jaggu bra oppmøte. Ære være Enga for denne seieren. Så utrolig deilig å se på.

 

Kødder du? 9000 på Vålerenga kamp er rett og slett dårlig. I en by med over en halv mill innbyggere så er det ganske så flaut. Greit nok at det er flere lag i Oslo, men med tanke på tilskuertallet til Lyn så er ikke det noen unnskyldning. I Molde var det litt over 7000 på kamp i dag, i en by med litt over 20 000 innbyggere. Det sier sitt..

 

Men grattis med seieren. Stabæk har startet operasjon "rote-bort-gullet" i år igjen virker det som ;)

Er ikke alle i Oslo som liker Fotball heller da. -.-

Lenke til kommentar
Er ikke alle i Oslo som liker Fotball heller da. -.-

 

Det skjønte faktisk jeg også. Men er en liten forskjell på en halv mill og 9k. Jeg skjønner i hvert fall ikke hvordan noen kan være fornøyd med 9k for et lag i Oslo.

 

Og jeg sier ikke at siden Molde hadde 7k i dag så burde Vålerenga hatt 100k på kamp, men 9k da, det mener jeg er tynt.

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar
Er ikke alle i Oslo som liker Fotball heller da. -.-

 

Det skjønte faktisk jeg også. Men er en liten forskjell på en halv mill og 9k. Jeg skjønner i hvert fall ikke hvordan noen kan være fornøyd med 9k for et lag i Oslo.

 

Og jeg sier ikke at siden Molde hadde 7k i dag så burde Vålerenga hatt 100k på kamp, men 9k da, det mener jeg er tynt.

Man vet faktisk aldri om det er flere folk i Oslo enn i Molde som liker fotball. Selv om det bor mer i Oslo så er det ikke sikkert at flere liker fotball..

Lenke til kommentar

Hva er da grunnen tør jeg å spørre? Vif rompekjørte Stabæk. Alanzinho er også ikke så god som folk skal ha det til. Han er ekstrem god når han får det til, men driver med for mye tull på egen banehalvdel som gjør at Stabæk mister ballen.

Lenke til kommentar
Alltid en god grunn for å ikke se VIF.

 

Vil bare minne om at denne siden er ment å være for Enga suportere: "I denne tråden diskuter vi alt innen Vålerenga, og ikke noe annet.

For de som ikke liker Vålerenga Fotball, ikke kom med spydigheter."

 

Hvis du har noe negativt å si om Vålerenga så kan du vel uttrykke det et annet sted. Mulighetene skal være mange.

Lenke til kommentar

Godt sagt ronron. Hvis Enga taper, flommes tråden av folk som ler av oss. Vinner vi, finner de samme folka garantert noe annet å klage på - denne gangen antall tilskuere. Patetiske hele gjengen.

 

Ellers var det maaange lyspunkter på kampen igår. Bra lagspill hvor lagdelene hang godt sammen. Doffen er definitivt back on track, selv Strand virker å finne formen. Og fra nå av må vel Bojan spille fra start? Om han blir sliten underveis er det flere på benken som kan ta over. MA var den kapteinen han skal være, men må styre temparementet sitt. Bra kamp.

Lenke til kommentar

*Brann-fan kommer løpende til for å slette et tullete innlegg fra annen Brann-fan. La nå de flotte VIF-fans som har et lag som hjelper o'hellige Brann i å ta igjen det der andre østlandslaget få slippe flamebait*

 

Tre innlegg slettet, lev i fred og spis fem om dagen. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...