McBitch Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Yo. Jeg får ikke mikrofonen til å funke på 1,6. Den er koblet til og den funker når jeg tester den på options, men det kommer ikke noe lyd når jeg bruker den i spillet. Trykker K og greier og greier. Tips? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sry off-topic, men hvorfor skal du snakke på cs? Lenke til kommentar
JomT Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hadde samme problemet i Cs:s og da bare dro jeg ut mic'n og satt den inn et annet sted som skulle gå en annen venn hadde det samme problemet og han bare dro ut mic'n og satt den inn igjen. vært og prøve og tar ikke særlig lang tid Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Sry off-topic, men hvorfor skal du snakke på cs? 8069690[/snapback] Når du nevner det så lurer jeg litt jeg også Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har du 2 lydkort? I så fall må du gå på kontroll panel og velge at mikken skal bruke det lydkortet du har plugget mikken inn i. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sry off-topic, men hvorfor skal du snakke på cs? 8069690[/snapback] Kjekt å kunne snakke om du skal spille Taktisk da F.eks. hvis du skal ha PCW/CW/Gather... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Og da bruker man cs? (dagens latter..) Alle som spiller pcw/cw/Gather/cup/samme hva bruker som regel Ventrilo, egentlig et genialt program Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og da bruker man cs? (dagens latter..)Alle som spiller pcw/cw/Gather/cup/samme hva bruker som regel Ventrilo, egentlig et genialt program 8071809[/snapback] Oij, tenkte ikke så langt at det var i spillet.. Liksom at han trykka på snakk knappen i cs Trodde det var snakking generelt.. Jaja, men de fleste bruker TeamSpeak2 (Ventrilo Sux) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 De fleste bruker ikke TeamSpeak2, de fleste bruker Ventrilo 2.1. eller 2.3. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 litt off-topic? Edit : Han vil vel kanskje bare snakke i micen når han spiller cs? Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 servern har vel disabla voice. servern skal ha sv_voiceenable 1 om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå