Rob1N Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har satt opp trådløst nett hjemme. Men vill ha passord slik at ingen andre får brukt mitt. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har satt opp trådløst nett hjemme. Men vill ha passord slik at ingen andre får brukt mitt. Noen som kan hjelpe meg? 8069068[/snapback] mest sannsynleg, står det nokon tall under boksend: xxx.xxx.xx.xxx elns. So opnar du internett explorer eller lignande, skriv inn den koden, er det passord står den også under boksen. So får du opp ein slags meny der står det mest sansynleg setup. Då kan du velge foreksempel WEP kryptering osv. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For å få et helt nøyaktig og presist svar på hvordan du krypterer ditt eget nettverk, kan du jo foreksempel slå opp i bruksanvisningen som fulgte med den trådløse routeren Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For å få et helt nøyaktig og presist svar på hvordan du krypterer ditt eget nettverk, kan du jo foreksempel slå opp i bruksanvisningen som fulgte med den trådløse routeren 8070194[/snapback] Amen to that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå