Peppep Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg kjører for øyeblikket NOD32 + XP SP2-brannmur, men ønsker å øke sikkerheten på brannmursiden. Ser derfor på det ZoneLabs har å tilby, og lurer på hva folk mener - er det best å droppe NOD32 og gå for totalpakken til ZoneLabs (Security Suite), eller å beholde NOD32 og kjøpe ZoneAlarm Pro? Sammenligning av Security Suite og ZoneAlarm Pro finnes her. Synes Auto-Learn og SmartDefense Advisor virker interessant, da mitt inntrykk er at mange synes ZoneAlarm til tider er veldig masete. Er det noen som har erfaringer med Security Suite og kan si noe om det virker tilfredsstillende? Evt. undersøkelser/tester som har blitt gjort? Setter pris på alle innspill. =) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Her har du noen tester av ZoneAlarm Security Suite: HER og HER (bla litt ned) og HER Som du sikkert ser kommer pakken veldig bra ut. Har enda flere tester jeg kan linke til, men dette får vel holde. Men må vel også legge til at NOD32 + ZoneAlarm Pro passer utrolig bra sammen, og vil gjøre din sikkerhet komplett! Men ZoneAlarm sin komplette pakke holder nok like høye mål. Har selv testet ZoneAlarm Security Suite, og må si den imponerer ganske mye. Men velg og vrak, jeg tror du vil vli like fornøyd uansett. Endret 3. mars 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Ok, det høres bra ut. Jeg er egentlig veldig fornøyd med NOD32 som det er - merker knapt at den er der, tar lite ressurser og er effektiv. Leste også at den fikk mye skryt før jeg byttet fra AVG. Men ZoneAlarms antivirus er altså tilsvarende/bedre? (Har Anti-Phishing i Opera, og ellers flere antispyware-programmer, så det er hovedsakelig antivirusen, samt at det er greit å ha programvare som "hører sammen", jeg er interessert i hvis jeg går for pakken i stedet for bare pro - prisforskjellen er ikke stor uansett.) Edit: Ser at pakken inneholder Kaspersky, som også kommer veldig bra ut i tester generelt sett. Hmm, er fortsatt usikker, men tror jeg heller mot å gå for Security Suite. Endret 3. mars 2007 av bhsand Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ok, det høres bra ut. Jeg er egentlig veldig fornøyd med NOD32 som det er - merker knapt at den er der, tar lite ressurser og er effektiv. Leste også at den fikk mye skryt før jeg byttet fra AVG. Men ZoneAlarms antivirus er altså tilsvarende/bedre? (Har Anti-Phishing i Opera, og ellers flere antispyware-programmer, så det er hovedsakelig antivirusen, samt at det er greit å ha programvare som "hører sammen", jeg er interessert i hvis jeg går for pakken i stedet for bare pro - prisforskjellen er ikke stor uansett.) 8072176[/snapback] Jeg vil si ZoneAlarm er tilsvarende som NOD32 med Zonealarm Pro. Men det er jo ganske så bra å ha alt fra samme produsent, da det er laget for å kjøre og samarbeide sammen. Men som sagt i min tidligere post, så vil du nok være like fornøyd og det vil bli den komplette sikkerhetspakken uansett hva du går for. Men det er jo artig å prøve ut noe nytt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 må snike inn et lite spørsmål, er NOD32 bra mot spyware/adware? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 må snike inn et lite spørsmål, er NOD32 bra mot spyware/adware? 8076203[/snapback] Ja, bedre enn de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå