Speik Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg har tatt Vangelis' "Promentory" fra filmen "The last of the mohicans," og om-arrangert den til min egen versjon. Det er min første sang jeg har spilt inn, brukte adobe audition til alt. Selv om du hører både gitar og bass, er alt bortsett fra trommene spilt på keyboard. Jeg spiller både keyboard og trommene. I mangel av ett bra artistnavn på langt, valgte jeg å bare bruke mitt vanlige navn. Enjoy! Link til sangen Miksingen er ikke perfekt, heller tvert imot. Og keep in mind at det var første gangen jeg spilte inn noe som helst. Critics? Endret 3. mars 2007 av Speik Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bassen høres altfor stakkato og data ut. Hele låta gjør egentlig det, kanskje bortsett fra trommene (som du har spilt inn vha ekte trommer). Her har du noe å ta tak i, å prøve å få musikken til å høres litt mindre MIDI ut. Mikseprosessen må du jobbe mye mer med på låtene framover. Noen av instrumentene må du bytte ut eller endre radikalt for å få dem til å høres mer naturtro ut, spesielt det ene blåserinstrumentet. Når det er sagt, er det en grei gjengivelse av den vakre låta fra The Last of the Mohicans. Godt jobba hvis du har spilt inn alt selv for hånd. Du spilte inn keyboard i Adobe Audition? Vil du fortelle litt mer om det? Stå på videre! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noe som kan løs opp låta litt tror jeg er litt mer dynamiske trommer, og forskjjellig velocity på gitaren.. Men blir bedre uti der da.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Takker for kritikk. Har bare ett keyboard til rådighet (i tillegg til trommene) så alle instrumentene høres ikke helt ekte ut nei. Cun: Alt ble gjort i Adobe Audition. Innspilling, tracking, miksing etc. Skal jobbe mye mye mer med min neste sang, som blir mitt take på temaet fra Gudfaren. Denne sangen ble gjort på to kvelder, så kanskje jeg lager en ny versjon. Mye ble egentlig galt. Spilte inn trommer og bass først, og da spilte jeg ett par vers for mye, så temaene ble gjentatt mer enn jeg hadde planlagt. Endret 7. april 2007 av Speik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå