banponjai Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 og hvilke driver trenger jeg? og hvor finner jeg den? Jeg har en Fujitsu Siemens P4 2.4 Amilio D. Den er ca 4-5 år gammel. Måtte innstallere windows xp home på nytt, men rescue plata er kaputt og da skar det seg med skjermkort driverne. Tror det er et ATI kort... men vet ikke hvilke... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 og hvilke driver trenger jeg? og hvor finner jeg den? Jeg har en Fujitsu Siemens P4 2.4 Amilio D. Den er ca 4-5 år gammel. Måtte innstallere windows xp home på nytt, men rescue plata er kaputt og da skar det seg med skjermkort driverne. Tror det er et ATI kort... men vet ikke hvilke... Hva gjør jeg? 8068967[/snapback] Er det en SLIK? Lenke til kommentar
banponjai Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 og hvilke driver trenger jeg? og hvor finner jeg den? Jeg har en Fujitsu Siemens P4 2.4 Amilio D. Den er ca 4-5 år gammel. Måtte innstallere windows xp home på nytt, men rescue plata er kaputt og da skar det seg med skjermkort driverne. Tror det er et ATI kort... men vet ikke hvilke... Hva gjør jeg? 8068967[/snapback] Er det en SLIK? 8069000[/snapback] Ligner veldig. Min er noe mer "kasse" enn denne. Men øvrige spesifikasjoner ligner angående ram, disk og combo dvd/cd. Kan jeg bare prøve med en ATI radeon driver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå