Gå til innhold

The first ever XXX First Person Shooter ^^

Anbefalte innlegg

Dette spillet er jo bare for hormonfylte unger som ikke har vært ute av rommet sitt på et år.

8073844[/snapback]

ikke ta ting så alvorlig, inn å være voksen?

syns nesten gamer.no burde komme med en anmeldelse av dette spiller :wee:

8075324[/snapback]

Alle som "leker" voksne er de som kommer til å kjøpe det da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Villanden: Eg trur ikkje du las artikkelen godt nok. La meg sitere: Gameplay includes BJ's, bending all over and all that nasty sexually explicit stuff.

Korleis kan nokon ikkje kjøpe eit spel som dette. Håper det kjem ein Mac-versjon. Eg trur spelet vil vere artig. I alle fall viss du spelar det med den rette innstillinga (ikkje ta det for alvorleg).

Lenke til kommentar
Villanden: Eg trur ikkje du las artikkelen godt nok. La meg sitere: Gameplay includes BJ's, bending all over and all that nasty sexually explicit stuff.

8076347[/snapback]

Haha.. Nei jeg gjorde nok ikke det. Men allikevel. Kan tenke meg hundre andre ting å bruke pengene på.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Haha.. Nei jeg gjorde nok ikke det. Men allikevel. Kan tenke meg hundre andre ting å bruke pengene på. (Endelig! Håper jeg kan kjøpe på nett, kjøpe dette i kassa bblir for flaut!)

Tok meg den frihet til og redigere innlegget ditt til det jeg tror du egentlig tenker. :innocent:

Lenke til kommentar
Haha.. Nei jeg gjorde nok ikke det. Men allikevel. Kan tenke meg hundre andre ting å bruke pengene på. (Endelig! Håper jeg kan kjøpe på nett, kjøpe dette i kassa bblir for flaut!)

Tok meg den frihet til og redigere innlegget ditt til det jeg tror du egentlig tenker. :innocent:

8091680[/snapback]

HAHAHA Lættis!

Lenke til kommentar
Haha.. Nei jeg gjorde nok ikke det. Men allikevel. Kan tenke meg hundre andre ting å bruke pengene på. (Endelig! Håper jeg kan kjøpe på nett, kjøpe dette i kassa blir for flaut!)

8091680[/snapback]

Vi har alle våre hemmeligheter :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...